Forumanarchie
vrijdag 23 april 2010 om 22:02
De laatste tijd is het niet gezellig op het forum. Er zijn nieuwe angels en de honden ruiken bloed. De schijnbaar wankele situatie maakt dat een groep forummers zich als een front tegen Naomi en de maderators keert. In vivaland heerst nu grote verwarring die zich pijnlijk uitte in het onbannen van een grote groep gebanden. Een totaal verkeerd signaal.
Ik ben geen matennaaier, geen so called nsb-er, ik meld zelden of nooit bij de angels, maar ik verwacht in ditgeval dat diegenen die het betrof bij een volgende ban gewoon 48 uur aan hun broek krijgen zoals iedereen bij een tweede ban.
Met mij is ook geen mededogen en deze situatie schept een percedent om over iedere ban een hoop stennis te maken. Sterker nog, nu meent iemand een onterechte ban te hebben, maar vanwege het weekend moet die uitgezeten worden.
Zo willen we het natuurlijk niet hebben.
Een oproep aan alle anarchisten. Doe eens aardig.
Ik ben geen matennaaier, geen so called nsb-er, ik meld zelden of nooit bij de angels, maar ik verwacht in ditgeval dat diegenen die het betrof bij een volgende ban gewoon 48 uur aan hun broek krijgen zoals iedereen bij een tweede ban.
Met mij is ook geen mededogen en deze situatie schept een percedent om over iedere ban een hoop stennis te maken. Sterker nog, nu meent iemand een onterechte ban te hebben, maar vanwege het weekend moet die uitgezeten worden.
Zo willen we het natuurlijk niet hebben.
Een oproep aan alle anarchisten. Doe eens aardig.
vrijdag 23 april 2010 om 22:10
Wat een onzin. Er is gisteren ondoordacht/onhandig geband en vandaag is dat rechtgezet. Er is dus sprake van een zelfcorrigerend vermogen bij Viva en dat is uitstekend, dat herstelt vertrouwen.
Een fout maken is menselijk, zelfs voor Angels, maar een fout toegeven (al is het impliciet) is verre te verkiezen boven koppig vasthouden aan een eerder genomen onjuiste beslissing.
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.
Een fout maken is menselijk, zelfs voor Angels, maar een fout toegeven (al is het impliciet) is verre te verkiezen boven koppig vasthouden aan een eerder genomen onjuiste beslissing.
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 23 april 2010 om 22:13
quote:Donkeyshot schreef op 23 april 2010 @ 22:10:
Wat een onzin. Er is gisteren ondoordacht/onhandig geband en vandaag is dat rechtgezet. Er is dus sprake van een zelfcorrigerend vermogen bij Viva en dat is uitstekend, dat herstelt vertrouwen.
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Helemaal eens.
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Helemaal eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 april 2010 om 22:29
quote:Donkeyshot schreef op 23 april 2010 @ 22:10:
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Ook helemaal mee eens.
En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Ook helemaal mee eens.
Iets anders
vrijdag 23 april 2010 om 22:51
Willem steek jij als eerste hand in eigen boezem. regelmatig provoceer jij en zoek je net het randje van wat kan op. Ik vind je bericht dan ook hypocriet en vals. Ik deel je mening niet dat het komt omdat er vanwege "nieuw bloed" meer wilde honden op af komen. Het is een feit dat er gisteren een inschattingsfout gemaakt is. Jammer genoeg is dit totaal uit de hand gelopen.
vrijdag 23 april 2010 om 23:55
quote:loomii schreef op 23 april 2010 @ 23:43:
Willem.... is dat niet die rukker?
Yep!
"Er was eens een man in Den Haag,
die deed het met zichzelf wel erg graag.
De hele dag ging het van rukrukruk,
hij spoot iedereen zo van de kruk.
Maar van al dat gefapfapfap,
bleef zijn "Wimpie" op een dag helemaal slap.
Hij rukte en fapte zich ongans,
maar "wimpie" bleef een slapzwans.
De moraal van deze limerick,
ruk nooit tijdens het lezen van het Vivaforum...
voor je het weet heb je een dooie pik!"
Willem.... is dat niet die rukker?
Yep!
"Er was eens een man in Den Haag,
die deed het met zichzelf wel erg graag.
De hele dag ging het van rukrukruk,
hij spoot iedereen zo van de kruk.
Maar van al dat gefapfapfap,
bleef zijn "Wimpie" op een dag helemaal slap.
Hij rukte en fapte zich ongans,
maar "wimpie" bleef een slapzwans.
De moraal van deze limerick,
ruk nooit tijdens het lezen van het Vivaforum...
voor je het weet heb je een dooie pik!"
vrijdag 23 april 2010 om 23:57