Evaringen golden circle HMH

03-11-2015 19:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben nog nooit in de Heineken Music Hall geweest en wil nu naar een concert. Voorverkoop start over een paar dagen, dus weet niet zeker of er een golden circle zal zijn.

Maar ben toch benieuwd of iemand hier ervaring heeft met de golden circle. Wat houdt het precies in en sta je dan afgeschermd van ander publiek? Kan je daar dan wel uit en in tijdens het concert voor een drankje of een toiletbezoek?

Bedankt alvast
Je staat dan in het voorste vak (dus vlakbij het podium) en dat is afgeschermd van de rest. Alleen met een golden circle ticket kom je in dat vak, staat controle bij. En je kan er daarna gewoon nog in en uit met je ticket. Ik heb het in ahoy gehad, erg prettig!
Ik ben een paar keer in de HMH geweest, onlangs nog, maar er was geen golden circle. Is dat daar wel eens dan, is best klein?
Hmh is een flink stuk kleiner dan ahoy, ziggo dome etc. Ik vraag mij af of ze een golden circle zullen hebben, ik heb nog niet meegemaakt dat ze in hmh golden circle hebben. Er zijn bv ook geen gereserveerde plekken, je kunt er zelf voor kiezen of je gaat zitten of blijft staan (allemaal dezelfde prijs/ zelfde kaartje)
If chocolate can't fix it, it's a real problem
quote:Sorende schreef op 03 november 2015 @ 19:50:

Ik ben een paar keer in de HMH geweest, onlangs nog, maar er was geen golden circle. Is dat daar wel eens dan, is best klein?Dit dus, ik was niet snel genoeg met typen
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Bedankt voor jullie reactie

Ik zat op de site naar andere concerten te kijken en daar kwamen golden circle tickets voorbij
Kan ik me niet voorstellen in die blokkendoos, veel te klein.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 november 2015 @ 19:41:

Je staat dan in het voorste vak (dus vlakbij het podium) en dat is afgeschermd van de rest. Alleen met een golden circle ticket kom je in dat vak, staat controle bij. En je kan er daarna gewoon nog in en uit met je ticket. Ik heb het in ahoy gehad, erg prettig!Ik gok bsb concert!
quote:missmisery schreef op 03 november 2015 @ 19:58:

Kan ik me niet voorstellen in die blokkendoos, veel te klein.Het is er toch echt : http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/j.cole1
quote:bam1984 schreef op 03 november 2015 @ 19:59:

[...]

Ik gok bsb concert! Dat je dat zomaar goed gokt zeg!
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/jason-derulo2

Even een voorbeeld bij Jason Derulo staan dus ook golden circle tickets
quote:Sorende schreef op 03 november 2015 @ 19:50:

Ik ben een paar keer in de HMH geweest, onlangs nog, maar er was geen golden circle. Is dat daar wel eens dan, is best klein?Vorig jaar BSB concert waren er geen Golden Circle kaarten te koop maar de eersten/snelsten mochten wel in het voorste vak, wat gelijk stond aan Golden Circle.. Werd daarna gesloten en mocht je alleen weer terug in als je een bandje had (wat je dus kreeg als je eruit ging).. Maar ja, als je vooraan staat en je gaat eruit kan je wel weer achteraan gaan staan als je terug komt..
Je was me voor desperate_housewive
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 november 2015 @ 20:01:

[...]

Dat je dat zomaar goed gokt zeg! Kwam zomaar een seintje binnen
O, joh. Niet verwacht dat ze daaraan deden, maar geen zin om het op te zoeken

Wel jammer eigenlijk, daar is het toch juist wel gezellig dat je kan gaan en staan/zitten waar je wil.
Hihi ik dacht dan zoek ik het even op ;)

Zouden jullie het aanraden zo'n kaartje. Het is natuurlijk wat prijziger maar is het ook het geld waard?
De boel is daar zo klein, de hele grote zaal is de voorste rij. Echt zonde van je geld en tijd.
quote:bam1984 schreef op 03 november 2015 @ 20:01:

[...]

Vorig jaar BSB concert waren er geen Golden Circle kaarten te koop maar de eersten/snelsten mochten wel in het voorste vak, wat gelijk stond aan Golden Circle.. Werd daarna gesloten en mocht je alleen weer terug in als je een bandje had (wat je dus kreeg als je eruit ging).. Maar ja, als je vooraan staat en je gaat eruit kan je wel weer achteraan gaan staan als je terug komt..

Ja, dat is waar. Maar dat hoort er een beetje bij niet? Eerst lekker de hele dag voor de deur kamperen en daarna je plas ophouden en dorst hebben ;)

Nee, ik snap het idee wel (van mij hoeft vooraan staan sowieso niet).
quote:Sorende schreef op 03 november 2015 @ 20:09:

[...]

Ja, dat is waar. Maar dat hoort er een beetje bij niet? Eerst lekker de hele dag voor de deur kamperen en daarna je plas ophouden en dorst hebben ;)

Nee, ik snap het idee wel (van mij hoeft vooraan staan sowieso niet).HMH is meestal staan, er is een stukje trekzitplek maar dat is meestal ingeklapt.
Het voordeel is dat jij gewoon om 19.30u binnen kunt komen wandelen en dan vóór alle mensen mag gaan staan die een gewoon kaartje hebben gekocht en heel de dag voor de deur hebben gelegen om vooraan in dat 2e vak te kunnen staan... Afhankelijk van het prijsverschil vind ik het wel de moeite waard
quote:Goede-Fee schreef op 03 november 2015 @ 20:10:

[...]

HMH is meestal staan, er is een stukje trekzitplek maar dat is meestal ingeklapt.En boven kan je ook nog zitten toch? Steeds als ik er met een concert was, was het volgens mij uitgeklapt. Laatste keer i.i.g. wel. Maar ik doe wel de rustigere concerten aan ;)
quote:bam1984 schreef op 03 november 2015 @ 20:01:

[...]

Vorig jaar BSB concert waren er geen Golden Circle kaarten te koop maar de eersten/snelsten mochten wel in het voorste vak, wat gelijk stond aan Golden Circle.. Werd daarna gesloten en mocht je alleen weer terug in als je een bandje had (wat je dus kreeg als je eruit ging).. Maar ja, als je vooraan staat en je gaat eruit kan je wel weer achteraan gaan staan als je terug komt.. Owja? Ik stond vooraan bij het hek, maar ben niet meer weggegaan daar haha! Wist niet dat je een bandje kon krijgen. Maar goed, je zou ook wel gek zijn als je weg gaat bij het hekje idd want dan sta je daarna achteraan in het voorste vak
Ik stond in Ahoy in de Golden Circle (bij de Backstreet Boys, vaarwel image....)

Was eigenlijk wel geinig. In het voorste vak voor het podium en dus niet overdreven vol gepropt want ze laten maar een beperkt aantal mensen met zo'n ticket in dat vak. We kregen een armbandje ofzo geloof ik waardoor je de Golden Circle altijd in en uit kon.

Maar of ik er nou zelf veel geld voor zou betalen....

In de HMH zou ik dan eerder lekker op de tribune gaan zitten als ik alles goed wil zien
668, the neighbour of the Beast
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 november 2015 @ 20:00:

[...]

Het is er toch echt : http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/j.cole1

In het Gelredome, Ziggodome, Ahoy, noem iets vergelijkbaars kan ik het nog snappen, maar dit vind ik ten eerste stom en ten tweede ook.

Als het om die skyboxen aan de zijkant ging à la, maar zo'n klein vak lijkt me dit echt een belemmering.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Marels schreef op 03 november 2015 @ 20:17:

Ik stond in Ahoy in de Golden Circle (bij de Backstreet Boys, vaarwel image....)

Was eigenlijk wel geinig. In het voorste vak voor het podium en dus niet overdreven vol gepropt want ze laten maar een beperkt aantal mensen met zo'n ticket in dat vak. We kregen een armbandje ofzo geloof ik waardoor je de Golden Circle altijd in en uit kon.

Maar of ik er nou zelf veel geld voor zou betalen....

In de HMH zou ik dan eerder lekker op de tribune gaan zitten als ik alles goed wil zien Die is tegenwoordig vaak ingeklapt, zeker bij populaire concerten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven