Feel good topic: in de lach schieten door reacties

19-07-2016 16:45 40 berichten
Tasman vroeg net waarom lach je, ik zei om het vivaforum, hij weet dat ik hier lid van ben

Ik lig in rl echt dubbel van het lachen, om sommige reacties. 1x barste ik in de trein uit van het lachen. Hebben jullie dat ook?

Alle reacties Link kopieren
Echt in lachen uitbarsten niet, maar wel af en toe dat ik moeite moet doen om niet al te erg op te laten vallen dat ik niet zit te werken.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd waar je zo om moest lachen..........
Oh dear, how sad, never mind.
altijd om 16.00 middags bij Somertijd, oh op het forum jaa bij kloekdrag viel tig x van me stoel
Zeker!

Vooral als de to een vraag stelt en eigenlijk alleen antwoorden in zijn/haar straatje wil en dit bij elke reactie probeert duidelijk te maken
quote:Hayek schreef op 19 juli 2016 @ 16:49:

Echt in lachen uitbarsten niet, maar wel af en toe dat ik moeite moet doen om niet al te erg op te laten vallen dat ik niet zit te werken.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd waar je zo om moest lachen..........Op de afknapper topic.
Ja, dat heb ik inderdaad ook geregeld.

Ook op lindamagazine trouwens. daar konden lezers hun meest gênante momenten omschrijven (ik weet niet of het er nog is; allang niet meer gekeken. Binnenkort maar weer eens doen )
quote:Lamprei schreef op 19 juli 2016 @ 16:50:

Zeker!

Vooral als de to een vraag stelt en eigenlijk alleen antwoorden in zijn/haar straatje wil en dit bij elke reactie probeert duidelijk te maken Dat zijn de leukste, maar ik vrees dat ik door dat soort topics nog een keer tegen een ban aanloop.......
Oh dear, how sad, never mind.
Yup... rol soms gierend van de bank. Er zitten hier veel zéér gevatte dames op t forum. En daar hou ik van. LV is de eerste die bij mij binnenschiet als uitstekend schrijfster. Ook mijn collega vind het errug grappig en soms, als we aan het woggen zijn even tien minuutjes over hebben, wijzen we elkaar ook op goeie topics.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
O, ik moet best regelmatig stevig glimlachen om wat ik lees! Man zegt al standaard: 'O, je zit zeker weer op je forum?' Gisteren nog gelachen om de planning van Phaedra's bruiloft in het stamcafé
Ja, zeer regelmatig. Dan zeggen ze bij mij thuis: oh, mama zit weer op het viva-forum. Een aantal jaren geleden heb ik heel hard en heel veel gelachen om dat topic over die kersttrui. Toen kon je me wegdragen. En van de week schoot ik nog in de lach om een reactie op het topic over die man die niet in de mond van zijn vriendin klaar wil komen, omdat ze zijn prinsesje is. Er was iemand die zei: plas over hem heen, tuf in zijn gezicht, en zeg dat je buiten het bed zijn prinsesje bent, maar in bed een slettenbak. Die vond ik erg leuk. Het gebeurt me echt zeer regelmatig dat ik dus erg hard in de lach schiet.
quote:Hasse88 schreef op 19 juli 2016 @ 16:52:

Yup... rol soms gierend van de bank. Er zitten hier veel zéér gevatte dames op t forum. En daar hou ik van. LV is de eerste die bij mij binnenschiet als uitstekend schrijfster. Ook mijn collega vind het errug grappig en soms, als we aan het woggen zijn even tien minuutjes over hebben, wijzen we elkaar ook op goeie topics.Ja en gatekeeper en bgb kunnen er ook wat van heerlijk even goed lachen.
Ja ik heb het ook regelmatig. Maar ik heb ook wel eens moeten huilen om verhalen/topics hier. Met een lach en een traan is het, het vivaforum.
Ik heb 1 keer vreselijk hard gelachen ( in het openbaar) .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, mij overkomt het ook zeer regelmatig. Soms moet ik echt hardop lachen.
Ja.. soms rollen de tranen echt over mn wangen van het lachen. Vriendlief snapt er af en toe niks van
Ja ik heb het ook wel eens dat ik hardop zit te lachen. Bij sommige opmerkingen van meds, bgb , gatekeeper en nog een aantal.
.
Nu.

Door "tasman"
Ik heb het vaak.

Vooral bij VC, Meds, Bia, LV, Phaedra , Nous, Solo, Barbara Cartland en nog een paar van die adremme types.

Gisteren toen we Phae's aanstaande huwelijk zaten door te nemen lachte ik hardop inderdaad maar wel gewoon op mijn eigen bank.
Dat topic over 'wat het ergste is dat je je kind ooit per ongeluk hebt aangedaan'. Soms zo geniaal beschreven hoe zo'n volgehangen kinderwagen met kind en al achterover klapte... hui-len. (een compilatie van dat topic staat ook nog wel eens onderaan de pagina hier, ik klik 'm altijd weer even open).

Bevallingsbloopers, ook zo een. Herinner me een verhaal van een placenta die door de kamer werd gelanceerd tegen een wit muurtje aan. Ik zit nou weer te gniffelen.
Ik moet altijd lachen om jou Tass, ook trouwens om de accounts die je hiervoor had, je weet wel met dat je nog een gastouder bedrijf had!!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ja om een foto van een horrorvoet een keer, die iemand had geplaatst bij een topic van een voeten fetisjist
Bij het topic 'verkeerd begrepen topictitels' zo lekker droog
Ik heb zitten janken van het lachen om dat topic over huishoudbloopers. Ik denk in plaatjes, van de bouillon door de vergieter tot de schrijfster met een echtgenoot die nieuwsgierig was naar wat er zou gebeuren als je het deksel van de blender niet gebruikt.
quote:BridgetteDubois schreef op 19 juli 2016 @ 17:20:

Nu.

Door "tasman"

Ik ooohooook! Ik snap dat niet. Net als bijvoorbeeld snoezeman/snoezekind etc etc...

Net alsof ik mijn man hier ZombieKing ga noemen en mijn kind ZombiePrincess of ZombiePrince.

Dat vind ik hilarisch.
Ik ben nogal narcistisch aangelegd dus ik lach vooral hard om mezelf als ik wat mafs typ. En lees het vervolgens voor aan mijn man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven