ervaringen met geesten!

08-08-2009 13:23 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik heb een vraag aan jullie of jullie in geesten geloven. Zo ja heb je er ervaring mee. En wat jullie mening is van wat er bij mij thuis is gebeurd.

Ik zat een tijd geleden achter mijn computer. Had een muziekje opstaan en was n spelletje aan het doen. Ineens werd het echt ijs en ijskoud.. niet zoals in de winter wanneer het vriest.. maar echt heel erg koud.. en opeens vloog er een bekertje waar pennen en een schaar ed in staan van mijn computerkast af. Echt met een zwiep. Het kan onmogelijk dat het door bv de muziekbox is gebeurd want die stond er niet tegenaan, ik had de muziek niet hard aan staan.. en al zou dat wel zo zijn. dan zou dat bekertje er langzaam vanaf getrild zijn.. Maar hij vloog echt. Ik schrok er heel erg van. Ik ben ook in bed gaan liggen omdat ik het zo koud had gekregen.

Ook als ik in bed lig.. voel ik soms dat ik 2 harde duwen in mijn rug krijg (ik slaap op mijn buik).. Zo hard dat mn adem eruit word gedrukt zeg maar.

Denken jullie dat dit geesten kunnen zijn?

Alvast bedankt voor het lezen en evt antwoorden.

Groetjes Tweeg.
quote:speculaasje schreef op 08 augustus 2009 @ 15:49:

Of omdat ze niet-stoffelijk zijn, en dus gewoon door de muur heen kunnen ipv omlopen.

@tinkeldel, dat je bij demonen niet een ijskoude sensatie waarneemt oke, maar warm? Het zou kunnen dat als je iets uit je huis kwakt, je warme walmen/adem voelt.

Ik denk overigens wel dat je entiteiten (van werke orde dan ook) uit je huis moet kwakken, dat geeft alleen maar negatieve sfeer. Dat kan natuurlijk alleen als je je ervan bewust bent geworden.

Yasmijn, best joh dat jij er zo over denkt, moet jij weten. Ik denk er anders over. Beetje kinderachtig om uit te lachen.

Hey dat wist ik ook niet dat je bij demonen een warme lucht voelt.. Das wel n opluchting haha.

En yasmijn is n btje kinderlijk nog.. moet je niet teveel op letten
Nou, ik weet dus niet of je bij demonen altijd per se warmtesensaties hebt, wel als je het de toegang tot je huis ontzegt. Ik weet dat je bij bepaalde entiteiten (welke?) koude voelt.

Hoezo opluchting, tweeg?
Ik kijk veel programma's via YouTube. Met name Ghost Hunters, Ghost Hunters International en Paranormal State. Ook veel info gelezen op de site van TAPS. Dat is de site die ik hier boven ook al noemde.

Verder praat ik er veel over met vriendinnen. Ik heb gelukkig veel mensen om heen die er voor open staan, ook mensen die het er absoluut niet over willen hebben. Ik overweeg om zelf ook van die onderzoeken te gaan doen. Ik was ook van plan om samen met een vriendin hier in de buurt ergens te gaan kijken, maar ivm het geen wat er in mijn huis gaande is heb ik dat eerst met rust gelaten.
quote:emaille schreef op 08 augustus 2009 @ 14:40:

Waarom is dat tussen 3 en 4 uur 's nachts zo belangrijk?The Exorcism of Emily Rose.
quote:speculaasje schreef op 08 augustus 2009 @ 15:56:

Nou, ik weet dus niet of je bij demonen altijd per se warmtesensaties hebt, wel als je het de toegang tot je huis ontzegt. Ik weet dat je bij bepaalde entiteiten (welke?) koude voelt.

Hoezo opluchting, tweeg?Omdat ik alleen koude vlagen voel normaal .. en die keer die ik beschreef.. werd het lang ijskoud. Niet warm.. dus vandaar opluchting heb liever geen demonen in mn crib
quote:Maleficent schreef op 08 augustus 2009 @ 14:52:

[...]

Omdat de kroegen dan net dicht gaan, en dan zijn de dronken geesten zich aan het vervelen.

Whoehahahaha trut.
quote:Star schreef op 08 augustus 2009 @ 15:57:

[...]

The Exorcism of Emily Rose.O ja, die heerlijke film...
als ik ga pinnen, veel, zie ik ook altijd een geestverschijning, maar ik herkende hem, tis mijn man, die nee schud met zijn kop.
quote:summerbreeze21 schreef op 08 augustus 2009 @ 15:04:

[...]

THE BABY IS ANGRRRYYY.

Ik hoor het hem zo zeggen

Ik vinnem leuk.
quote:speculaasje schreef op 08 augustus 2009 @ 15:56:

Dat zou inderdaad kunnen. Wat wel kenmerkend is, dat je iig geen warmte bij andere entiteiten voelt. Omdat zij dus energie kunnen halen uit de lucht, waardoor de temperatuur daalt. Die warmte kan alleen voorkomen bij demonen. Ik ga er eens wat over opzoeken, is wel boeiend.
quote:shining schreef op 08 augustus 2009 @ 15:13:

[...]

Oke.

Ik dacht eigenlijk dat het maar een grapje was van Star dat tussen 3 en 4 maar het is dus echt wat men denkt.Zowaar niet dit keer Shi
quote:Festen schreef op 08 augustus 2009 @ 16:01:

als ik ga pinnen, veel, zie ik ook altijd een geestverschijning, maar ik herkende hem, tis mijn man, die nee schud met zijn kop.En helpt het?
quote:mamalelie schreef op 08 augustus 2009 @ 15:44:

En ik kan mensen helpen die ziek zijn. Maar omdat ik dat niet als dagtaak wil (gaan) doen, weet dat bijna niemand.Op welke manier? En wie help je wel en wie help je niet of wil je gewoon zo min mogelijk mensen helpen?
quote:Star schreef op 08 augustus 2009 @ 16:03:

[...]

Zowaar niet dit keer Shi Gut, voor de verandering eens een keer?
quote:Star schreef op 08 augustus 2009 @ 15:57:

[...]

The Exorcism of Emily Rose.Wat heeft die film dan met dat tijdstip te maken (ik ken m niet)
quote:gigaluilak schreef op 08 augustus 2009 @ 16:03:

[...]

Op welke manier? En wie help je wel en wie help je niet of wil je gewoon zo min mogelijk mensen helpen?

Ik kan door aanraken (een deel van) de pijn wegnemen of overnemen. En ik kan mensen helpen, niet door ze te genezen, maar door ze rust te geven. Of acceptatie. Het is maar net hoe je het wilt noemen.

Ik zoek geen mensen uit en ik wijs niemand af. Maar als iemand die dicht bij me staat me verteld dat een familielid ziek is dan help ik wel eens. Ik praat daar trouwens niet vaak over en ik vraag er ook niks voor in de plaats. Als ik dit echt zou willen doen zou ik er geld voor moeten vragen, ik moet ook eten tenslotte. Maar ik heb gewoon mijn werk en dit soort dingen vreet energie. Als ik grieperig ben of verkouden lukt het niet. Maar door er voor uit te komen trek je mensen aan die wanhopig zijn, en ik kan niet genezen, alleen verzachten. Hoewel hoop natuurlijk altijd nog beter is dan opgeven.
Voor de mensen die er in geloven: wat zijn jullie theorieën over waarom geesten op zulke omslachtige en onduidelijke manieren contact zoeken? Waarom die voor velerlei uitleg vatbare knipperende lampjes, tocht, letterdictees en deurgeklap in plaats van een duidelijk: 'ik ben x en ik wil y'?

Dit gebrek aan logica is voor mij minstens zo belangrijk als de wetenschappelijke haken en ogen, bij het bepalen van mijn standpunt.
This is an unacceptable timeline
één keer volstaat
This is an unacceptable timeline
quote:shining schreef op 08 augustus 2009 @ 16:06:

[...]

Gut, voor de verandering eens een keer? Jah
quote:Loreyi schreef op 08 augustus 2009 @ 16:23:

[...]

Wat heeft die film dan met dat tijdstip te maken (ik ken m niet)Gebeuren ook altijd dingen in die film in dat uur.
quote:Loreyi schreef op 08 augustus 2009 @ 16:23:

[...]

Wat heeft die film dan met dat tijdstip te maken (ik ken m niet)Houden zo!
Ik kan trouwens ook gedachten lezen (voelen, aanvoelen is misschien een betere omschrijving). Maar dat is ook iets dat ik niet veel mensen weten. Dat is wel eens handig, maar niet altijd leuk trouwens. Als we ergens binnenkomen waar ze net ruzie hebben gehad zou ik het liefst weer vertrekken, maar dat kan niet altijd.
quote:mamalelie schreef op 08 augustus 2009 @ 16:24:

[...]

Ik kan door aanraken (een deel van) de pijn wegnemen of overnemen. En ik kan mensen helpen, niet door ze te genezen, maar door ze rust te geven. Kijk en dit geloof ik dus weer niet. Als dit al zo zou zijn, dan zou dit door God aan jou gegeven zijn. Ik geloof niet dat een mens dit kan.
Mamalelie, hoe kan het dan dta sommige mensen niet genezen kunnen worden door handoplegging of wat dan ook?

Wat is jouw verklaring daarvoor?
quote:summerbreeze21 schreef op 08 augustus 2009 @ 16:25:

[...]

Houden zo!Ja nare film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven