Ervaringen Zigo Leader

13-05-2010 16:56 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn ons aan het orienteren op het aanschaffen van een bakfiets-achtig iets. Nu hebben we de Zigo leader gezien op internet. Ziet er ideaal uit, het fietsgedeelte is af te koppelen en dan hou je een kant en klare buggy over. Voor mij zou dat handig zijn, 2 kids, waarvan 1 baby. In een gewone bakfiets zou ik dan dus nog een wagen mee moeten nemen, hier zit deze in de bakfiets meegenomen. Verder doe ik eigenlijk alles met de fiets.

Maar helaas is er hier nergens in de buurt een winkel te vinden die een showmodel heeft staan. Dus mijn vraag, voor ik ga afreizen naar een winkel hier een eind vandaan om test te rijden, wie heeft er ervaring met deze fiets, is het echt zo handig en makkelijk als het er in het filmpje uitziet?
Alle reacties Link kopieren
Ha Gizz,

Heb je uiteindelijk nog een Zigo Leader getest en/of gekocht? Wij zitten er nu ook over te denken en nog steeds zijn er weinig ervaringen met deze fiets te vinden.

Aan de ene kant denk ik: Als ze zo geweldig zouden zijn, dan zouden we er wel veel meer zien op straat en zouden we er meer tegenkomen op marktplaats

Aan de andere kant: Ze zijn prijzig, dus misschien komen ze daardoor minder voor en mogelijk zijn de kopers zo tevreden dat ie niet doorverkocht wordt...

Ondertussen iemand anders ervaringen met dit ding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven