Ergernissen in de supermarkt deel 4
dinsdag 30 december 2025 om 10:25
Ik hoef de deur niet meer uit ben trouwens ook n beetje ziek.
Gisteren alles in Duitsland gehaald en tevens getankt,
De toegangs wegen naar de grens waren druk en vol had niet anders verwacht.
De winkels viel mee.wel druk maar de D.M.heeft n zelf scan dus dat ging goed .ook omdat wij met z.n tween waren ging het vlot.
Zaterdag kun je weer normaal in de winkels terecht .sterkte voor wie vandaag nog iets nodig is.
Gisteren zelfs nog in n hele grote kledingwinkel geweest hier in een van de dorpen met veel korting nog n mooi lang vest gescoord .blij mee.
Gisteren alles in Duitsland gehaald en tevens getankt,
De toegangs wegen naar de grens waren druk en vol had niet anders verwacht.
De winkels viel mee.wel druk maar de D.M.heeft n zelf scan dus dat ging goed .ook omdat wij met z.n tween waren ging het vlot.
Zaterdag kun je weer normaal in de winkels terecht .sterkte voor wie vandaag nog iets nodig is.
Gisteren zelfs nog in n hele grote kledingwinkel geweest hier in een van de dorpen met veel korting nog n mooi lang vest gescoord .blij mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 5 januari 2026 om 22:17
Vandaag 0 ergenis gehad.
Met ruim 10 cm sneeuw, was het heeel rustig in de supermarkt.
Oh wacht toch wel 1!
Ik sta bij de crackers En pak rustig een pakje. Komt er een mevrouw aangelopen en terwijl ze er nog niet is hoor ik 'sorry ik ga even boven langs' en vroem weg was ze ook weer.
Denk ik echt, jeetje de hele winkel is leeg en je hebt geen geduld trien...
Wacht gewoon 2 seconden.
Van de week deze..
Een stelletje dat links en rechts van hun karretje loopt zodat niemand in dat pas erlangs kan. (En ze gingen ook niet op zij he!)
Oh wacht toch wel 1!
Ik sta bij de crackers En pak rustig een pakje. Komt er een mevrouw aangelopen en terwijl ze er nog niet is hoor ik 'sorry ik ga even boven langs' en vroem weg was ze ook weer.
Wacht gewoon 2 seconden.
Van de week deze..
Een stelletje dat links en rechts van hun karretje loopt zodat niemand in dat pas erlangs kan. (En ze gingen ook niet op zij he!)
maandag 5 januari 2026 om 22:53
Dat is zeker waarGroenTuintje schreef: ↑05-01-2026 22:27@Coca Ze waarschuwde tenminste nog incl excusesik heb wel eens anders meegemaakt
![]()
maandag 5 januari 2026 om 23:38
Ik vind dat we erg snel (ver)oordelen. Je kent het verhaal van die vrouw toch niet?CocaCola schreef: ↑05-01-2026 22:17Vandaag 0 ergenis gehad.
Oh wacht toch wel 1!
Wacht gewoon 2 seconden.
Van de week deze..
Wellicht moet ze even snel een crackertje pakken voor haar kind/moeder/buurvrouw die zich niet lekker voelt en buiten staat. Of heeft er voor de deur van de supermarkt iemand een hypo ivm suikerziekte. Je wéét t niet. Waar maak jij je druk om?
dinsdag 6 januari 2026 om 01:17
De hele winkel is leeg, maar daar hoeft ze niet te zijn, ze moet zijn waar jij rustig (langzaam?) een pakje crackers staat te pakkenCocaCola schreef: ↑05-01-2026 22:17Vandaag 0 ergenis gehad.
Oh wacht toch wel 1!
Wacht gewoon 2 seconden.
Van de week deze..
Dat jij geen haast hebt betekend niet dat niemand dat heeft
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in