Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!

Deel 1

Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:MonicaG schreef op 04 januari 2017 @ 15:13:

Soit, we zullen het maar beschouwen als een oefening in geduld zeker Of een oefening in relaxen, tenzij je daar je pillow mist voor nodig hebt
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:MrsNiceGuy schreef op 04 januari 2017 @ 17:42:

[...]

Of een oefening in relaxen, tenzij je daar je pillow mist voor nodig hebt Wat denk je zelf
Zo dan ik had weer theater in de plaatselijke supermarkt.

De kassa's staan loodrecht gepositioneerd op een blinde muur. Afstand einde band/kassa is ongeveer 4-5 meter. Tegen de blinde muur staat oa een bak met dozen, pinapparaat, kopieerapparaat en een inpaktafel. Ik schat dat de loopruimte 3-4 meter is tussen kassa en de opgestelde zaken tussen de muur.

In de winkel staat een dame met haar zussen (3 in totaal) de tassen in te pakken. Deze dame is gezegend met een achterwerk a la Kim K en Black Chyna.

Deze drie dames zijn opgewekt aan het kwekken en letten niet zo goed op maar staan zeker niet in de weg.

Er komt een meneer in een scootmobiel die tegen andere klanten dan deze dames begint te mopperen dat hij er niet door kan en roept luidkeels dat dat komt omdat die vervelende dames staan te kletsen. Gewoon onzin, hij kon er moeiteloos door, maar waarom zou je even vragen of je er even langs mag, als je ook je ongenoegen anders kan uiten?

De dame met het ronde achterwerk heeft echter een al even grote mond en zegt tegen de meneer dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat er een vrachtwagen langs kan. Mét aanhanger.

Okee, dat is wat overdreven maar nogmaals, hij kon er echt moeiteloos langs.

De meneer in de scootmobiel meent vervolgens dat de dame een dikke konttaart is.

Iedereen houdt zijn adem in, maar de dame dient hem van repliek: meneer, mijn kont is zeker dikker dan die van u inclusief scootmobiel, maar zelfs met die taart kom ik er nog doorheen. Dus ga eerst eens even je rijbewijs halen voor dat ding. En daarna door naar Specsavers.
Ik zie het gewoon helemaal voor me soetkees
Bij onze AH kon je vandaag op de foto met een gigantische pluchen hamster.

Belachelijk!

Nee hoor, heel leuk, maar ik heb al zo lang niks meer te zeiken gehad in dit topic dat het gewoon even moest.
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2017 @ 19:50:

Bij onze AH kon je vandaag op de foto met een gigantische pluchen hamster.

Belachelijk!

Nee hoor, heel leuk, maar ik heb al zo lang niks meer te zeiken gehad in dit topic dat het gewoon even moest.Nou, plak em even dan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:soetkees schreef op 07 januari 2017 @ 18:33:

Zo dan ik had weer theater in de plaatselijke supermarkt.

De kassa's staan loodrecht gepositioneerd op een blinde muur. Afstand einde band/kassa is ongeveer 4-5 meter. Tegen de blinde muur staat oa een bak met dozen, pinapparaat, kopieerapparaat en een inpaktafel. Ik schat dat de loopruimte 3-4 meter is tussen kassa en de opgestelde zaken tussen de muur.

In de winkel staat een dame met haar zussen (3 in totaal) de tassen in te pakken. Deze dame is gezegend met een achterwerk a la Kim K en Black Chyna.

Deze drie dames zijn opgewekt aan het kwekken en letten niet zo goed op maar staan zeker niet in de weg.

Er komt een meneer in een scootmobiel die tegen andere klanten dan deze dames begint te mopperen dat hij er niet door kan en roept luidkeels dat dat komt omdat die vervelende dames staan te kletsen. Gewoon onzin, hij kon er moeiteloos door, maar waarom zou je even vragen of je er even langs mag, als je ook je ongenoegen anders kan uiten?

De dame met het ronde achterwerk heeft echter een al even grote mond en zegt tegen de meneer dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat er een vrachtwagen langs kan. Mét aanhanger.

Okee, dat is wat overdreven maar nogmaals, hij kon er echt moeiteloos langs.

De meneer in de scootmobiel meent vervolgens dat de dame een dikke konttaart is.

Iedereen houdt zijn adem in, maar de dame dient hem van repliek: meneer, mijn kont is zeker dikker dan die van u inclusief scootmobiel, maar zelfs met die taart kom ik er nog doorheen. Dus ga eerst eens even je rijbewijs halen voor dat ding. En daarna door naar Specsavers.
668, the neighbour of the Beast
quote:Nouschi schreef op 07 januari 2017 @ 20:03:

Nou, plak em even dan!

Als ik het had gedaan, had ik de foto over zes dagen op kunnen halen bij de servicebalie.

Hoezo blijven steken in de tijd
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2017 @ 20:15:

[...]

Als ik het had gedaan, had ik de foto over zes dagen op kunnen halen bij de servicebalie.

Hoezo blijven steken in de tijd Mocht je niet zelf een foto maken? Mijn nichtjes wilden dat een paar jaar geleden ook en mochten moeiteloos met Hamster op de foto terwijl wij de foto namen met onze mobieltjes.
Ja Lotte, je had best even een selfie kunnen maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik houd niet van knaagdieren.
Dan was een selfie waarop je de hamster vilt best op zijn plaats geweest.
668, the neighbour of the Beast
Ik zat voor de verandering weer eens in het verkeerde topic, door dat irritante heen-en-weer-gespring van het forum
Onze koffie is op en omdat we perse de koffiebonen van de lidl willen was ik daar naartoe vandaag. Ik had gister nog speciaal op de website gekeken of ze zondags open waren.

En ze waren dus gewoon dicht! Geen koffie dus.
quote:Starshine-2 schreef op 08 januari 2017 @ 11:35:

Onze koffie is op en omdat we perse de koffiebonen van de lidl willen was ik daar naartoe vandaag. Ik had gister nog speciaal op de website gekeken of ze zondags open waren.

En ze waren dus gewoon dicht! Geen koffie dus.Ook na 12 uur? Hier zijn ze open van 12 tot 17.
Dat is wel een slechte zaak zeg, dat ze dicht zijn terwijl op de website staat dat ze open zijn.
Die dame met die konttaart-opmerking is wel echt een superheldin in mijn ogen! Ik had haar in de winkel, in bijzijn van die man, gecomplimenteerd en beaamd dat ik haar steunde. Want sommige mensen denken echt dat ze op basis van leeftijd of psychische of fysieke gesteldheid een aantal privileges hebben die ze dus NIET verdienen.
quote:Troeteltje schreef op 08 januari 2017 @ 12:29:

Die dame met die konttaart-opmerking is wel echt een superheldin in mijn ogen! Ik had haar in de winkel, in bijzijn van die man, gecomplimenteerd en beaamd dat ik haar steunde. Want sommige mensen denken echt dat ze op basis van leeftijd of psychische of fysieke gesteldheid een aantal privileges hebben die ze dus NIET verdienen.Ik vind het sowieso heel goedkoop om over het uiterlijk van iemand te scoren. En ook: je vraagt toch even of je er langs kan? Als ze het echt vertikken kun je altijd nog wat 'duidelijker' worden.
quote:Pepermint_Patty schreef op 08 januari 2017 @ 11:46:

[...]

Ook na 12 uur? Hier zijn ze open van 12 tot 17.Nee dus. Op de website stond van 10-17 uur. Maar bij de winkel zelf stond dus dat dat alleen was als de rest van het winkelcentrum koopzondag heeft.
quote:soetkees schreef op 08 januari 2017 @ 12:41:

[...]

Ik vind het sowieso heel goedkoop om over het uiterlijk van iemand te scoren. En ook: je vraagt toch even of je er langs kan? Als ze het echt vertikken kun je altijd nog wat 'duidelijker' worden.

Helemaal met je eens!

Hoe zou die man het vinden wanneer hij een op-de-man opmerking zou krijgen over zijn 4 wielen die maar niet vooruit te branden zijn??

Echt onbeschoft.

Zelfs wanneer iemand onvriendelijk, onbeschoft of onterecht is.....dan nog zou ik nooit opmerkingen maken over iemands uiterlijk. Of dat nou gewicht, lichamelijke toestand, gezicht of wat dan ook betreft.

Dat is voor mij echt een grens over. Heel ver over.
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2017 @ 20:53:

Ik houd niet van knaagdieren.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 januari 2017 @ 12:50:

Nou ja, eh... bepáálde knaagdieren dan.

Mijn hemel, hoe lul ik me hier weer uit.
De vrouw voor me irriteerde me enorm vanmiddag.. eerst liep ze ineens weg terwijl de caissiere al begonnen was met scannen en al bijna klaar was, het bleek dat mevrouw een extra zakje voor om haar appels had gehaald omdat ze bang was dat die kapot zou scheuren. Ok.. vervolgens pakt ze in ipv eerst te betalen, waarbij ze opmerkt dat er een mandarijntje in haar netje is geplet (wat niet verwonderlijk is aangezien ze er de appels en 4 pakken sap bovenop had liggen in haar mandje ) en ze een nieuwe gaat halen, daarna is ze eindelijk zo ver dat er betaald word dus ik was al blij dat ik ein-de-lijk aan de beurt was, maar helaas begint mevrouw stennis te schoppen omdat ze de volle mep heeft betaald voor haar 4 pakken sap terwijl het nu 8 pakken voor 5 euro is. Zij wil dus ook niet meer dan 2,50 betalen voor haar 4 pakken en houdt haar poot stijf tot de bedrijfsleider mevrouw meeneemt naar de servicebalie om uit te leggen waarom dat niet zo werkt en de caissiere eindelijk met mij verder kan
quote:soetkees schreef op 07 januari 2017 @ 18:33:

...konttaart...Dit woord kende ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven