Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 februari 2012 @ 13:35:

[...]

Zou Meneer dat niet te min vinden? Alhoewel hij zelf niet kan koken en dagelijks zijn eten bij de traiteur haalt, zal hij kaviaar denk ik meer blieven?

Maar het is ook niet voor hem MV

Hij is weer gevlogen.
Follow your heart, but take your brain with you....
UCchick1990, kijk nog ff naar je post van 11.55 uur.
Martin, wees eens eerlijk en wanneer kom je eens uit de kast als Trol?
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 13:37:

[...]

En nu overweeg ik helemaal een nickchange

Ik ben fan, dus laat je wel even weten wie je dan wordt ?
quote:Addison schreef op 21 februari 2012 @ 13:37:

[...]

Maar het is ook niet voor hem MV

Hij is weer gevlogen.Oja, dat is waar. Ik doe mee met de bitterballen als het mag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 11:55:

[...]

Maar, even serieus, ik neem aan dat je wel enigszins snapt wat ik net bedoelde.Oeps. Quote ipv wijziging.
quote:_origami_ schreef op 21 februari 2012 @ 13:37:

UCchick1990, kijk nog ff naar je post van 11.55 uur.Thanks!
quote:lucretiatox schreef op 21 februari 2012 @ 11:46:

[...]

Forummers die in een stinkende badjas forummenStaat nou alwéér die webcam aan
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 13:26:

[...]

Om dan maar als debater bezig te blijven, meerdere punten van weerlegging.

1. En dus? Een statement is geen argument.

2. De onderliggende aanname die je lijkt te maken is dat "meest gelezen" een positief iets is. Het kan ook andere dingen betekenen. Namelijk dat men je hilarisch vind, dat men zich aan je irriteert, etc. Het hoeft niet te betekenen dat je ook de meest invloedrijke persoon bent.

3. Mensen je laten lezen betekent niet dat je ze naar je toe trekt, als in, dat je ze overtuigt. Het aanhoren van een niet-overtuigende speech betekent niet dat je ervan onder de indruk bent, zoals je vast als jurylid meerdere keren hebt meegemaakt.We zouden toch samen een front vormen?
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 13:47:

[...]

We zouden toch samen een front vormen?Ook in een front hoef je het toch niet altijd met elkaar eens te zijn?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 februari 2012 @ 13:38:

[...]

Oja, dat is waar. Ik doe mee met de bitterballen als het mag.Tuurlijk!
Follow your heart, but take your brain with you....

[...]

We zouden toch samen een front vormen?Front? Met wie ben je aan het vechten?

We zouden toch samen een front vormen?

Een front? Is het oorlog?

Enne, UCChick vindt mij vast wel leuk, sluit jij je dan ook bij haar aan?
Ik vraag me af wanneer Geleerd en EB je komen redden.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:47:

[...]

Is dit een grap? Samen met EB en Geleerd behoor ik tot de drie meest gelezen posters aller tijden op dit forum.Geleerd was zo sneu. Je hoefde hem maar een vis voor te houden en hij ging hengelen.
Nou lui, ik haak maar eens af. Niet onaardig op zich om een tijdje zo'n zuigmarmot te "sarren", maar aangezien hij geen enkele zinnige reactie geeft, ga ik maar eens echt aan het werk. Nu hij zo zielig om medestanders begint te jengelen, is het wel weer leuk geweest. Bye!
quote:yvonjaspers schreef op 21 februari 2012 @ 13:52:

[...]

Een front? Is het oorlog?

Enne, UCChick vindt mij vast wel leuk, sluit jij je dan ook bij haar aan? Ik denk niet dat UCChick jou leuk vindt....

[...]

We zouden toch samen een front vormen?Ik dacht juist dat je het debat naar een hoger level wou trekken, wat zou betekenen dat kritiek je verder kan helpen. En ik weiger een front te vormen met iemand die mij slechts respecteert omdat de rest naar zijn zeggen nog minder wat dan ook is, en omdat ik debatteer.
quote:Maja82 schreef op 21 februari 2012 @ 13:55:

[...]

Geleerd was zo sneu. Je hoefde hem maar een vis voor te houden en hij ging hengelen.Geleerd was niet sneu, maar hij heeft zich wel laten meeslepen in platte discussies over onderwerpen die hij vanuit zijn achtergrond en doelen verre van zich had moeten houden.
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 13:56:

[...]

En ik weiger een front te vormen met iemand die mij slechts respecteert omdat de rest naar zijn zeggen nog minder wat dan ook is, en omdat ik debatteer.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 februari 2012 @ 12:36:

Martin, je noemt jezelf een hoge boom op dit forum.

Kun je dit beargumenteren? Want volgens mij ziet de gemiddelde forummer je hier meer als een gefrustreerde ambtenaar die zich irl kapot verveelt en in de baas zijn tijd kans ziet om stiekem op een vrouwenforum te posten om zo een poging te doen de aandacht te krijgen die hij zo node mist.

Wat zou jou tot een hoge boom hier maken, los van het feit dat je inderdaad wel wat wind weet te vangen (lees irritatie te kweken).

Ik ben oprecht benieuwd, al calculeer ik in dat je ook deze vraag gaat negeren omdat eea te dicht bij de waarheid komt.

Omdat iedereen een tweede kans verdient.
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 13:56:

[...]

Ik dacht juist dat je het debat naar een hoger level wou trekken, wat zou betekenen dat kritiek je verder kan helpen. En ik weiger een front te vormen met iemand die mij slechts respecteert omdat de rest naar zijn zeggen nog minder wat dan ook is, en omdat ik debatteer.Nu doe je alsof debatteren net zoiets is als "toevallig blauwe ogen hebben". Debatteren is een way of life en heel veelzeggend over een persoon.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 februari 2012 @ 13:58:

[...]

t.En als ik nooit aandacht krijg, hoe verklaar je dan dat ik een knappe vriendin heb en als potentieel voorzitter ben aangemerkt?
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 13:57:

[...]

Geleerd was niet sneu, maar hij heeft zich wel laten meeslepen in platte discussies over onderwerpen die hij vanuit zijn achtergrond en doelen verre van zich had moeten houden.Geileerd was wel sneu. Daarom is ie ook geband.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 13:58:

[...]

Nu doe je alsof debatteren net zoiets is als "toevallig blauwe ogen hebben". Debatteren is een way of life en heel veelzeggend over een persoon.

Debatteren doe je omdat je begaan bent met een stelling of omdat je erg veel van 'het spel' houdt, het is geen way of life.

Dat je een activiteit niet los kan zien van je identiteit is wat mij betreft veel veelzeggender.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven