Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Nee echt, is 'ie dat aan het doen? Pathetic!

(Forum mobiel, dat werkt allemaal net anders.)
Nou die pindakaas is dan wel weer orrrrrrrrdinair noem het dan tenminste beurre d'arachide. Of neem een lekkere Eclairrrrrrr als nagerecht of een macaron.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sri schreef op 22 februari 2012 @ 20:43:

En Martin maar stokoude topics van "Edmund Burke" uppen. Wat sneu. Wat kansloos. Wat een fanatisme. Al die aandachttrekkerij voor niks.

Martin is verre van intelligent. Hij is ook niet oorspronkelijk. Hij kan alleen reproduceren, als hij alles heeft opgezocht. Maar dat kan mijn kopieerapparaat ook, waarbij de laatste bovendien vele malen minder irritant is en veel prettiger om mee om te gaan. Daarom nomineer ik mijn kopieerapparaat als plaatsvervangend forummer van de maand/eeuw/millennium, whatever. Wie biedt? Ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sri schreef op 22 februari 2012 @ 20:44:

By the way, Molly, I like you!

*like* (als het plaatjes plakken lukt)

[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... tfylZ0PXhA[/img]
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 20:46:

Nou die pindakaas is dan wel weer orrrrrrrrdinair noem het dan tenminste beurre d'arachide.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 20:40:

[...]

Fijn dat er geluisterd is, er is weinig geschreven zie ik.

Nou, je avondmaal Soepje. Die Catalaanse worstjes zijn natuurlijk prima, dat is toch iets exquise, zomaar uit Catalonië. Die sperzieboontjes, die op de verpakking haricots verts genoemd worden, zijn ook uitstekend mijns inziens. Maar die aardappelen... kweetnie. Heb er toch mijn twijfels over. Ach, weet je wat: je noemt ze pommes de terres en we praten nergens meer over. Potje pindakaas na en het diner is compleet!

Ik zou zeggen: bon appetit!

*haalt opgelucht adem*

Dank je Alwetende Molly! Tijdens het wachten op je antwoord is de boel weliswaar aangebrand, maar jouw goedkeuring maakt pommes cremées zoet!
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 20:49:

[...]

*haalt opgelucht adem*

Dank je Alwetende Molly! Tijdens het wachten op je antwoord is de boel weliswaar aangebrand, maar jouw goedkeuring maakt pommes cremées zoet!
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 20:46:

Nou die pindakaas is dan wel weer orrrrrrrrdinair noem het dan tenminste beurre d'arachide. Of neem een lekkere Eclairrrrrrr als nagerecht of een macaron.Ooh, die woorden zijn chic!! Beurre noisette bekt trouwens ook wel lekker. Die van jou kende ik niet (maar ja, wie ben ik hè, heb immers het buskruit niet uitgevonden volgens M.). Dus help me die woorden herinneren als je wil.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 20:49:

[...]

*haalt opgelucht adem*

Maar hé, ik lag in bad hè, kan niet alles tegelijk. Zit dan wel in een ordinaire stinkende pyjama, maar zelf ben ik graag fris hoor.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 20:51:

[...]

Ooh, die woorden zijn chic!! Beurre noisette bekt trouwens ook wel lekker. Die van jou kende ik niet (maar ja, wie ben ik hè, heb immers het buskruit niet uitgevonden volgens M.). Dus help me die woorden herinneren als je wil. Ja dat bestaat hoor *lang leve google* als plaatjes plakken weer kon had ik een plaatje geplakt. Gewoon voor de leuk. Niet omdat ik mijzelf hoef te bewijzen.
Toevoeging: dat 'Alwetende Molly' vind ik best goed klinken. Ik stond dan al wel op het beroemde lijstje, maar mag ik dan nu naar boven geschoven worden op de lijst 'genomineerden'?
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 20:54:

Toevoeging: dat 'Alwetende Molly' vind ik best goed klinken. Ik stond dan al wel op het beroemde lijstje, maar mag ik dan nu naar boven geschoven worden op de lijst 'genomineerden'?Schuift.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 20:51:

[...]

Ooh, die woorden zijn chic!! Beurre noisette bekt trouwens ook wel lekker. Heerlijk, maar beurre noisette wordt bij mij altijd beurre brulé . Ikzelf ga maar voor de beurre d'arachide... op de éclairrrr.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 20:52:

[...]

Maar hé, ik lag in bad hè, kan niet alles tegelijk. Zit dan wel in een ordinaire stinkende pyjama, maar zelf ben ik graag fris hoor.Toch moet je daar mee uitkijken. De ordinariteit van je pyjama kan zo maar overslaan op je hele wezen, en dan heb je de poppen aan het dansen. Vandaar ook dat ik pleit voor een zo exclusief mogelijke verkiezing voor Martin om zichzelf in te nomineren... dat ie niet overdrachtelijk wordt ingesmeerd met onze plebejische pindakaas enzo. Want dat zou ik onze virtuele leider niet gunnen.
Brûlée klinkt anders ook chic hoor, maakt mij niet uit wat het is. En Martin vast ook niet, alleen de woorden zelf doen er toe, niet de betekenis.

Charlotte, tuurlijk wil je je wel bewijzen. Dat doet iedereen hier in dit topic! Ik ben ook heul druk bezig daarmee!
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 21:01:

Brûlée klinkt anders ook chic hoor, maakt mij niet uit wat het is. En Martin vast ook niet, alleen de woorden zelf doen er toe, niet de betekenis.

Charlotte, tuurlijk wil je je wel bewijzen. Dat doet iedereen hier in dit topic! Ik ben ook heul druk bezig daarmee!Ik wil gewoon *stampt voet* dat *stampt nog een keer* dat MBO wordt gewaardeerd * stampt voet nog een keer, gewoon omdat het leuk is*
Ik aanschouw nu studio 9. De stem van Sanne klinkt bij vlagen tormenterend.

Klinkt leuk toch?
Kut, zei ik nou weer pindakaas? Ik bedoel natuurlijk creme d'arachide avec petites pieces de noisette... solly.

En ook solly voor de spelling, ik kan de accent aigu niet vinden op mijn dochters lappie.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 20:58:

[...]

Toch moet je daar mee uitkijken. De ordinariteit van je pyjama kan zo maar overslaan op je hele wezen, en dan heb je de poppen aan het dansen. Vandaar ook dat ik pleit voor een zo exclusief mogelijke verkiezing voor Martin om zichzelf in te nomineren... dat ie niet overdrachtelijk wordt ingesmeerd met onze plebejische pindakaas enzo. Want dat zou ik onze virtuele leider niet gunnen.

Ik zou er bijna 'sentimentinentineel' van worden. Maar bedankt voor de tip. Ik wil natuurlijk niet op iemand zijn kleine pikkie trappen.

Die verkiezing zal trouwens zó exclusief zijn, dat hij de enige deelnemer, het enige jurylid en de enige lezer is van dit alles.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Ik wil gewoon *stampt voet* dat *stampt nog een keer* dat MBO wordt gewaardeerd * stampt voet nog een keer, gewoon omdat het leuk is*Ach gos, maar wíj waarderen het wel hoor. Stil maar, ssshhh, komt wel goed schatje.
quote:sri schreef op 22 februari 2012 @ 20:57:

[...]

Heerlijk, maar beurre noisette wordt bij mij altijd beurre brulé . Ikzelf ga maar voor de beurre d'arachide... op de éclairrrr.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 21:06:

Kut, zei ik nou weer pindakaas? Ik bedoel natuurlijk creme d'arachide avec petites pieces de noisette... solly.

En ook solly voor de spelling, ik kan de accent aigu niet vinden op mijn dochters lappie.En da's niet alles, je zegt nog K*T ook! Zeg dan scheur, of snee, of pruim ofzoiets. Dat andere is zó plat.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 21:03:

Ik aanschouw nu studio 9. De stem van Sanne klinkt bij vlagen tormenterend.

Klinkt leuk toch?Ik heb deze zin zojuist laten voordragen door mijn zeer zoetgevooisde geliefde, en voorwaar: het is een streling voor het oor.
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 21:01:

Charlotte, tuurlijk wil je je wel bewijzen. Dat doet iedereen hier in dit topic! Ik ben ook heul druk bezig daarmee!Sjips ontdekt
quote:molly74 schreef op 22 februari 2012 @ 21:07:

[...]

Ach gos, maar wíj waarderen het wel hoor. Stil maar, ssshhh, komt wel goed schatje.Krijg ik nu een glaasje roos vicee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven