Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:lotus77 schreef op 24 december 2015 @ 15:02:

[...]

Jaaah! En dan gaat één van ons eindelijk ergens in een lange rij staan en dan gaan we er één voor één bij staan van "Mag ik er ff langs, ik hoor bij haar!" met een pakje boter ofzo, zodat de mensen achter ons nooooit aan de beurt komen.

Neeeeeeeeeeeeee, wanneer diegene aan de beurt is mogen wij allemaal eventjes voor. :D

Dat kunnen we natuurlijk ook met de eerder gemaakte groepjes bij 5 of 6 kassa's tegelijk doen
Niet geschoten is altijd mis
Geen ergernis vandaag. De laatste boodschappen bij Albert Heijn gehaald maar het was totaal niet druk. Ook aan de kassa meteen aan de beurt, dus ging goed!
quote:JoniJoni schreef op 24 december 2015 @ 15:49:

Geen ergernis vandaag. De laatste boodschappen bij Albert Heijn gehaald maar het was totaal niet druk. Ook aan de kassa meteen aan de beurt, dus ging goed!

Beetje teleurstellende post, dit.

We kunnen concluderen dat het slagveld dit jaar erg meeviel dus?
quote:Starshine schreef op 24 december 2015 @ 16:05:

We kunnen concluderen dat het slagveld dit jaar erg meeviel dus?Helaas wel ja
Nog even over dat Viva-uitje naar de supermarkt; het is ook leuk om er elementen uit topics van het forum in te verwerken.

Zo kunnen we iemand een verpakking koek laten openen VOOR ER IS AFGEREKEND, en hieruit laten eten. En dan een vooraf ingestudeerde scène gaan trappen, waarin we uiteraard argeloze voorbijgangers betrekken.

Of we laten iemand (bij voorkeur van boven de 40) helemaal uit haar plaat gaan, omdat er geen ID wordt gevraagd bij het kopen van alcohol ('Heb ik me daarvoor *$&@*** helemaal vol laten pompen met Botox?!).

Het zou echt een waanzinnig uitje kunnen zijn
Haha, dat klinkt als een geweldig leuk plan Lotte 35, ik ga graag mee
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 16:07:

Nog even over dat Viva-uitje naar de supermarkt; het is ook leuk om er elementen uit topics van het forum in te verwerken.

Zo kunnen we iemand een verpakking koek laten openen VOOR ER IS AFGEREKEND, en hieruit laten eten. En dan een vooraf ingestudeerde scène gaan trappen, waarin we uiteraard argeloze voorbijgangers betrekken.

Of we laten iemand (bij voorkeur van boven de 40) helemaal uit haar plaat gaan, omdat er geen ID wordt gevraagd bij het kopen van alcohol ('Heb ik me daarvoor *$&@*** helemaal vol laten pompen met Botox?!).

Het zou echt een waanzinnig uitje kunnen zijn

Goeie ideeën! Ik stel ook voor dat we een paar forummers op strategische plekken laten posten (in ieder geval bij de afdeling vette bek en de chips) om luidruchtig commentaar te leveren als mensen-met-een-maatje-meer iets ongezonds in hun karretje gooien.

En ik neem een mannelijke forummer mee, om ruzie mee te kunnen maken over de vraag of we magere yoghurt moeten kopen of halfvolle. Zoon heb ik inmiddels naar buiten gestuurd om te oefenen in het nietsontziend-in-het-rond-crossen-met-een-winkelwagentje. Voor iedere succesvolle hit krijgt hij punten, waarvan het aantal oploopt naarmate het toegebrachte letsel ernstiger is en het slachtoffer kwestbaarder. Was nog een heel gedoe, om dat allemaal uit te rekenen.
mag ik ook meedoen?
not all who wander are lost
quote:knolselder schreef op 24 december 2015 @ 16:35:

mag ik ook meedoen? Ja natuurlijk! We moeten nog een roostermaker hebben voor de kletsgroepjes: wie er met wie de gangpaden al keuvelend gaat blokkeren, en wanneer, en op welke afdeling en zo. Iets voor jou?
anoniem_252833 wijzigde dit bericht op 24-12-2015 16:45
Reden: een keer gangpaden was wel genoeg
% gewijzigd
Count me in!!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb nog wel een leenpeuter. Die kan heerlijk in het gangpad liggen krijzen. Dan kan ik haar opppikken en zij verder krijzen. "Jij bent niet mijn mama!!! Ik wil mijn mama!!!!"

Zullen we volgende week kijken welke supermarkt het best geschikt is? Dan krijgen we de oudejaarsdrukte!
Als we snel zijn kunnen we het nog plannen en op de 31e onze slag slaan!
668, the neighbour of the Beast
Eén ding is zeker: jullie zijn niet in mijn lokale Jumbo aan het vooroefenen, het was heel rustig. Gek genoeg stonden er toen ik eraan kwam buiten heel veel mensen, maar binnen was het rustig. Toen ik naar buiten kwam was het ook weer rustig, want het was begonnen met regenen.
quote:Pepermint_Patty schreef op 24 december 2015 @ 16:44:

Ik heb nog wel een leenpeuter. Die kan heerlijk in het gangpad liggen krijzen. Dan kan ik haar opppikken en zij verder krijzen. "Jij bent niet mijn mama!!! Ik wil mijn mama!!!!"

Zullen we volgende week kijken welke supermarkt het best geschikt is? Dan krijgen we de oudejaarsdrukte!Ik zou een kleine stadssupermarkt doen, waar de boel toch al lekker hutjemutje staat opgesteld. En dan liefst eentje met ouderwetsche metalen winkelwagentjes, daar kun je beter mee rammen dan met die kunststof dingen. Dan neem ik wel wat trekmandjes mee van onze AH-XL, om zo links en rechts nog wat mensen mee onderuit te kunnen maaien.
http://www.telegraaf.nl/b ... atste_boodschappen__.html

En wie biedt zich aan om onderweg naar de parkeerplaats een doos toetjes te laten vallen? En daarna natuurlijk verhaal halen bij de winkel dat je gratis nieuwe wil!
quote:nerdopviva schreef op 24 december 2015 @ 17:23:

http://www.telegraaf.nl/b ... atste_boodschappen__.html

[afbeelding]

mijn god, waar is dit? Lijkt wel de bedeling.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 16:00:

[...]

Beetje teleurstellende post, dit.

Sorry, ik sta al in de hoek om me te schamen. Mond is ook al met zeep gespoeld.
Het is toch verschrikkelijk...

En dat allemaal omdat het kindeke Jezus is geboren.
Nou zo erg als de voorbeelden in de Telegraaf-berichtje was het hier niet, maar ja wat wil je....Amsterdam, Den Haag, Leiden. Allemaal Randstad.

Provincie rules!
quote:JoniJoni schreef op 24 december 2015 @ 17:28:

Sorry, ik sta al in de hoek om me te schamen. Mond is ook al met zeep gespoeld.

De meeste supermarkten zijn tot 19:00 uur open.

Je kunt nog even terug
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 17:29:

Het is toch verschrikkelijk...

En dat allemaal omdat het kindeke Jezus is geboren.

Ik wist niet eens dat de Kerstman getrouwd was..

Of bedoel je Saint West?
quote:Starshine schreef op 24 december 2015 @ 17:26:

En wie biedt zich aan om onderweg naar de parkeerplaats een doos toetjes te laten vallen? En daarna natuurlijk verhaal halen bij de winkel dat je gratis nieuwe wil!Ook moet er iemand alvast vooruit om alle beurtbalkjes weg te halen.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 17:31:

[...]

De meeste supermarkten zijn tot 19:00 uur open.

Je kunt nog even terug Nee joh, stel dat het wéér meevalt, dan durf ik nooit meer op het viva forum te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven