Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 18:59:

Ik wil jullie beleefd en vriendelijk vragen (want eisen kan ik het niet) om de discussie op te schorten tot de volgende keer dat ik zelf aanwezig ben.

Het is mijn ervaring dat de discussie toch minder goed verloopt (in de zin van zijpaden en off-topic) wanneer ik als TO er niet bij ben.[img]http://www.google.nl/url?source=imgland ... Ga45xkHpmg[/img]
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 19:10:

[...]

Iemand die geen forummer van het jaar of maand is, mag wat mij betreft ook niets vragen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 19:10:

[...]

Iemand die geen forummer van het jaar of maand is, mag wat mij betreft ook niets vragen. en ik wilde je net wat vragen
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 19:06:

[...]

Ah joh, niemand gelooft hier in een bovengemiddelde intelligentie van Martin. Alleen hijzelf.

De manier waarop hij zich in de maling laat nemen hier zegt genoeg.Ja, eigenlijk wel inderdaad.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 19:11:

[...]

en ik wilde je net wat vragen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:martin81 schreef op 22 februari 2012 @ 18:47:

[...]

Ik wilde niet de titel "forummer van de maand". Voor "forummer van het jaar" zou ik wel open staan, omdat dat om een wat kleiner en exclusiever gezelschap zou gaan.Daar heb je groot gelijk in. Hoe kleiner en exclusiever het gezelschap, hoe meer prestige. Als ik jou was zou ik dan ook pleiten voor een "forummer van de eeuw" verkiezing... wat zeg ik? "Forummer van het millennium" lijkt me nog beter. Dan heb je tenminste geen last van al dat plebs waarmee je als lullige "forummer van de maand" onvermijdelijk mee geassocieerd gaat worden.

En je hebt ook groot gelijk dat je jezelf nomineert als "forummer van het millennium" op een middelgroot commercieel kletsforum. Dat geeft toch net iets meer cachet op je CV dan een flitsende maatschappelijke carriere.

Nee hoor Martin, laat al die criticasters die het licht nou eenmaal niet willen zien maar lekker kletsen. Je hebt groot gelijk.

*Heb je het gezien? Ik heb een drievoudige herhaling toegepast in mijn betoog. Rhetorisch bijzonder verantwoord!*
" We kennen uiteraard de EB-stichting. We onderschrijven ook de conservatieve uitgangspunten voor wat betreft persoonlijke aangelegenheden. Zo zijn we tegen drugs, tegen prostitutie, tegen parenclubs, etc."

Koninklijk meervoud, martje? Als schizofreen ben je nooit alleen!

Maar eh... tegen prostitutie en parenclubs? Je wilde toch met je vriendin naar een parenclub? Om nog maar te zwijgen over je obsessie voor Thaise dames. Een hoer is een hoer hoor martje, ook als ze je laat geloven dat ze jou aantrekkelijk vindt, i.p.v.je geld.
Ik vind hem helemaal niet intelligent overkomen.

Hij dreunt alleen maar dezelfde riedeltjes op. Elke keer weer.

Vaste woorden en zinnen.

Hij kan niet omgaan met een discussie die niet loopt zoals hij wil en hij kan geen vragen beantwoorden.
De enige die Martin intelligent vind overkomen, is Martin zelf.
Hij heeft trouwens ook weer topics van zijn alterego mentor omhoog gehaald.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 19:17:

Hij heeft trouwens ook weer topics van zijn alterego mentor omhoog gehaald.Dat is pas zielig. Topics uit 2007.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 19:18:

[...]

Dat is pas zielig. Topics uit 2007.Inderdaad.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 19:13:

Ik vind hem helemaal niet intelligent overkomen.

Hij dreunt alleen maar dezelfde riedeltjes op. Elke keer weer.

Vaste woorden en zinnen.

Hij kan niet omgaan met een discussie die niet loopt zoals hij wil en hij kan geen vragen beantwoorden.

Helemaal mee eens.

Heb af en toe het idee dat er topics door deze knul geopend worden om een opinie te peilen en dat de reacties gebruikt worden voor een enquete oid...

Kan er niet mijn vinger opleggen...

Kan me namelijk niet voorstellen dat een normaal denkend mens zoveel topics opent met een variatie waar geen lijn in te ontdekken valt...
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 19:08:

[...]

Nou jaaaaaah alsof wij dat zouden doen

Hypothetisch he, hypothetisch .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 19:17:

Hij heeft trouwens ook weer topics van zijn alterego mentor omhoog gehaald.

Joh geeft niets!

Martin begrijpt ze pas na 5 jaar!
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2012 @ 19:20:

[...]

Hypothetisch he, hypothetisch .
quote:Kier_V schreef op 22 februari 2012 @ 19:21:

[...]

Joh geeft niets!

Martin begrijpt ze pas na 5 jaar!
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 19:11:

[...]

en ik wilde je net wat vragen Ah, foutje van mij. Ik had per ongeluk op verzenden geklikt. Ik wilde er uiteraard nog aan toevoegen: 'Maar degenen die wel reageren op mijn postings, mogen uiteraard altijd wat vragen!'
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 19:22:

[...]

Ah, foutje van mij. Ik had per ongeluk op verzenden geklikt. Ik wilde er uiteraard nog aan toevoegen: 'Maar degenen die wel reageren op mijn postings, mogen uiteraard altijd wat vragen!'

*stampt voet*, nu hoeft het al niet meer!

Molly, mag ik je wat vragen?

*wacht nederig op toestemming*
Ja, kom er maar in Groentsoep2!
Molly, ik vind jouw motto erg mooi!
Dank je Scamp. Ik ook. En ik vind de jouwe trouwens ook mooi gezegd. Lees ze niet altijd, pas als ik er op gewezen word eigenlijk.
Ik wil jullie ook iets vriendelijk verzoeken. Ik ga namelijk zo mijn pyjama-met-gaten (die eigenlijk in de was moet) aantrekken. Heul Martin-onvriendelijk trouwens. Dus het kan even duren voordat ik hier terug ben. Willen jullie dan zo aardig zijn niet teveel te posten, want het niveau stijgt anders te hard. En ik hou het liever lekker laag, met mij erbij dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven