eftelingzegels

22-04-2009 09:05 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie oh wie kan ik blij maken met efteling zegels?

Ik wil zelf niet naar de efteling maar misschien kan ik de zegels voor iemand anders toch aannemen.
Voor Miss Kip,

dankjewel!

Maroon en Moordwijf, ze gaan op de post.

Moordwijf, leuke postcode in dit geval
haha ja en ook heel handig om te onthouden!

Alvast dankjewel!
Ik heb nog 14 eftelingzegels liggen, de spaarkaarten moet je zelf even regelen via ah of internetsite ah.

4 zegels per kaart dus dat is 3 en halve kaart.

Wie oh wie?
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 22-04-2009 16:07
Reden: mailadres verwijderd
% gewijzigd
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik ben de mijne inmiddels kwijt.......
Ik ben ook los.....maar eind van de week heb ik er wel weer een paar.
Ik vind de korting best laag (jaja, ik kom ook even zuur zeuren ). Je krijgt 8 euro korting per kaart. Dus als je met het hele gezin gaat ben je nog best wel een bom duiten kwijt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zou er erg blij mee zijn, is er nog iemand die ze over heeft?
quote:Maleficent schreef op 22 april 2009 @ 12:36:

Ik vind de korting best laag (jaja, ik kom ook even zuur zeuren ). Je krijgt 8 euro korting per kaart. Dus als je met het hele gezin gaat ben je nog best wel een bom duiten kwijt.Ik had nog een stapeltje airmiles en heb daar ook een kaartje gescoord. We gaan dus nu met zijn 4en voor 60 euro. Das nog te doen. Ik vergeet voor de lol die belachelijke parkeerprijzen maar even die er nog bij komen. En eten in een pretpark kopen doe ik al jaren niet meer.
Niet lullig bedoeld, maar je hoeft niet met de auto te gaan he.. Als je met de bus gaat vanaf station Tilburg kost het je maar 1,20 retour met de speciale Brabantse strippenkaart van 45 strippen voor 13,50.
Heb er ook nog 7 in de aanbieding, en de actie loopt nog... 7 volle kaarten bedoel ik dan he :-)

Wie kan ik er intens gelukkig mee maken?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:summerxx schreef op 22 april 2009 @ 12:43:

Niet lullig bedoeld, maar je hoeft niet met de auto te gaan he.. Als je met de bus gaat vanaf station Tilburg kost het je maar 1,20 retour met de speciale Brabantse strippenkaart van 45 strippen voor 13,50. Als ik met mijn gezin met de trein moet dan ben ik nog veel meer kwijt.
Ja inderdaad. Bij ons vandaag kost een retourtje E 15.70 p.p. Dan is een parkeermunt toch goedkoper.
16,80 x 4 dus.....doe mij de auto maar.
Dan prijs ik mij zeer gelukkig... Ik woon 5 minuten van de efteling vandaan en ga heerlijk op de fiets.... Ik heb voor het eerst dit jaar geen abonnement.

Mijn dochter heeft het daar al wel gezien, 6 jaar aan een stuk efteling!

Succes met sparen iedereen, en veel plezier in de Efteling!
Dat parkeren kost 8 euro per dag als ik het goed heb? Ok, gratis is goedkoper maar het kan erger, toch? Dagkaart voor de Rai kost 22 euro om maar een voorbeeld te noemen...
Hm, ik ben naar school geweest nadat ik mijn berichtje typte vanmorgen. Inmiddels is er al heel wat bijgetypt. Ik wil de zegels nog wel graag, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wie heeft ze nog?
Ik heb nog 14 zegels!
Oh, zou ik ze mogen, of heb je ze al aan een ander beloofd? Ze worden namelijk maar tot 3 mei uitgedeeld, en ik zit vanaf overmorgen 2 weken op een camping om te werken, dus ik doe helaas geen boodschappen meer in die tijd Anders kon ik ze natuurlijk zelf sparen
Ik heb van niemand nog mail ontvangen dus je bent de eerste.

Mail me maar even, moet morgen toch richting brievenbus.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 22-04-2009 17:46
Reden: mailadres verwijderd
% gewijzigd
Trouwens klinkt niet verkeerd, op een camping zitten om te werken.
quote:Bonny82 schreef op 22 april 2009 @ 12:47:

Heb er ook nog 7 in de aanbieding, en de actie loopt nog... 7 volle kaarten bedoel ik dan he :-)

Wie kan ik er intens gelukkig mee maken?Graaaaaaaaag. Kan ik je mailen?
Hai Summerxx,

geef mijn emaildres liever niet zo in het topic, kan ik je opd e een of andere manier een privebericht sturen? Zit nog niet zo lang op het forum, dus weet niet hoe het werkt, haha.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Je hebt mail jasmine

Ik hoef maar 4 volle spaarkaarten, dus met je 14 zegels ben ik al een eind

En wat de camping betreft, ik mag daar de hele dag de kindjes vermaken. Ik ben van het animatieteam. Is inderdaad niet verkeerd Nu alleen hopen op mooi weer!
Bonny, volgens mij moet je elkaar eerst toevoegen als vriend om priveberichten te kunnen sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven