Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Het is Alexis de Toqueville.

Als plaatjes plakken weer werkt zie je hier Edmund Burke:

[img]http://www.thegrandoldgame.com/Features ... dBurke.jpg[/img]
Nerd, ondanks dat ik je bij vlagen erg wazig vind, vind ik je ook bij vlagen erg hilarisch. Ik wil ook een 'like' knop!
quote:Pompadoer schreef op 22 februari 2012 @ 14:43:

Het is Alexis de Toqueville.

Als plaatjes plakken weer werkt zie je hier Edmund Burke:

En vergeet de avatar van Martin niet, dat is 'm ook.
Nee, plaatjes plakken werkt nog niet. Heb je een linkje?

@ Nerd:
Pompadoer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 14:44:

[...]

En vergeet de avatar van Martin niet, dat is 'm ook.Nee, dat is juist Alex de Tocqueville
Zelfs de Edmund Burke-stichting, die door niemand meer serieus wordt genomen, zal toch nog iets beters te doen hebben dan quasi-intellectuele discussies uitlokken op het Viva-forum.
Op zich best positief Pompadoer, dat ze Viva uit hebben gekozen om te bekeren. Ze geven ons een kans op intellectueel gebied.
Ja kijk, daar komt mijn MBO niveau weer bovendrijven. Ik snap dat soort dingen niet zo snel hè, dat zien jullie nu dus wel.

Excusez!
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 14:48:

Ja kijk, daar komt mijn MBO niveau weer bovendrijven. Ik snap dat soort dingen niet zo snel hè, dat zien jullie nu dus wel.

Excusez!Ik wist het ook alleen maar omdat ik hem gegoogled had hoor
Tja, ook MBO niveau he...
Meisjes,

Martin zegt nou wel dat hij vandaag niet kan posten. Maar volgens mij is hij tijdens het wassen van remsporen uit slipjes, aan het bedenken over welk onderwerp, hij nu weer een topic zal openen. Onderwijl lezend in een boek met dure woorden. D hij speciaal heeft aangeschaft, om bij de vivadames eh pardon meisjes intelligenter over te komen dan hij in werkelijkheid is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 14:45:

Nee, plaatjes plakken werkt nog niet. Heb je een linkje?

@ Nerd: www.thegrandoldgame.com/Features/NPP/Fa ... dBurke.jpg

Alexis is ontegenzeggelijk de knappere van de twee. En heeft een prachtig boek geschreven over democratie in Amerika.
Ik ga voor de vergadering. Hij zit al de hele dag zwoegend en zwetend met z'n matties om de tafel, ons te observeren. Wij zijn hardleers, daar zijn ze het over eens. Maar er moet toch een manier zijn om ons dusdanig te indoctrineren dat we dezelfde denkbeelden krijgen?

Ik denk dat het zeker nog wel tot 20.00 uur vanavond duurt.
.
Okee, Edmund Burke is dus wat vadsiger dan Alexis. Makkelijk te onthouden.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 14:51:

Meisjes,

Martin zegt nou wel dat hij vandaag niet kan posten. Maar volgens mij is hij tijdens het wassen van remsporen uit slipjes, aan het bedenken over welk onderwerp, hij nu weer een topic zal openen. Onderwijl lezend in een boek met dure woorden. D hij speciaal heeft aangeschaft, om bij de vivadames eh pardon meisjes intelligenter over te komen dan hij in werkelijkheid is.

Hij is stiekem aan het meelezen.

Zijn onderwerpen haalt hij van Wiki

Conservatisme

Kijk genoeg linkjes om op te klikken zodat er weer een onderwerp der ergenis geboren kan worden.
EB en Martin hebben allebei een Wilders-coupe. Alleen de kleur is anders...
Pimpelmees, nu draai je de zaken toch om hoor.

Wilders heeft een Burke-coupe.

Haha, je hebt natuurlijk gelijk!
.
quote:Pompadoer schreef op 22 februari 2012 @ 14:57:

Pimpelmees, nu draai je de zaken toch om hoor.

Wilders heeft een Burke-coupe.

En het is nog waar ook

Jammer dat we geen plaatjes kunnen plakken, maar kijk anders even naar de foto van Edmund Burke naast Geert Wilders op deze link

http://sargasso.nl/archief/2004/11/05/d ... ijn-terug/

Ex-VVD lid en hoofddoekvreter Geert Wilders heeft een verwante geest gevonden in B. Spruyt, voorzitter (oid) van die – de laatste tijd niet te vermijden – Edmund Burke stichting. Ze gaan samen een nieuwe partij oprichten die zich, volgens eigen zeggen, ietsje rechts van VVD en CDA zal opstellen. Het wordt dringen dus…

Een opmerkelijk bericht, want na het bekijken van naaststaande foto’s valt ineens valt alles op zijn plaats. Die Spruyt ziet in Wilders natuurlijk de reincarnatie van de aartvader, Edmund himself! Het is een religie!

En dat was al in 2004... Kan je nagaan. Zo lang zijn ze er al mee bezig.
Ik denk alleen niet dat Burke het blondeerde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven