Ergernissen in de supermarkt deel 4

24-08-2019 13:59 2309 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat deel 3 vol is, gaan we hier verder!

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Ik hoef de deur niet meer uit ben trouwens ook n beetje ziek.
Gisteren alles in Duitsland gehaald en tevens getankt,
De toegangs wegen naar de grens waren druk en vol had niet anders verwacht.
De winkels viel mee.wel druk maar de D.M.heeft n zelf scan dus dat ging goed .ook omdat wij met z.n tween waren ging het vlot.
Zaterdag kun je weer normaal in de winkels terecht .sterkte voor wie vandaag nog iets nodig is.
Gisteren zelfs nog in n hele grote kledingwinkel geweest hier in een van de dorpen met veel korting nog n mooi lang vest gescoord .blij mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
De Lidl in Duitsland is echt enorm erop achteruit gegaan met die zelfscan kassa’s. Enorme rijen bij de gewone kassa’s en die zelfscan hebben constant problemen en opstoppingen .
Voor iedereen een groene tuin
Vandaag 0 ergenis gehad.

Met ruim 10 cm sneeuw, was het heeel rustig in de supermarkt.

Oh wacht toch wel 1!
Ik sta bij de crackers En pak rustig een pakje. Komt er een mevrouw aangelopen en terwijl ze er nog niet is hoor ik 'sorry ik ga even boven langs' en vroem weg was ze ook weer.

Denk ik echt, jeetje de hele winkel is leeg en je hebt geen geduld trien...
Wacht gewoon 2 seconden.

Van de week deze..
Een stelletje dat links en rechts van hun karretje loopt zodat niemand in dat pas erlangs kan. (En ze gingen ook niet op zij he!)
@Coca Ze waarschuwde tenminste nog incl excuses ;) ik heb wel eens anders meegemaakt :P
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
05-01-2026 22:27
@Coca Ze waarschuwde tenminste nog incl excuses ;) ik heb wel eens anders meegemaakt :P
Dat is zeker waar :-D
CocaCola schreef:
05-01-2026 22:17
Vandaag 0 ergenis gehad.

Oh wacht toch wel 1!
Ik sta bij de crackers En pak rustig een pakje. Komt er een mevrouw aangelopen en terwijl ze er nog niet is hoor ik 'sorry ik ga even boven langs' en vroem weg was ze ook weer.

Wacht gewoon 2 seconden.

Van de week deze..
Een stelletje dat links en rechts van hun karretje loopt zodat niemand in dat pas erlangs kan. (En ze gingen ook niet op zij he!)
Ik vind dat we erg snel (ver)oordelen. Je kent het verhaal van die vrouw toch niet?
Wellicht moet ze even snel een crackertje pakken voor haar kind/moeder/buurvrouw die zich niet lekker voelt en buiten staat. Of heeft er voor de deur van de supermarkt iemand een hypo ivm suikerziekte. Je wéét t niet. Waar maak jij je druk om?
O, dat zou ik ook vlot zeggen, ik pak even dit of dat. Nooit geweten dat dat een ergernis kan zijn.
Ik doe dat ook. Waarom moet ik wachten als ik het gewoon even kan pakken? Je hebt er toch geen last van?
CocaCola schreef:
05-01-2026 22:17
Vandaag 0 ergenis gehad.

Oh wacht toch wel 1!

Wacht gewoon 2 seconden.

Van de week deze..
De hele winkel is leeg, maar daar hoeft ze niet te zijn, ze moet zijn waar jij rustig (langzaam?) een pakje crackers staat te pakken :rofl:

Dat jij geen haast hebt betekend niet dat niemand dat heeft :P Overigens ben ik net 1.50 kort en zijn de keren dat iemand iets over mij heen uit een schap haalt niet meer op één hand te tellen. Het went echt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven