Forumroddels
zaterdag 27 september 2008 om 21:10
Psst....wat ik heb gehoord in de achterkamertjes van Viva:
-Willem houdt van moslima's
-Eleonora is een magere afgeleefde 50-plusser met de broek op zijn enkels
-Blijfgewoonbianca is een rustige poeet die hier inspiratie komt opdoen over parenclubs voor haar nieuwe boek: Parenclubs in en uit
-Yasmijn heeft geen dochter maar een 22-jarig rebels alter ego
-Carlice en Jaap schelden elkaar uit op de Actueelpijler als voorspel
-Shining is een atheistische mannenverslindster
Wat heb jij vernomen van de forummers?
-Willem houdt van moslima's
-Eleonora is een magere afgeleefde 50-plusser met de broek op zijn enkels
-Blijfgewoonbianca is een rustige poeet die hier inspiratie komt opdoen over parenclubs voor haar nieuwe boek: Parenclubs in en uit
-Yasmijn heeft geen dochter maar een 22-jarig rebels alter ego
-Carlice en Jaap schelden elkaar uit op de Actueelpijler als voorspel
-Shining is een atheistische mannenverslindster
Wat heb jij vernomen van de forummers?
zondag 28 september 2008 om 01:32
quote:eleonora schreef op 27 september 2008 @ 22:01:
Digitalis is een alleenstaande moeder uit Boscoop, ik kom haar wekelijks tegen bij de buurthuisbingo, we roken samen altijd een sigaar in de pauze.
Je kunt het wel zo chique (sjiek) spellen, maar het is gewoon BosKoop hoor, waar Digi woont. En dat jullie zo dik met elkaar zijn, met die bingo enzo, prima. Maar ik HOOP toch wel, dat jullie dan buiten roken, he, toch?!
Goh. Ben wel shocked eigenlijk. Dat Digitalis rookt
Digitalis is een alleenstaande moeder uit Boscoop, ik kom haar wekelijks tegen bij de buurthuisbingo, we roken samen altijd een sigaar in de pauze.
Je kunt het wel zo chique (sjiek) spellen, maar het is gewoon BosKoop hoor, waar Digi woont. En dat jullie zo dik met elkaar zijn, met die bingo enzo, prima. Maar ik HOOP toch wel, dat jullie dan buiten roken, he, toch?!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

zondag 28 september 2008 om 09:16
quote:Demoiselle schreef op 28 september 2008 @ 01:32:
[...]
Het is eigenlijk Bosquoop Demo.....
We roken vanzelfsprekend buiten. Of in een kas, daar geldt het rookverbod namelijk niet.
En die totaalrUptuur Digi, die heb je echt helemaal een jezelf te danken. Zo'n vingerplant met pot hoort in de ven-ster-bank, niet in je poort van jade bron van inkomsten je weet wel.....
[...]
Het is eigenlijk Bosquoop Demo.....
We roken vanzelfsprekend buiten. Of in een kas, daar geldt het rookverbod namelijk niet.
En die totaalrUptuur Digi, die heb je echt helemaal een jezelf te danken. Zo'n vingerplant met pot hoort in de ven-ster-bank, niet in je poort van jade bron van inkomsten je weet wel.....

maandag 29 september 2008 om 20:22
quote:toetyfroety schreef op 28 september 2008 @ 08:41:
[...]
Frits?? Dat meen je niet! De two-timing bastard!Nu ik toch geout ben als de vrouwenverslinder van het forum, wil ik ook nog wel een plaatje van mezelf plaatsen. Hier sta ik in avondtenue op het balkon van mijn Schotse buitenhuis in alle rust een pijp te roken, terwijl Carlice en Digi nog liggen na te genieten.
[...]
Frits?? Dat meen je niet! De two-timing bastard!Nu ik toch geout ben als de vrouwenverslinder van het forum, wil ik ook nog wel een plaatje van mezelf plaatsen. Hier sta ik in avondtenue op het balkon van mijn Schotse buitenhuis in alle rust een pijp te roken, terwijl Carlice en Digi nog liggen na te genieten.

maandag 29 september 2008 om 22:09
quote:minny schreef op 29 september 2008 @ 21:21:
Digi en Frits zijn dezelfde persoon, ze weten het alleen niet van elkaar!
Jeeeesusss Son of God!!!! Wat zegt dat over mij? Ik had helemaal nix door. En ik dacht juist dat het iets beter met me ging.
Nu snap ik wel waarom je altijd met zo'n grote tas komt. Daar zitten zeker al je sexy setjes in... Hufter.
Digi en Frits zijn dezelfde persoon, ze weten het alleen niet van elkaar!
Jeeeesusss Son of God!!!! Wat zegt dat over mij? Ik had helemaal nix door. En ik dacht juist dat het iets beter met me ging.
Nu snap ik wel waarom je altijd met zo'n grote tas komt. Daar zitten zeker al je sexy setjes in... Hufter.
maandag 29 september 2008 om 22:26
quote:Very Cherry schreef op 29 september 2008 @ 22:20:
Suup is in werkelijkheid een humorloos hockeymeisje met een paardenstaart en een Gooische RRRRR die op hoogopgeleide ideale schoonzonen met streepjesoverhemden valt
Polo's cherry,gestreepte POLO's
Wanneer kom je weer eens bij mij en Roderick lunchen mop?
VeryCherry is in werkelijkheid een gekke oude dame met een roze rollator en roze beenwarmers.
Ze lijkt op ouwe Nel van de veerkampjes..
Suup is in werkelijkheid een humorloos hockeymeisje met een paardenstaart en een Gooische RRRRR die op hoogopgeleide ideale schoonzonen met streepjesoverhemden valt
Polo's cherry,gestreepte POLO's
Wanneer kom je weer eens bij mij en Roderick lunchen mop?
VeryCherry is in werkelijkheid een gekke oude dame met een roze rollator en roze beenwarmers.
Ze lijkt op ouwe Nel van de veerkampjes..
maandag 29 september 2008 om 22:28
quote:FritsvanEgters schreef op 29 september 2008 @ 21:02:
Ik wou het netjes houden. Mijn ordinaire kant laat ik alleen aan jullie zien.DIt is geen roddel maar gewoon waar: Frits wijzigt altijd z'n post drastisch. Hier stond eerst nog geheel iets anders. Frits, hou die andere persoonlijkheden eens in toom man!
Ik wou het netjes houden. Mijn ordinaire kant laat ik alleen aan jullie zien.DIt is geen roddel maar gewoon waar: Frits wijzigt altijd z'n post drastisch. Hier stond eerst nog geheel iets anders. Frits, hou die andere persoonlijkheden eens in toom man!
maandag 29 september 2008 om 22:29
maandag 29 september 2008 om 22:31
quote:superstar_2 schreef op 29 september 2008 @ 22:26:
[...]Ze lijkt op ouwe Nel van de veerkampjes..
Hoho, Suup, Hoho! Alleen de leeftijd he. En de panterstrings
Heb geen tijd om te komen lunchen poes, moet mijn rollator deze week opvoeren naar 12.488 PK.
[...]Ze lijkt op ouwe Nel van de veerkampjes..
Hoho, Suup, Hoho! Alleen de leeftijd he. En de panterstrings
Heb geen tijd om te komen lunchen poes, moet mijn rollator deze week opvoeren naar 12.488 PK.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.