En degene na mij gaat weer verder....

woensdag 22 augustus 2007 om 13:41
wij ook ongeveer 60-75 euro. als er wasmiddel gekocht moet worden, is dat in 1 keer wel een smak erbij, maar dat probeer ik ook wel te spreiden. en met feestjes is het inderdaad meer, maar dat lijkt me normaal.
heb jij een sloopgraag huisdier?
(inderdaad grappig al die overeenkomsten. ik droog m'n was ook het liefst buiten, net weer een schone opgehangen.)
heb jij een sloopgraag huisdier?
(inderdaad grappig al die overeenkomsten. ik droog m'n was ook het liefst buiten, net weer een schone opgehangen.)
woensdag 22 augustus 2007 om 13:44

woensdag 22 augustus 2007 om 13:47
als je er eentje uit mijn buurnest neemt kan ik wel proberen haar zo sociaal mogelijk te maken ze zijn echt te schattig, 2 weken oud nu, oogjes open. Alex van Biebeltje is inderdaad zo te lezen heel erg.
antwoord op je vraag: JA!! Mousy is gisteren 3 uur bij de dierenarts geweest en miste haar toen al. als ik ergens ben waar zij niet is denk ik altijd dat ik haar zie lopen. huisdieren voegen iets toe aan je huis, zonder is het inderdaad saai
wat doe jij in het dagelijks leven?
antwoord op je vraag: JA!! Mousy is gisteren 3 uur bij de dierenarts geweest en miste haar toen al. als ik ergens ben waar zij niet is denk ik altijd dat ik haar zie lopen. huisdieren voegen iets toe aan je huis, zonder is het inderdaad saai
wat doe jij in het dagelijks leven?
woensdag 22 augustus 2007 om 13:50

woensdag 22 augustus 2007 om 14:05
kittens doen het goed. vanmiddag komt een vriendin van me die een ander poesje uit het nest neemt, dus dan gaan we er even bijzitten, beetje oppakken en aanhalen, dat ze daar ook aan wennen. helaas hebben we nog geen huisje voor de laatste, ik mail je de foto's wel, als je toch verliefd wordt, laat maar weten!
hoeveel / vaak zit je eigenlijk op het forum?
hoeveel / vaak zit je eigenlijk op het forum?
woensdag 22 augustus 2007 om 14:07
Ik zit nu wel veel op het forum omdat ik ziek thuis ben en ik verveel me dood. Maar normaal gesproken zit ik er s avonds twee uurtjes op ofzo, het verschilt een beetje per dag. Want er zijn ook dagen dat ik er niet kom.
En jij
P.S. ben echt benieuwd naar de foto's, ze is nog niet ingeent enzo neem ik aan?
En jij
P.S. ben echt benieuwd naar de foto's, ze is nog niet ingeent enzo neem ik aan?

woensdag 22 augustus 2007 om 14:10
bij mij ligt het er ook aan hoe druk ik ben. op het moment zou ik heel actief aan het opruimen en schoonmaken moeten, dus misschien zometeen toch maar mee beginnen. als ik weinig te doen heb vind ik het leuk om verschillende topics te lezen, en dit topic is ook leuk!
doe jij in 1 keer boodschappen voor de hele week of elke dag een beetje?
ps. kittens moeten geënt worden met 9 en 12 weken en ontwormen met 6, 9 en 12 weken. de eerste keer ontwormen doen wij dus wel, maar voor de rest zullen de nieuwe baasjes zelf moeten zorgen, aangezien ze met 6 weken weg gaan.
foto's komen eraan!
doe jij in 1 keer boodschappen voor de hele week of elke dag een beetje?
ps. kittens moeten geënt worden met 9 en 12 weken en ontwormen met 6, 9 en 12 weken. de eerste keer ontwormen doen wij dus wel, maar voor de rest zullen de nieuwe baasjes zelf moeten zorgen, aangezien ze met 6 weken weg gaan.
foto's komen eraan!