Fijne feestdagen!
donderdag 24 december 2009 om 10:14
De laatste dag voor het kerst-circus is weer aangebroken
Sommige zien op tegen de kerst,
anderen zien er naar uit.
Sommige forummers zullen de kerst alleen doorbrengen,
anderen vieren zelfs kerst bij elkaar.
Ik hoop dat iedereen de kerstdagen doorkomt met een beetje warmte en liefde ondanks tegenslagen of verdrietigheden.
Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen!
Angel 5
Sommige zien op tegen de kerst,
anderen zien er naar uit.
Sommige forummers zullen de kerst alleen doorbrengen,
anderen vieren zelfs kerst bij elkaar.
Ik hoop dat iedereen de kerstdagen doorkomt met een beetje warmte en liefde ondanks tegenslagen of verdrietigheden.
Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen!
Angel 5
donderdag 24 december 2009 om 20:19
Ik sluit me heel graag bij jouw wens aan Rosanna!
De afgelopen periode ben ik me meer en meer thuis gaan voelen hier, bij vlagen wat meer gaan schrijven, en vooral heel vaak goede adviezen en goede moed opgedaan hier! Natuurlijk knalt het hier ook wel eens, maar joh... anders zou het wel heel saai worden toch?
Nee, ik kan oprecht zeggen dat ik héél blij bent met dit forum en al haar bewoners... Ik wens dan ook iedereen de kerst die hij of zij voor zichzelf wenst... Ik gun het jullie allen!!!
De afgelopen periode ben ik me meer en meer thuis gaan voelen hier, bij vlagen wat meer gaan schrijven, en vooral heel vaak goede adviezen en goede moed opgedaan hier! Natuurlijk knalt het hier ook wel eens, maar joh... anders zou het wel heel saai worden toch?
Nee, ik kan oprecht zeggen dat ik héél blij bent met dit forum en al haar bewoners... Ik wens dan ook iedereen de kerst die hij of zij voor zichzelf wenst... Ik gun het jullie allen!!!
Iets anders

zaterdag 26 december 2009 om 22:59
Tja...wel een beetje laat maar de kerstdagen zijn nog net niet voorbij...heb nog n uurtje dus ik wou jullie deze niet onthouden:
http://www.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks
Maggy
http://www.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks
Maggy