forummonoloog.

20-08-2010 23:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mensen die wat te vertellen hebben En er zijn mensen die niks te vertellen hebben, maar zichzelf toch graag willen teruglezen.



Dit is je kans; houd hier je monoloog.

Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jaja geen 10 euro per uur
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 21 augustus 2010 @ 00:24:

Jaja geen 10 euro per uur 10 euro per goed lopend topic, was het toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Forum

Ik schrijf

Me de vinkentering

elke dag

tijdverdrijf ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Five

Een angel

In disguise wellicht ?

Of gewoon

Lucifer.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Bee gee bee

Heeft geen tee vee

zij heeft een ander

Google is de naam

En zij gaart daarmee

Heel veel faam



Bee gee bee

heeft geen tee vee.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Boro

Een forummer

Maar een bijzondere

Een kanjer

Boro
Alle reacties Link kopieren
Ode aan Boro dus hé...alvast voor 5!
Alle reacties Link kopieren
Bee Gee Bee

Heeft wel een Peecee

Daar redt zij huwelijken mee

Naast haar PC

Daar heeft ze fun voor twee
Alle reacties Link kopieren
Het forum het forum

waar blijft toch de tijd

ik toen nog zo'n newbie

en nu al zo'n meid



Ik heb leren schrijven

van sowieso

En leren lézén

van oh oh oh



Vroeger was alles beter

En kleiner bovendien

en onze Yasmijn

was forum Queen



Mijn forum mijn forum

waar blijft toch de tijd ?

Ik log weer eens in,

en ben zo weer 3 uur kwijt.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstrood schreef op 21 augustus 2010 @ 00:46:

Bee Gee Bee

Heeft wel een Peecee

Daar redt zij huwelijken mee

Naast haar PC

Daar heeft ze fun voor twee







En
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Boro schreef op 21 augustus 2010 @ 00:48:

Het forum het forum

waar blijft toch de tijd

ik toen nog zo'n newbie

en nu al zo'n meid



Ik heb leren schrijven

van sowieso

En leren lézén

van oh oh oh



Vroeger was alles beter

En kleiner bovendien

en onze Yasmijn

was forum Queen



Mijn forum mijn forum

waar blijft toch de tijd ?

Ik log weer eens in,

en ben zo weer 3 uur kwijt.



(die komt in de blog heur)
Alle reacties Link kopieren
Een flesje rosé

of twee

en hupsakee



De gluurder wordt actief

een sentimenteel wief

Dank voor de

maar ik verlaat zo dit schip



Angel, succes met je blog

pluk uit jouw vijver een frog

en morgen om 13.02

is alles weer peis en vree
Herfstrood, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstrood schreef op 21 augustus 2010 @ 00:46:

Bee Gee Bee

Heeft wel een Peecee

Daar redt zij huwelijken mee

Naast haar PC

Daar heeft ze fun voor twee
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar internet

Wellicht is de toon gezet,

en toch

alsnog ..





Hoe mooi kan het zijn?

Woorden die mogelijk raken en steunen in pijn.

Vragen die wellicht anders doen bezien.

Humor die gelijkertijd relativeert misschien.

Warmte, kritiek, van zomaar iemand

verkleind gevoel van alleen en afstand.





Het is maar internet

Wat mij betreft is de toon gezet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
k voel me altijd een beetje buitengesloten als de diehard forummers die elkaar allemaal al jaren lijken te kennen insiders grapjes maken / verhalen vertellen.... maaaar snap ook wel dat dat na verloop van tijd gewoon zo gaat.

verder, hét forum, wel leuk, check t bijna dagelijks even, al ben ik nog vrij nieuw hier, maar dr staat altijd wel wat interessants tussen om je vrije paar minuutjes (uren, dagen, weken, grapje ) mee te vullen. en het heeft me al regelmatig aan nuttige tips/info geholpen, dus ik stick around denk ik!
Zo ging het bij mij eerst ook Aninha, maar je komt er vanzelf in.
Alle reacties Link kopieren
Nou iris jij stak meteen van wal hoor. Je hebt sinds je aanmelding je vingers niet meer stilgehouden. En maar rammen op dat toetstenbord



Alle reacties Link kopieren
ik vind het wat zwaar op de hand BGB slik je nog wel seroxat?
Alle reacties Link kopieren
Ondankbaar type.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn monoloog....



Bianca, Ooo waarom bent gij Blijfgewoonbianca?



O, spreid uw voorhang, liefdehoeder nachtvlinder,

Zodat elk heimlijk tiepend forummer zich sluit

En uw gevel onbespied me in de armen wiegt.



Omfloers me, liefde-vergezellend duister,

Maak alle pijlers blind - met uw prammende

blik en priemende prammen



Trek de gordijnen dicht, nacht,

en maak de loeders monddood zodat BGB

zich onbespied waant en haar gewaad

afwerpt



Oooo, waarom brengt gij in uwen naaktheid

zo een schrikwekkend offer?

De lellen en vellen van uwen grootheid slepen en sleuren door

de krochten van Lijf en Lijn

Slecht met een mes, met een priemend mes

maken wij een einde aan het lillend paarsblauwige vleesch
Alle reacties Link kopieren
Hahaha !

Top, Meds, echt waar!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eleonora is ook wel dichterlijk, ik verwacht van haar ook wel een sonnet of limmerick
Ontroerend!

Je kan wel gaan freelancen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven