Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zaterdag 31 mei 2008 om 14:18
:heeftspijtdatzeeenlevenhadgistersmiley:
Lieve meiden,
Jullie maken heel mn dag weer goed.
[ Was een beetje in mineur stemmig, is de sterfdag van mijn moeder, vandaag 2 jr geleden overleden.]
Heb heerlijk gelachen, zo erg dat de tranen over mn wangen liepen en nog nooit zó'n spijt gehad dat ik er niet bij was hier.
Summie,
Blij te horen dat het zoveel beter gaat met jou en summan.
Succes met je duiventil en veel plezier vanaaf. :duivenplakoptafelsmiley:
Illie,
Jij ook succes en veel plezier met je [ wat was t ook alweer? ]wadloop [ of zo? ] :illieinwaadbroeksmiley:
Sartan,
Leuk te zien dat je ook hier was meid.:ritselendestruieksmiley:
TD,
Op een manier als deze is het een stuk minder erg hè om een weekendje zonder man thuis te zijn. :tddansendoptafelsmiley:
Himmie,
Hoop dat je een leuke rookvrije avond hebt gehad. :peukmetkruisdoorsmiley:
Sjar,
Heerlijk wijf dat je daar bent, je hebt er gister goed de stemming in gekregen hier.
Geweldig ook om te lezen dat ik af en toe nog werd vernoemd.
butwhatsinaname;RED [ de enige echte smiley;]
Alleen al daarom verdien je het om te gaan shoppen vandaag.
:redgeeftsjareensjekdiezezelfmaginvullensmiley:
Hele fijne dag allemaal,
en van Red.
Lieve meiden,
Jullie maken heel mn dag weer goed.
[ Was een beetje in mineur stemmig, is de sterfdag van mijn moeder, vandaag 2 jr geleden overleden.]
Heb heerlijk gelachen, zo erg dat de tranen over mn wangen liepen en nog nooit zó'n spijt gehad dat ik er niet bij was hier.
Summie,
Blij te horen dat het zoveel beter gaat met jou en summan.
Succes met je duiventil en veel plezier vanaaf. :duivenplakoptafelsmiley:
Illie,
Jij ook succes en veel plezier met je [ wat was t ook alweer? ]wadloop [ of zo? ] :illieinwaadbroeksmiley:
Sartan,
Leuk te zien dat je ook hier was meid.:ritselendestruieksmiley:
TD,
Op een manier als deze is het een stuk minder erg hè om een weekendje zonder man thuis te zijn. :tddansendoptafelsmiley:
Himmie,
Hoop dat je een leuke rookvrije avond hebt gehad. :peukmetkruisdoorsmiley:
Sjar,
Heerlijk wijf dat je daar bent, je hebt er gister goed de stemming in gekregen hier.
Geweldig ook om te lezen dat ik af en toe nog werd vernoemd.
butwhatsinaname;RED [ de enige echte smiley;]
Alleen al daarom verdien je het om te gaan shoppen vandaag.
:redgeeftsjareensjekdiezezelfmaginvullensmiley:
Hele fijne dag allemaal,
en van Red.
zaterdag 31 mei 2008 om 16:52
RED
En ik heb geshopt. Score: 1 nieuwe spijkerbroek (mijn kont is er echt prachtig in), 2 hemdjes, 1 tshirtje, 2 topjes, leuke schoentjes, schoudertas, 2 kettingen en een bolero. De bolero is zwart. Ik ging voor fucsia of donkergroen maar dat is echt niet te vinden. De zwarte kan wel op het jurkje, al vind ik het niet de beste keuze. Maar he, ik trek de bolero toch pas aan als het donker wordt en fris. Wie weet loop ik nog tegen een beter kleur aan.
Al met al een succesvolle dag. Ben wel vanaf 10.30 in de stad geweest en pas een half uur thuis.
Wat hebben jullie gedaan?
En ik heb geshopt. Score: 1 nieuwe spijkerbroek (mijn kont is er echt prachtig in), 2 hemdjes, 1 tshirtje, 2 topjes, leuke schoentjes, schoudertas, 2 kettingen en een bolero. De bolero is zwart. Ik ging voor fucsia of donkergroen maar dat is echt niet te vinden. De zwarte kan wel op het jurkje, al vind ik het niet de beste keuze. Maar he, ik trek de bolero toch pas aan als het donker wordt en fris. Wie weet loop ik nog tegen een beter kleur aan.
Al met al een succesvolle dag. Ben wel vanaf 10.30 in de stad geweest en pas een half uur thuis.
Wat hebben jullie gedaan?
zaterdag 31 mei 2008 om 17:06
Hoi hoi lieve Sjar,
Is je kledingkast voorlopig weer even gevuld.
Vind een zwarte bolero helemaal niet verkeerd hoor op dat jurkje.
Ik zit al een hele middag op youtube muziekclips te bekijken.
Heerlijke muziek bekeken van o..a. Alanis Morisette, het nr. Uninvited met live orkest vind ik helemaal geweldig.
Er zijn ook verschillende versies van Freemasons ft Bailey Tzuke, ook heel goed!
Http://nl.youtube.com/watch?v=Ch-fTSYql ... re=related.
Is je kledingkast voorlopig weer even gevuld.
Vind een zwarte bolero helemaal niet verkeerd hoor op dat jurkje.
Ik zit al een hele middag op youtube muziekclips te bekijken.
Heerlijke muziek bekeken van o..a. Alanis Morisette, het nr. Uninvited met live orkest vind ik helemaal geweldig.
Er zijn ook verschillende versies van Freemasons ft Bailey Tzuke, ook heel goed!
Http://nl.youtube.com/watch?v=Ch-fTSYql ... re=related.
zaterdag 31 mei 2008 om 17:45
Sjarman belt net dat ie niet thuis komt om te eten. Hij is dus gisteravond om 22.00 uur thuis gekomen van werken, ging vanmorgen om 6 uur weer weg en komt nu ook voorlopig nog niet thuis. En dan mag hij morgen weer om 6 uur de deur uit Das toch ook niet gezellig.
Maar ik heb wel lekker nieuwe kleding
Maar ik heb wel lekker nieuwe kleding

zaterdag 31 mei 2008 om 18:52
Ik heb vanmorgen gesport (bodypump pfff dat viel nog niet mee omdat ik even weg was geweest natuurlijk maar wel vertikken om lagere gewichten te gebruiken) en vanmiddag ook geshopt maar voornamelijk met spullen voor SartMan thuisgekomen. Wel een rood shirtje gekocht bij de H&M maar heel simpel dus telt niet echt (wahahahah hoe hou ik mijzelf voor de gek)

zaterdag 31 mei 2008 om 19:07
tussendoortje en pesterij voor mezelf want ik haat dit soort muziek maar als ik het eenmaal heb gehoord (ook in mijn hoofd dus nu) krijg ik het er niet meer uit. En ik wil niet de enige zijn dus:
hallo hallo wij zijn de ...
HEIDEZANGERS
eig'lijk behangers,
maar als we vrij zijn zingen we leuke liedjes
die we zelf begleiden op piano en gitaar
Ik speel de bas!
Oh nee dit is echt te erg waar zijn jullie allemaal ik word gek!
hallo hallo wij zijn de ...
HEIDEZANGERS
eig'lijk behangers,
maar als we vrij zijn zingen we leuke liedjes
die we zelf begleiden op piano en gitaar
Ik speel de bas!
Oh nee dit is echt te erg waar zijn jullie allemaal ik word gek!

zaterdag 31 mei 2008 om 19:42
Owwww klinkt goed! Heb vanavond lekker pasta met knof ansjovis kappertjes olijven tomatensaus & lekker wat chilis voor de kick ("hoerenpasta" ofwel alla putanesca ghehgheh) gegeten. Bak sla erbij, heerlijk.
Ik weet niet waar jij ergens in het land zit maar het is hier echt PET weer de hele dag. Op het nieuws zag ik iets over warm maar hier niet hoor (randstad, kust) het is gewoon koud k*tweer zeg maar. En het regent er ook nog bij... en in Schotland was het nog wel zo lekker van de week! (troost: ook daar regent het nu pijpestelen)
Ik weet niet waar jij ergens in het land zit maar het is hier echt PET weer de hele dag. Op het nieuws zag ik iets over warm maar hier niet hoor (randstad, kust) het is gewoon koud k*tweer zeg maar. En het regent er ook nog bij... en in Schotland was het nog wel zo lekker van de week! (troost: ook daar regent het nu pijpestelen)

zaterdag 31 mei 2008 om 19:51
Ja dus.... en zo heel ver zit ik niet eens bij je vandaan...hemelsbreed een kilometer of 40 maximaal denk ik... heeft met zee te maken. Na ja. Morgen wordt het vast beter ?!?!?!
Komt Sjarman nog wel strakjes of moet je noodgedwongen de hele avond weer in de "kroeg" hangen met ons andere zielige mensen die geen leven meer hebben nu we niet meer roken.
"ZMDGLMHNWNMRs"
Komt Sjarman nog wel strakjes of moet je noodgedwongen de hele avond weer in de "kroeg" hangen met ons andere zielige mensen die geen leven meer hebben nu we niet meer roken.
"ZMDGLMHNWNMRs"
zaterdag 31 mei 2008 om 19:53

zaterdag 31 mei 2008 om 20:02
Maaarrrrr ik voel me alles behalve zielig hoor! Voel me zelfs wel goed. Alleen dood en doodmoe. Gister om 12 uur naar bed gegaan, en om 5 uur ging de wekker weer (voor sjarman, maar ik word toch wakker) om 8 uur opgestaan en ff het huis aan kant geruimd. Daarna 5 uur lang weze shoppen.
Niet zo gek dus dat ik zo moe ben.
Jij nog plannen Sart?