Gebruiken jullie nog een gewone agenda?
donderdag 26 juni 2025 om 15:13
donderdag 26 juni 2025 om 15:18
Neen een papieren agenda heb ik niet meer, wel een weekkalender die in de keuken hangt. Daar neem ik mijn digitale agenda op over. Want het blijft beter in mijn hoofd hangen als ik dan tijdens het koken af en toe de week eens overzie. Het is een gezinskalender, dus in kolommen per persoon. Ook makkelijker om de bottlenecks in de planning snel te zien.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
donderdag 26 juni 2025 om 15:21
Ja, een kleine agenda in mijn tas (om afspraken van de tandarts, kapper etc ter plekke in te noteren) en een kalender op het toilet. Dat vind ik overzichtelijker omdat je hem iedere dag ziet hangen in plaats van je agenda op je telefoon handmatig te moeten openen en te kijken per week/maand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 26 juni 2025 om 15:36
donderdag 26 juni 2025 om 15:38
Alleen telefoon, maar heb geen gezin. Anders zou ik zeker een papieren agenda of planner hebben. Ik heb de her-vulbare papieren agenda nog wel liggen, maar gebruik het niet meer. Mijn dagelijkse tas is ook te klein voor echt een (kleine) agenda mee te nemen. In de telefoon vindt ik het wel overzichtelijk. Ook fijn dat er een melding komt als het bijna zover is.
donderdag 26 juni 2025 om 15:59
Ik zet nauwelijks dingen in mijn agenda, maar sowieso altijd op mijn telefoon en ik nodig mijn werk e-mail ook altijd uit, zodat het er daar ook in staat voor momenten die mijn werk zouden kunnen beïnvloeden.
Mijn bejaarde moeder heeft een grote agenda bij de telefoon (vaste lijn) en dan nog een kleintje bij haar computer in de studeerkamer. En dan steeds alles overschrijven, zodat het in beide agenda’s staat
Mijn bejaarde moeder heeft een grote agenda bij de telefoon (vaste lijn) en dan nog een kleintje bij haar computer in de studeerkamer. En dan steeds alles overschrijven, zodat het in beide agenda’s staat

donderdag 26 juni 2025 om 16:05
Ik heb een papieren weekkalender, waar alle gezinsafspraken opstaan.
Dat vind ik heel overzichtelijk, en zo kan ieder snel zien hoe de planning is.
We schrijven daar mijn rooster op (werk onregelmatig), afspraken zoals kapper, tandarts en andere bijzonderheden.
Ook verjaardagen ed.
Dat vind ik heel overzichtelijk, en zo kan ieder snel zien hoe de planning is.
We schrijven daar mijn rooster op (werk onregelmatig), afspraken zoals kapper, tandarts en andere bijzonderheden.
Ook verjaardagen ed.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
donderdag 26 juni 2025 om 16:09
Noem mij maar ouderwets, ik gebruik alleen een papieren agenda en een weekkalender die in de keuken hangt. Heb ik een afspraak dan zet ik die in mijn agenda en weekkalender. Ik vind dit overzichtelijker, bovendien heb ik geen zin om steeds op mijn telefoon te moeten kijken. Mijn man heeft helemaal geen agenda en kijkt gewoon op de kalender, mocht hij een afspraak hebben. Bovendien krijg ik altijd een extra herinnering op mijn telefoon (sms/mail) als ik een afspraak heb bij de huisarts, tandarts, ziekenhuis.
donderdag 26 juni 2025 om 16:22
Ik vomd dat juist heel geweldig.
Lekker met kleurtjes onderstrepen, hier en daar een leuk stickertje

Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 26 juni 2025 om 16:22
Zo doen wij het ook, maar voor mezelf staat alles in Outlook.
Die planner was trouwens per ongeluk gekocht, maar die houden we erin, echt ideaal.
donderdag 26 juni 2025 om 16:23
Ja een agenda voor thuis. Daarnaast een voor op het werk, maar die gebruik ik ook als to-do lijst. En vaak zet ik dingen ook wel in mijn mobiele agenda, maar daar staan ook weer huishoudelijke dingen in die nog moeten. Van die dingen die ik in de nacht bedenk: Oh kaartje sturen naar tante Truus..
Het is van alles door elkaar maar het werkt..
Het is van alles door elkaar maar het werkt..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in