Feel good topic: in de lach schieten door reacties
dinsdag 19 juli 2016 om 16:50
dinsdag 19 juli 2016 om 16:51
quote:Lamprei schreef op 19 juli 2016 @ 16:50:
Zeker!
Vooral als de to een vraag stelt en eigenlijk alleen antwoorden in zijn/haar straatje wil en dit bij elke reactie probeert duidelijk te maken Dat zijn de leukste, maar ik vrees dat ik door dat soort topics nog een keer tegen een ban aanloop.......
Zeker!
Vooral als de to een vraag stelt en eigenlijk alleen antwoorden in zijn/haar straatje wil en dit bij elke reactie probeert duidelijk te maken Dat zijn de leukste, maar ik vrees dat ik door dat soort topics nog een keer tegen een ban aanloop.......
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 19 juli 2016 om 16:52
Yup... rol soms gierend van de bank. Er zitten hier veel zéér gevatte dames op t forum. En daar hou ik van. LV is de eerste die bij mij binnenschiet als uitstekend schrijfster. Ook mijn collega vind het errug grappig en soms, als we aan het woggen zijn even tien minuutjes over hebben, wijzen we elkaar ook op goeie topics.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 19 juli 2016 om 16:53
Ja, zeer regelmatig. Dan zeggen ze bij mij thuis: oh, mama zit weer op het viva-forum. Een aantal jaren geleden heb ik heel hard en heel veel gelachen om dat topic over die kersttrui. Toen kon je me wegdragen. En van de week schoot ik nog in de lach om een reactie op het topic over die man die niet in de mond van zijn vriendin klaar wil komen, omdat ze zijn prinsesje is. Er was iemand die zei: plas over hem heen, tuf in zijn gezicht, en zeg dat je buiten het bed zijn prinsesje bent, maar in bed een slettenbak. Die vond ik erg leuk. Het gebeurt me echt zeer regelmatig dat ik dus erg hard in de lach schiet.
dinsdag 19 juli 2016 om 16:54
quote:Hasse88 schreef op 19 juli 2016 @ 16:52:
Yup... rol soms gierend van de bank. Er zitten hier veel zéér gevatte dames op t forum. En daar hou ik van. LV is de eerste die bij mij binnenschiet als uitstekend schrijfster. Ook mijn collega vind het errug grappig en soms, als we aan het woggen zijn even tien minuutjes over hebben, wijzen we elkaar ook op goeie topics.Ja en gatekeeper en bgb kunnen er ook wat van heerlijk even goed lachen.
Yup... rol soms gierend van de bank. Er zitten hier veel zéér gevatte dames op t forum. En daar hou ik van. LV is de eerste die bij mij binnenschiet als uitstekend schrijfster. Ook mijn collega vind het errug grappig en soms, als we aan het woggen zijn even tien minuutjes over hebben, wijzen we elkaar ook op goeie topics.Ja en gatekeeper en bgb kunnen er ook wat van heerlijk even goed lachen.
dinsdag 19 juli 2016 om 17:26
Dat topic over 'wat het ergste is dat je je kind ooit per ongeluk hebt aangedaan'. Soms zo geniaal beschreven hoe zo'n volgehangen kinderwagen met kind en al achterover klapte... hui-len. (een compilatie van dat topic staat ook nog wel eens onderaan de pagina hier, ik klik 'm altijd weer even open).
Bevallingsbloopers, ook zo een. Herinner me een verhaal van een placenta die door de kamer werd gelanceerd tegen een wit muurtje aan. Ik zit nou weer te gniffelen.
Bevallingsbloopers, ook zo een. Herinner me een verhaal van een placenta die door de kamer werd gelanceerd tegen een wit muurtje aan. Ik zit nou weer te gniffelen.
dinsdag 19 juli 2016 om 17:47