Nou ik moet nog verven maar dat hebben we niet echt uitgesteld, we zijn er gewoon nog niet aan toegekomen , dat gaan we zaterdag doen.
Wat voor gordijnen heb jij?
Anoniem_64e1cdde83a56
woensdag 22 augustus 2007 om 12:37
hele mooie zelfgemaakte donkerblauwe gemaakt door vriendlief.
scheelde heel veel in kosten, gelukkig is hij zo handig.
heb jij een handige vriend of is het verstandiger als je klusjes zelf opknapt in huis?
@ Ambrosia; hier alles prima. Mousy is nogsteeds aan het bijkomen van de operatie, ligt duf ergens in een hoekje. met een paar dagen moet het beter gaan
Anoniem_64e1cdde83a56
woensdag 22 augustus 2007 om 12:44
haha, geen GTST voor mij. vind het ook verschrikkelijk!
welke series kijk jij wel?
@Ambrosia, poes krijgt genoeg aandacht en lekker eten. gister nog het halve huis op z'n kop gezet omdat we dachten dat ze weg was... straks nog pijnstillers voeren...
Anoniem_64e1cdde83a56
woensdag 22 augustus 2007 om 12:45
alles series van net5 zo'n beetje... ben echt fan van die zender.
Ik vind series als Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Gilmore Girls, Lost, leuk om te kijken. Ik volg ze niet heel strikt, dus ik blijf er niet voor thuis.
Heb jij een programma waar je echt voor thuis blijft?
Anoniem_64e1cdde83a56
woensdag 22 augustus 2007 om 12:53
wij hebben een harddiskv recorder met daarin een lijst aan programma's die elke week opgenomen worden. dus ik kan m'n favo series kijken wanneer ik dat wil.
wat vind je van de gouden kooi? (ook zoiets aparts...)
Klinkt misschien heel suf, maar ik speel het liefst Mah Jong en dan op de ouderwetse orginele manier, dus met al die mooie stenen en alle regels. Helaas zijn er maar weinig mensen die dit kunnen...
en jij?
Anoniem_64e1cdde83a56
woensdag 22 augustus 2007 om 13:19
mah jong!!! dat speel ik ook heel graag. wij hebben ook mooie stenen, puntentelling is nog een beetje moeilijk.