Forumoverzicht 2010
woensdag 29 december 2010 om 23:28
quote:Veronicas schreef op 29 december 2010 @ 23:02:
2010, het jaar waarin
Viva, voor vrouwen met een mening
veranderde in
Voor vrouwen met een Viva-mening.
En het jaar dat de Vrouwen met een mening die hun mening wilden verwoorden doorverwezen worden naar een algemeen meeladres, men een autoreply krijgt en ik het gemakshalve : De Grote Kelder noem.
Omdat deze meningen niet gehoord worden, op 1 rote hoop belanden en daarna 1 x in de zoveel tijd de Grote Kelder dreigt te overstromen en de zooi geloosd wordt......Zonder ook maar 1 fatsoenlijk antwoord.....
2010, het jaar waarin
Viva, voor vrouwen met een mening
veranderde in
Voor vrouwen met een Viva-mening.
En het jaar dat de Vrouwen met een mening die hun mening wilden verwoorden doorverwezen worden naar een algemeen meeladres, men een autoreply krijgt en ik het gemakshalve : De Grote Kelder noem.
Omdat deze meningen niet gehoord worden, op 1 rote hoop belanden en daarna 1 x in de zoveel tijd de Grote Kelder dreigt te overstromen en de zooi geloosd wordt......Zonder ook maar 1 fatsoenlijk antwoord.....
woensdag 29 december 2010 om 23:56
Het jaar van paniek en verwarring in de Sanoma kantoren.
En het jaar waarin het hebben van een mening zomaar kan leiden tot een ban.
En het jaar waarin bekende/geliefde forummers afhaken of spoorloos verdwijnen.
En het jaar waarin zo ongeveer elke ex Angel een permaban krijgt.
En het jaar waarin het hebben van een mening zomaar kan leiden tot een ban.
En het jaar waarin bekende/geliefde forummers afhaken of spoorloos verdwijnen.
En het jaar waarin zo ongeveer elke ex Angel een permaban krijgt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 30 december 2010 om 00:30
donderdag 30 december 2010 om 00:56
Dit jaar maar liefst twee bannen verzameld en een waarschuwing. Allen voor de crime: OT gaan (in 1 geval noemde ik Peter R da Freeze, terwijl het over Joran moest gaan en in 2 viel ik ten prooi aan de bantsunami)
Nu sta ik weer op nul. 9 jaar lang stond ik op nul. Nu voelt het anders, het voelt bezoedeld, besmeurd, besmet
Nu sta ik weer op nul. 9 jaar lang stond ik op nul. Nu voelt het anders, het voelt bezoedeld, besmeurd, besmet
donderdag 30 december 2010 om 01:11
Mijn blazoen hier was ook heel lang zo schoon. (tien jaar) Toen kwam de forumtsunami over me heen vallen (verkeerde plaats en tijd aanwezig) en had ik ineens een waarschuwing. Ik was geschokt! (Of moet ik zeggen: geschrokken)
Het blazoenetje is toch iets minder schoon dan het was hoor. Die ene vlek gaat er toch een beetje moeilijk uit.
Het blazoenetje is toch iets minder schoon dan het was hoor. Die ene vlek gaat er toch een beetje moeilijk uit.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)