Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ontopic dan maar? Mag ik een suggestie doen?

Martin81 nomineert Edmund.Burke voor Forummer van de Maand.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 18:56:

[...]

Molly, een man in mijn positie heeft geen tijd om overal op te reageren (zelfs niet als ik fulltime aan het forummen ben).

*braak*

[...]

Molly, een man in mijn positie heeft geen tijd om overal op te reageren (zelfs niet als ik fulltime aan het forummen ben).

Ik probeer vaak clusters van reacties te vormen en dan in 1 keer op zo'n cluster te reageren. Het is zeker niet mijn bedoeling om unieke of nieuwe punten bewust te negeren.Een man in jouw positie, die van ambtenaar bijtend op potlood dus, heeft massa's tijd, anders zat je als werkende überhaupt niet op een vrouwenforum! Dit gezegd hebbende, zou je juist wél op mijn posting moeten reageren, daar ik iedere keer met een argument komt en ergens inhoudelijk op inga. Iets wat jij juist nastreeft. Maar zoals ik hierboven al las (ik meen door Scamp geschreven): het komt te dicht bij de waarheid.
Ik zal vanavond overigens niet op het forum zijn.

Ik wil jullie beleefd en vriendelijk vragen (want eisen kan ik het niet) om de discussie op te schorten tot de volgende keer dat ik zelf aanwezig ben.

Het is mijn ervaring dat de discussie toch minder goed verloopt (in de zin van zijpaden en off-topic) wanneer ik als TO er niet bij ben.

[...]

Ik probeer vaak clusters van reacties te vormen en dan in 1 keer op zo'n cluster te reageren. Het is zeker niet mijn bedoeling om unieke of nieuwe punten bewust te negeren.Mooi! Wil je dan even op alle stukken over (de gedachtengang van ) de EBS en zo reageren?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 18:56:

[...]

Allemachtig. Hoe groot is jouw ego?Martin heeft geen groot ego, zijn trollability daarentegen.....onmeetbaar!
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 18:59:

Ik wil jullie beleefd en vriendelijk vragen (want eisen kan ik het niet) om de discussie op te schorten tot de volgende keer dat ik zelf aanwezig ben.

Het is mijn ervaring dat de discussie toch minder goed verloopt (in de zin van zijpaden en off-topic) wanneer ik als TO er niet bij ben.Hahahahahahahahahaha en ja in your face.
Zoals ik et al zei, ik ben geen lid of werknemer of wat dan ook van de EBS. Zelfs niet echt een sympathisant.
Het wordt hem weer te heet onder de voeten..

Daag Martje
Je broer?

Ook een man in de 30 die zich intelligent noemt. Zo vermoeiend.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 19:00:

Zoals ik et al zei, ik ben geen lid of werknemer of wat dan ook van de EBS. Zelfs niet echt een sympathisant.

Maar iemand die zich EB noemt is toch jouw grote leermeester en voorbeeld?

Of hebben we je in de war gebracht?

Het is mijn ervaring dat de discussie toch minder goed verloopt (in de zin van zijpaden en off-topic) wanneer ik als TO er niet bij ben.

Druk dagje heb je!

Heerlijk voor ons!
[quote]martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 18:56:

[...]

quote]

Man, jij hebt tijd teveel!
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 19:00:

Zoek de fouten....

Wederom bewijs dat die Martin niet zo bijster intelligent is als dat ie zelf wil geloven.

[...]

Molly, een man in mijn positie heeft geen tijd om overal op te reageren (zelfs niet als ik fulltime aan het forummen ben).Ik probeer vaak clusters van reacties te vormen en dan in 1 keer op zo'n cluster te reageren. Het is zeker niet mijn bedoeling om unieke of nieuwe punten bewust te negeren.En welke positie is dat Martin de horizontale?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Het is mijn ervaring dat de discussie toch minder goed verloopt (in de zin van zijpaden en off-topic) wanneer ik als TO er niet bij ben.Vragen mag altijd Martin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Nee, geef ik geen gehoor aan. Je dient eerst je clustertjes maar 's af te werken. Je haalt reacties aan van mij en anderen, maar dan niet in zijn geheel, maar slechts gedeeltelijk. Je plukt eruit wat je aanstaat, maar wat volledig uit zijn verband is gerukt.

En jij meent werkelijk dat het topic het laatste uur goed is verlopen, in aanwezigheid van jou? Haal die betonnen plaat voor je kleine hoofd weg, en kijk eens oprecht in een spiegel. Eentje die niet vertekent welteverstaan.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 19:04:

[...]

En welke positie is dat Martin de horizontale?
quote:Kier_V schreef op 22 februari 2012 @ 19:04:

[...]

Zoek de fouten....

Wederom bewijs dat die Martin niet zo bijster intelligent is als dat ie zelf wil geloven.

Ah joh, niemand gelooft hier in een bovengemiddelde intelligentie van Martin. Alleen hijzelf.

De manier waarop hij zich in de maling laat nemen hier zegt genoeg.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 19:05:

[...]

Nee, geef ik geen gehoor aan. Je dient eerst je clustertjes maar 's af te werken. Je haalt reacties aan van mij en anderen, maar dan niet in zijn geheel, maar slechts gedeeltelijk. Je plukt eruit wat je aanstaat, maar wat volledig uit zijn verband is gerukt.

En jij meent werkelijk dat het topic het laatste uur goed is verlopen, in aanwezigheid van jou? Haal die betonnen plaat voor je kleine hoofd weg, en kijk eens oprecht in een spiegel. Eentje die niet vertekent welteverstaan.

Ik vond de discussie vanmiddag erg aangenaam.

Nu vooral irriterend.

Weet wat je vraagt he, je topic kan ook zo om zeep geholpen worden.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 19:05:

[...]

En jij meent werkelijk dat het topic het laatste uur goed is verlopen, in aanwezigheid van jou? Haal die betonnen plaat voor je kleine hoofd weg, en kijk eens oprecht in een spiegel. Eentje die niet vertekent welteverstaan.Ja maar Molly vragen mag toch altijd? Dat wij hier geen gehoor aan geven dat is Martins probleem.
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2012 @ 19:07:

[...]

Weet wat je vraagt he, je topic kan ook zo om zeep geholpen worden.

Nou jaaaaaah alsof wij dat zouden doen
quote:Kier_V schreef op 22 februari 2012 @ 19:04:

[...]

Zoek de fouten....

Wederom bewijs dat die Martin niet zo bijster intelligent is als dat ie zelf wil geloven.Inderdaad. Je krijgt zo echt de bevestiging dat hij enkel kan reageren als hij er heel diep over nadenkt. Een spontane reactie zal hij nimmer kunnen geven, omdat dit oprechtheid vereist. Iets wat Martin ontbeert. Nu het te heet wordt onder zijn voeten, moet hij (van ons) snel reageren. Dat kan hij dus niet, waardoor hij een pauze in moet lassen. Om straks weer te kunnen reageren, in clusters die hij van tevoren heeft opgezocht en overdacht.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 19:07:

[...]

Ja maar Molly vragen mag toch altijd? Dat wij hier geen gehoor aan geven dat is Martins probleem.Iemand die geen forummer van het jaar of maand is, mag wat mij betreft ook niets vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven