Elektrisch roken

30-08-2013 14:17 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring met een e-sigaret? Ik heb bijna 48 uur geleden mijn laatste gewone sigaret gerookt, en ben over gestapt op de eGo-T, met 777 vloeistof. Het bevalt prima! Ik taal helemaal niet naar een gewone sigaret, er ligt al die tijd een nét aangebroken pakje shag voor mijn neus, want ik wou dat afbouwen, en eerst dus combineren. Maar dat blijkt niet nodig, dus waarom dan nog doorgaan ;)

Toch is er 1 dingetje wat ik best lastig vind aan deze manier van roken, of nou ja, dampen. Voor mijn gevoel ga ik namelijk niet EEN sigaret roken. Zodra ik wil roken, pak ik dat ding en dan neem ik dus wat trekjes, alleen is het dan heel anders dan met een sigaret die op een gegeven moment op is. Ik hoef hem niet uit te drukken, zodat ik dan 'klaar met roken' ben. Hoe ervaren anderen dit? Rook je dan een aantal minuten? Of zolang je zin hebt?

Wat ook best even wennen is, is het roken met anderen in de buurt. Zoals bij de bushalte, waar ik voorheen een sigaretje op stak, heb ik nu dat elektrische ding. Je ziet mensen kijken, en dat voelt een beetje ongemakkelijk. Merken jullie dat ook? Trek je je daar niks van aan, of rook je alleen thuis?
Liefde gaat om de reis, niet om het doel
Alle reacties Link kopieren
Niet zo lang geleden een handzaam modelletje gekocht. Ziet er wel vreemd uit, maar het werkt. Het helpt tegen de behoefte, ik sta nog wel gezellig in het rookhok buiten ermee, maar kleding en huis stinken niet zo. Qua aanschaf was het gelijk aan de kosten van een slof, maar ik doe er wel langer mee.

Wel af en toe (zo eens per week) toch nog ook een echte sigaret genomen, simpelweg omdat die rush van koolstofmonoxide en andere additieven die niet bij een elektronische zitten toch een gemis is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven