Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
woensdag 13 augustus 2025 om 18:22
Een topic voor liefhebbers van gematigde temperaturen en licht. Niet te koud in de winter en niet warm in de zomer, liefst met een fijn briesje waar nodig (en wel een nazomer en een lente met zon en soms tot 20 graden
).
Tekst met dank aan S-Groot, idee met dank aan Solomio. Een topic dus voor degenen die niks met extreem warm weer hebben en ook niks met natte, kille net-niet-winters hebben. Die het best gedijen bij, zoals de titel zegt, weer waar de temperaturen gematigd zijn.
Nog even dit: dit topic gaat dus niet over energiebesparing-/kosten.
Tekst met dank aan S-Groot, idee met dank aan Solomio. Een topic dus voor degenen die niks met extreem warm weer hebben en ook niks met natte, kille net-niet-winters hebben. Die het best gedijen bij, zoals de titel zegt, weer waar de temperaturen gematigd zijn.
Nog even dit: dit topic gaat dus niet over energiebesparing-/kosten.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-08-2025 18:58
13.66% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 18 augustus 2025 om 21:14
Vandaag was ook raar weer. Zo is het koud met wind en zo schijnt de zon en in het heel warm. Het raam van mijn slaapkamer staat ook al de hele dag open. Heb ook mijn bed verschoont want ik verwacht geen zweet nachten meer. Vind het altijd zo zonde om mijn bed te verschonen en het dan meteen de volgende ochtend weer badend in het zweet wakker te worden omdat het zo warm is. Al hielp een icepack wel om toch redelijk tot goed te slapen vorige week.
Maar nu vind ik de ochtenden wel koud, soms maar 11 graden ofzo als je dan heel vroeg op de fiets zit maarja een dikke jas mee nemen is ook geen optie want waar laat je die als het wel erg warm is als je weer naar huis fietst.
Maar nu vind ik de ochtenden wel koud, soms maar 11 graden ofzo als je dan heel vroeg op de fiets zit maarja een dikke jas mee nemen is ook geen optie want waar laat je die als het wel erg warm is als je weer naar huis fietst.
maandag 18 augustus 2025 om 21:43
dinsdag 19 augustus 2025 om 22:18
Mijn keuken was nog veel kouder. Was echt onaangenaam.Lady*Voldemort schreef: ↑19-08-2025 22:1222 graden binnen, en ik zit in mijn hempie bij de ventilator![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 22 augustus 2025 om 08:18
Zalig hier. Voordat ik ga slapen zit ik altijd nog even in bed, nu worden mijn armen dan een beetje koud en als ik dan eenmaal onder de deken kruip voelt dat zó lekker
.
Wel jammer dat het vanmorgen voor het bezoek te koud is om buiten te zitten, maar ach verder is het echt ongelofelijk lekker weer
Ook echt zo'n heerlijk gevoel dat de 'echte' zomer (qua hittegolven met veel te warme nachtelijke temperaturen) wel voorbij is, zaaaaalig
. Nu mag het nog lang zo blijven en een lekkere nazomer straks.
Wel jammer dat het vanmorgen voor het bezoek te koud is om buiten te zitten, maar ach verder is het echt ongelofelijk lekker weer
Ook echt zo'n heerlijk gevoel dat de 'echte' zomer (qua hittegolven met veel te warme nachtelijke temperaturen) wel voorbij is, zaaaaalig
vrijdag 22 augustus 2025 om 08:23
Helemaal eensS-Groot schreef: ↑22-08-2025 08:18Zalig hier. Voordat ik ga slapen zit ik altijd nog even in bed, nu worden mijn armen dan een beetje koud en als ik dan eenmaal onder de deken kruip voelt dat zó lekker.
Wel jammer dat het vanmorgen voor het bezoek te koud is om buiten te zitten, maar ach verder is het echt ongelofelijk lekker weer![]()
Ook echt zo'n heerlijk gevoel dat de 'echte' zomer (qua hittegolven met veel te warme nachtelijke temperaturen) wel voorbij is, zaaaaalig. Nu mag het nog lang zo blijven en een lekkere nazomer straks.
Het was vanochtend koud in de badkamer toen ik onder de douche vandaan kwam. Ik verheug mij alvast op de vloerverwarming daar die over een tijdje weer aangaat.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in