Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zaterdag 1 mei 2010 om 23:40
Weet je Dush, soms noemen mensen me ook weleens naief. Ik denk dat ik dat gedeeltelijk expres doe. Er was ooit een tijd (tussen mijn 17e en 21e ofzo) dat ik álles bij mij liet binnenkomen. Ik hoorde en zag alle nare dingen die gebeuren in de wereld en werd er keihard door geraakt. Ik kon echt huilen om een oorlog of om ruzie tussen vrienden.
Op een gegeven moment heb ik de knop omgezet en me enkel gefocust op leuke en positieve dingen. Rot maar op met dat acht uur journaal: ik kijk lekker regionaal nieuws, waar tenminste ook leuke dingen verteld worden. En ook in de omgang met mensen zie ik liever de mooie dingen, en probeer ik goede dingen te doen voor het stukje maatschappij waar ik deel van uitmaak. Ik denk dat die houding maakt dat ik ook ontzettend leuke dingen meemaak.
De keerzijde is dat ik soms even van mijn stuk ben als iemand door mijn (schijn)wereldje heen dringt. En dat ik af en toe naief genoemd wordt. Nou, dat is dan maar zo.
Op een gegeven moment heb ik de knop omgezet en me enkel gefocust op leuke en positieve dingen. Rot maar op met dat acht uur journaal: ik kijk lekker regionaal nieuws, waar tenminste ook leuke dingen verteld worden. En ook in de omgang met mensen zie ik liever de mooie dingen, en probeer ik goede dingen te doen voor het stukje maatschappij waar ik deel van uitmaak. Ik denk dat die houding maakt dat ik ook ontzettend leuke dingen meemaak.
De keerzijde is dat ik soms even van mijn stuk ben als iemand door mijn (schijn)wereldje heen dringt. En dat ik af en toe naief genoemd wordt. Nou, dat is dan maar zo.
zaterdag 1 mei 2010 om 23:45
Frizz het maakt je wie je bent en daar mag je trots op zijn! Mijn naïviteit ben ik jaren en jaren geleden al kwijt geraakt. Zie ik dan nog alleen maar mensen die kwaad willen? Absoluut niet! Ik ben alleen vrij realistisch. Mensen heb je in alle kleuren en maten. En ook in allerlei karakters; goede en slechte dus.
zaterdag 1 mei 2010 om 23:49
Ach, helemaal naief ben ik ook niet hoor. Ik weet echtwel wanneer mensen kwaad willen en mijn intuitie werkt als een tierelier. Toch zie ik dat als gedrag van iemand waar vast een verklaring voor is. In mijn prive-leven mijd ik iemand daarna gewoon. Ik wil alleen oprechte mensen in mijn leven die het goed met mij voor hebben.
Herinnert me weer aan een topic dat ik wilde openen...
Herinnert me weer aan een topic dat ik wilde openen...
zaterdag 1 mei 2010 om 23:51
zaterdag 1 mei 2010 om 23:52
zaterdag 1 mei 2010 om 23:53
zaterdag 1 mei 2010 om 23:55
Soms is het niet perse een dubbele agenda. Vaak is het gedrag van iemand die helemaal zuiver omdat hij/zij niet lekker in z'n vel zit, of gewoon nog veel moet leren over zichzelf.
Er zijn zat mensen die echt niet doorhebben dat ze jou affikken enkel en alleen omdat ze (bijvoorbeeld) jaloers zijn. Ze vinden hun gedrag terecht, maar er zit dan iets heel anders onder.
Er zijn zat mensen die echt niet doorhebben dat ze jou affikken enkel en alleen omdat ze (bijvoorbeeld) jaloers zijn. Ze vinden hun gedrag terecht, maar er zit dan iets heel anders onder.
zaterdag 1 mei 2010 om 23:59
quote:Dushi74 schreef op 01 mei 2010 @ 23:53:
MV er zitten wel een paar mensen nu tussen die sowieso irl niet met elkaar door een deur kunnen. Schenk daar wat alcohol in en betaal ze en dan stook je het fikkie wel op hoor.
Ik heb een keer een "gewone" uitzending gekeken met alleen mannen, was niet geweldig maar een paar grappige momenten..
Dit vind ik tenenkrommend.
Pak de leenlap onder mijn arm en ga lekker met de boys naar boven.
MV er zitten wel een paar mensen nu tussen die sowieso irl niet met elkaar door een deur kunnen. Schenk daar wat alcohol in en betaal ze en dan stook je het fikkie wel op hoor.
Ik heb een keer een "gewone" uitzending gekeken met alleen mannen, was niet geweldig maar een paar grappige momenten..
Dit vind ik tenenkrommend.
Pak de leenlap onder mijn arm en ga lekker met de boys naar boven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.