forummonoloog.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:07
Er zijn mensen die wat te vertellen hebben En er zijn mensen die niks te vertellen hebben, maar zichzelf toch graag willen teruglezen.
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Dit is je kans; houd hier je monoloog.
Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 21 augustus 2010 om 01:55
Ik ben eigenlijk te moe om te dichten.
Maar goed.... het forum kent vele gezichten.
Ik ben er 1 al zie je mij niet.
Ik ben er wel , dit keer op relatie met mijn verdriet.
Maar als je mij blijft volgen zal je ontdekken.
Ook dit verdiet gaat over en keer ik terug waar ik hoor....
Op psyche tussen de gekken
Maar goed.... het forum kent vele gezichten.
Ik ben er 1 al zie je mij niet.
Ik ben er wel , dit keer op relatie met mijn verdriet.
Maar als je mij blijft volgen zal je ontdekken.
Ook dit verdiet gaat over en keer ik terug waar ik hoor....
Op psyche tussen de gekken
zaterdag 21 augustus 2010 om 02:25
Wat fijn toch, dat er op dit hele forum één topic is waarbij je niet , en ik herhaal; NIET , op elkaar kan/mag/hoeft te reageren. Dat je gewoon zo'n beetje voor je uit mag gaan zitten mijmeren.
Waar je je hele (on)zalige ziel en zaligheid kwijt kan.
Waar je je hele (on)zalige ziel en zaligheid kwijt kan.
zaterdag 21 augustus 2010 om 02:34
quote:iry schreef op 21 augustus 2010 @ 02:32:
Oke, ik mijmer even door..
Waarom blijft mijn liefde groot ondanks het gekregenen klein bleek te zijn.
Is mijn hart te groot? of te klein omdat er slechts 1 iemand in past?Misschien maak je je hart wel kleiner omdat je jezelf geen nieuwe grote liefde gunt.
Oke, ik mijmer even door..
Waarom blijft mijn liefde groot ondanks het gekregenen klein bleek te zijn.
Is mijn hart te groot? of te klein omdat er slechts 1 iemand in past?Misschien maak je je hart wel kleiner omdat je jezelf geen nieuwe grote liefde gunt.
zaterdag 21 augustus 2010 om 02:41
zaterdag 21 augustus 2010 om 02:43
quote:Helegaar_Minny schreef op 21 augustus 2010 @ 02:41:
Veel mannen worden kaal op hun hoofd als ze ouder worden, maar er groeit dan wel meer haar uit de oren en neus. Zakken de haarzakjes dan naar beneden en zou dat iets met zwaartekracht te maken hebben? Lees jij ook nog even waar dit topic ook al weer over gaat?
Veel mannen worden kaal op hun hoofd als ze ouder worden, maar er groeit dan wel meer haar uit de oren en neus. Zakken de haarzakjes dan naar beneden en zou dat iets met zwaartekracht te maken hebben? Lees jij ook nog even waar dit topic ook al weer over gaat?
zaterdag 21 augustus 2010 om 02:44
quote:iry schreef op 21 augustus 2010 @ 02:41:
Misschien is mijn hart te beschadigd en een gedeukt hart wil niemand, dus hij mag hem houden.Ik gaf hem zonder twijfel bedoelt voor altijd.... en altijd het is.
Dus hij mag doen wat hij wil, weggooien, erop trappen,erop spugen, het is zijn hart.Gebroken nu, dat wel dus wat moet je ermee?Quote van een héle slimme forumster: " Onderwerp ; het forum " ..........
Misschien is mijn hart te beschadigd en een gedeukt hart wil niemand, dus hij mag hem houden.Ik gaf hem zonder twijfel bedoelt voor altijd.... en altijd het is.
Dus hij mag doen wat hij wil, weggooien, erop trappen,erop spugen, het is zijn hart.Gebroken nu, dat wel dus wat moet je ermee?Quote van een héle slimme forumster: " Onderwerp ; het forum " ..........