Ga jij voor zaad?

07-06-2012 19:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.jijgaatvoorzaad.nl/

Vreemde mensen op de marketingafdeling van dit bedrijf... Hoe krijg je het bedacht...

Weet je nog meer heel slechte campagnes/ reclames/ sites waar waarschijlijk heel veel geld in is gepompt?
Ff denken hoor...

Het is nu dag 6 van mijn cyclus, dus over 8 dagen weer.
quote:yezka schreef op 07 juni 2012 @ 19:28:

Ff denken hoor...

Het is nu dag 6 van mijn cyclus, dus over 8 dagen weer. En ik over 14 dagen
Hoi Emma!
Hoi!!!
Yezka!

Wat een vreselijke reclame!
ha ha ha, ik dacht zelf meteen aan bloemzaad, beroepsdeformatie. Ik werd laatst geconfronteerd met een een bloemzaadproductiemedewerker die het werk bewegend staand verrichtte LOL en daar dan een serieus rapport overschrijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:emma77 schreef op 07 juni 2012 @ 19:30:

[...]

En ik over 14 dagen Echt waar? Ik dacht dat je al op dag 8 zat? (Ff terug gelezen, weet je cyclus niet uit mijn hoofd hoor..).
Zo is er bij mij id buurt een zadenbedrijf, met een groot uithangbord waarop staat:

Vers Zaad!
quote:b-100 schreef op 07 juni 2012 @ 19:37:

Zo is er bij mij id buurt een zadenbedrijf, met een groot uithangbord waarop staat:

Vers Zaad!Cool. Als mijn donor weer eens op vakantie gaat, wil ik graag het adres.
OMG dat verzin je toch niet ! Ik zou me diep schamen als ik bij het reclamebureau zou werken dat die campagne heeft bedacht, hoe krijg je het verzonnen.
quote:Kokolientje schreef op 07 juni 2012 @ 19:39:

OMG dat verzin je toch niet ! Ik zou me diep schamen als ik bij het reclamebureau zou werken dat die campagne heeft bedacht, hoe krijg je het verzonnen.Waarschijnlijk een stel a-seksuelen, die niet kunnen "doordenken"..
Negatieve aandacht is ook aandacht

Of deze campagne succesvol is of niet, ligt maar net aan de insteek! (no pun intended)
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
quote:yezka schreef op 07 juni 2012 @ 19:38:

[...]

Cool. Als mijn donor weer eens op vakantie gaat, wil ik graag het adres. En dan heel serieus langsgaan:"goedemiddag, ik kom voor wat zaad"
quote:b-100 schreef op 07 juni 2012 @ 19:37:

Vers Zaad!

Wij hebben hier een 'zaadhandel', moest ook even drie keer kijken toen ik dat zag,

verder een bedroevend slechte campagne...
This is not kosher!
quote:Yvonne77 schreef op 07 juni 2012 @ 19:48:

[...]

En dan heel serieus langsgaan:"goedemiddag, ik kom voor wat zaad"Wilt u mijn spuitje even vullen, alstublieft?
quote:yezka schreef op 07 juni 2012 @ 19:52:

[...]

Wilt u mijn spuitje even vullen, alstublieft?Het liefst een blonde viking
quote:sterre1978 schreef op 07 juni 2012 @ 20:05:

[...]

Het liefst een blonde viking Mag ook met een bruine krullenbol hoor. Ik doe niet moeilijk.

Deze vind ik ook fout...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven