Fruit ipv koekjes verkopen voor goed doel, goed idee?

zaterdag 23 januari 2010 om 10:35
Klontje, ben ik te negatief geweest dat ik zei dat ik nooit aan de deur zou kopen? Dat is niets persoonlijks hoor. Ik zou het bij niemand doen aan de deur kopen. Als ik goede doelen steun dan doe ik dat liever zelf en ook naar een stichting waar ik dan op dat moment vertrouwen in heb. Ik schrok dat ik las dat je nu hier stopt. Lees op het andere topic, ik hoop oprecht dat het niet is om dit topic. Ik denk dat niemand het persoonlijk bedoelt als die zegt niet aan de deur enzo te kopen. Of stop je om een andere reden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 23 januari 2010 om 11:41
quote:mylenevalerie schreef op 23 januari 2010 @ 10:35:
Klontje, ben ik te negatief geweest dat ik zei dat ik nooit aan de deur zou kopen? Dat is niets persoonlijks hoor. Ik zou het bij niemand doen aan de deur kopen. Als ik goede doelen steun dan doe ik dat liever zelf en ook naar een stichting waar ik dan op dat moment vertrouwen in heb. Ik schrok dat ik las dat je nu hier stopt. Lees op het andere topic, ik hoop oprecht dat het niet is om dit topic. Ik denk dat niemand het persoonlijk bedoelt als die zegt niet aan de deur enzo te kopen. Of stop je om een andere reden?Nee hoor, zeker niet! Zie afscheidstopic
Klontje, ben ik te negatief geweest dat ik zei dat ik nooit aan de deur zou kopen? Dat is niets persoonlijks hoor. Ik zou het bij niemand doen aan de deur kopen. Als ik goede doelen steun dan doe ik dat liever zelf en ook naar een stichting waar ik dan op dat moment vertrouwen in heb. Ik schrok dat ik las dat je nu hier stopt. Lees op het andere topic, ik hoop oprecht dat het niet is om dit topic. Ik denk dat niemand het persoonlijk bedoelt als die zegt niet aan de deur enzo te kopen. Of stop je om een andere reden?Nee hoor, zeker niet! Zie afscheidstopic