Ergernissen in de supermarkt deel 4
vrijdag 5 september 2025 om 12:10
vrijdag 5 september 2025 om 12:21
Ik dacht dat ik me nooit ergerde in de supermarkt, maar het is ze toch gelukt.
scan, kom bij de kassa, is er maar 1zonder kassière de rest allemaal zelfscan, Dus ik zoek iemand om met te helpen. met een diepe zuchtkomt er een vrouw, ja leg maar weg, ik ben er zo. Dus ze komt toch, en ik broodjes had, zonder prijs er op, dus niet on scannen. Met nog n zucht werd me verteld dat ik dat ook zelf op kon zoeken. Heb maar niet meer gezegd dat ik boodschappen kwam doen, niet winkeltje spelen
scan, kom bij de kassa, is er maar 1zonder kassière de rest allemaal zelfscan, Dus ik zoek iemand om met te helpen. met een diepe zuchtkomt er een vrouw, ja leg maar weg, ik ben er zo. Dus ze komt toch, en ik broodjes had, zonder prijs er op, dus niet on scannen. Met nog n zucht werd me verteld dat ik dat ook zelf op kon zoeken. Heb maar niet meer gezegd dat ik boodschappen kwam doen, niet winkeltje spelen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 5 september 2025 om 12:25
Ik normaal ook, maar had bijna alleen maar yoghurt/kwark. Echt heel jammer.Lila-Linda schreef: ↑14-08-2025 15:18Ik heb 80% meegenomen omdat het leuk was. Frisdranken, eiwitten, vegaburgers etc.
Ik vind het de leukste AH-actie ieder jaar
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 5 september 2025 om 13:04
Je mag nog blij zijn dat er überhaupt iemand kwam. Stond laatst bij de zelfscan en daar vroeg iemand of de bemande kassa open was. Antwoord: nee die gaat om 09.00 uur pas open.nlies schreef: ↑05-09-2025 12:21Ik dacht dat ik me nooit ergerde in de supermarkt, maar het is ze toch gelukt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in