Floors reltopic

20-04-2010 22:00 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien Floor over 53 minuten naar bed gaat en ze graag nog even wil rellen, ben ik zo lief om voor haar een eigen reltopic te openen.

Neem het hier op voor Werper!

Kom hier als Feyenoord of Ajax aanhanger vertellen waarom jullie cluppie die beker moet hebben en laat je vertellen dat het 'maar een wedstrijdje' is.

Geef Floor de schuld van welke soort misere dan ook.

Of verzin zelf iets om Floor te laten rellen (zeggen dat keukens echt keibelangrijk zijn zou ook voor een rel kunnen zorgen)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ìk brak een keer in bij 3000 'savonds omdat ik niet op een film kon komen en zag dat Floor daar nog rondliep en dacht die weet het vast wel. Nou hartstikke leuk beetje meedenken enzo je kent het, snedige opmerkingen "nu kan ik ook niet slapen"etc.

Wat denk je de volgende morgen, ik wist het ondertussen ,plaats weer een berichtje bij 3000 maar denk je dat ze ook maar 1 keer iets zegt? nee hoor helemaal niks. Niet eens "oh wat ben ik blij voor je " of een leuke knuffel ofzo (waar ze anders heel scheutig mee zijn) nee hoor niks!!!!!!!

Nou je snapt, Floor heeft voor mij afgedaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga jullie allemaal melden!
quote:noanne schreef op 20 april 2010 @ 22:19:

Floor is toch die ontaarde moeder die de hele tijd d'r baby naar allerlei wildvreemden stuurt. Dààr zouden ze bij BJZ eens naar moeten kijken!

Waar is Poezewoes als je d'r nodig hebt.Is ze der baby niet kwijt, dan haar clienten wel! Altijd wat met dat mens.
quote:nouschi schreef op 20 april 2010 @ 22:23:

Ìk brak een keer in bij 3000 'savonds omdat ik niet op een film kon komen en zag dat Floor daar nog rondliep en dacht die weet het vast wel. Nou hartstikke leuk beetje meedenken enzo je kent het, snedige opmerkingen "nu kan ik ook niet slapen"etc.

Wat denk je de volgende morgen, ik wist het ondertussen ,plaats weer een berichtje bij 3000 maar denk je dat ze ook maar 1 keer iets zegt? nee hoor helemaal niks. Niet eens "oh wat ben ik blij voor je " of een leuke knuffel ofzo (waar ze anders heel scheutig mee zijn) nee hoor niks!!!!!!!

Nou je snapt, Floor heeft voor mij afgedaan.

Wat een nare kant van Floor.

Had niet iemand haar nick gehackt?
voor Nous
voor Nous
quote:nouschi schreef op 20 april 2010 @ 22:23:

Nou je snapt, Floor heeft voor mij afgedaan.Ja, dat is typisch Floor. Selectief geheugen. Je moet echt bij 'het groepje' horen om door haar gezien te worden.
2 zelfs!
quote:wallace schreef op 20 april 2010 @ 22:24:

[...]

Had niet iemand haar nick gehackt?Jij hoort zeker ook bij 'het groepje'?
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 22:23:

Ik ga jullie allemaal melden!
Ik heb het even nagevraagd, maar op de Boerderie vinden ze je ook stom.....!
quote:noanne schreef op 20 april 2010 @ 22:25:

[...]

Jij hoort zeker ook bij 'het groepje'?

Ze heeft me wel ge-quote. Zegt dat iets?

En wie hoort er nog meer bij het groepje?
quote:wallace schreef op 20 april 2010 @ 22:24:

[...]

Had niet iemand haar nick gehackt?

Dat doet No regelmatig. Die kent mijn WW. Als ze wat onaardigs wil zeggen of een fout grapje wil maken, gebruikt ze mijn nick.

De held!
quote:wolletje schreef op 20 april 2010 @ 22:23:

[...]

TWENTE krijgt de beker hoor Twente krijgt de Schaal, maar de beker gaat naar één van de twee boezemvrienden uit de Randstad.
Het valt me wel op dat ze niet gericht antwoord geeft op reacties. We kunnen net zo goed niet reageren eigenlijk. Moet ze het zelf maar uit zoeken, have a nice life zou ik zeggen.
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 22:26:

[...]

Dat doet No regelmatig. Die kent mijn WW. Als ze wat onaardigs wil zeggen of een fout grapje wil maken, gebruikt ze mijn nick.

De held!Valse beschuldigingen! Ik ga de Angels nu vragen of ze een IP-check op die ochtend willen doen. Wedden dat ik bij de BEO's was?
quote:Tinkeldel schreef op 20 april 2010 @ 22:27:

Het valt me wel op dat ze niet gericht antwoord geeft op reacties. We kunnen net zo goed niet reageren eigenlijk. Moet ze het zelf maar uit zoeken, have a nice life zou ik zeggen.Ja hoor eens even, ik kan hier natuurlijk helemaal niks mee, want ik kan niet met feedback omgaan!
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 22:25:

2 zelfs!Nou dit vind ik dan wel weer sympathiek van je maar ik moet eerlijk zeggen....te laat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wallace schreef op 20 april 2010 @ 22:26:

[...]

Ze heeft me wel ge-quote. Zegt dat iets?

En wie hoort er nog meer bij het groepje?Weet ik niet, jij zit in het groepje, ik niet.
Erg eigenlijk dat we al 7 blz verspillen aan zo iemand als Floor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Floor, heb je die ballen nou al gesopt?
quote:floor72 schreef op 20 april 2010 @ 22:28:

[...]

Ja hoor eens even, ik kan hier natuurlijk helemaal niks mee, want ik kan niet met feedback omgaan!Fijn dat we je daar dan eens niet aan hoeven te herinneren. *zucht*
We hadden ook een inhoudelijk, diepgaander onderwerp kunnen kiezen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, Calvijn, maar iemand bashen is leukerder en ze wilde een rel. Duzzz
quote:noanne schreef op 20 april 2010 @ 22:29:

[...]

Weet ik niet, jij zit in het groepje, ik niet.

Ik hoor het nu!

*Yes! Ein-de-lijk bij het groepje! Is al die kontenkruiperij niet voor niks geweest!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven