Gekke vraag
vrijdag 29 april 2011 om 19:22
Ik vraag me al een tijdje af hoe je aan iemands gezicht kan zien hoe oud diegene ongeveer is.
En dan bedoel ik dus niet het verschil tussen iemand van 20 en 60. Rimpels en grijze haren spreken voor zich. Maar wat in het gezicht is nou anders als je 20,25 30 of 40 bent.
Weet ook niet hoe ik erbij ben gekomen, maar ik blijf het me regelmatig afvragen.
Iemand een idee?
En dan bedoel ik dus niet het verschil tussen iemand van 20 en 60. Rimpels en grijze haren spreken voor zich. Maar wat in het gezicht is nou anders als je 20,25 30 of 40 bent.
Weet ook niet hoe ik erbij ben gekomen, maar ik blijf het me regelmatig afvragen.
Iemand een idee?
vrijdag 29 april 2011 om 20:27
Toch vind ik haar een oude uitstraling hebben, komt misschien door de erg lichte huid in combinatie met de dondere oogmake up.
Iemand met overgewicht ziet er misschien ouder uit als de huid wat aan het "verzakken" is. Toen Erica Terpstra zoveel was afgevallen ging haar hele huid "zuidwaarts" en vond ik haar veel ouder ogen dan toen ze nog te zwaar was.
Iemand met overgewicht ziet er misschien ouder uit als de huid wat aan het "verzakken" is. Toen Erica Terpstra zoveel was afgevallen ging haar hele huid "zuidwaarts" en vond ik haar veel ouder ogen dan toen ze nog te zwaar was.
vrijdag 29 april 2011 om 20:35
quote:Pepermint_Patty schreef op 29 april 2011 @ 20:27:
Toch vind ik haar een oude uitstraling hebben, komt misschien door de erg lichte huid in combinatie met de dondere oogmake up.
Ik dus ook! En inderdaad, haar neus maakt haar oud. Als ik een papiertje over haar neus/mond hou, zijn haar ogen wel jonger.
Ik dus ook! En inderdaad, haar neus maakt haar oud. Als ik een papiertje over haar neus/mond hou, zijn haar ogen wel jonger.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 29 april 2011 om 20:58
vrijdag 29 april 2011 om 22:01
Grappige vraag! En wat Hannah ook zegt: wanneer e.e.a. strakgetrokken/opgevuld/weet ik het wat wordt, blijf je toch zien dat iemand geen 20 of 25 meer is (waarom doen, denk ik dan, maar goed, andere discussie ). De huid wordt volgens mij ook echt wel anders, dat is ook wel iets wat er denk ik mee te maken heeft.
Edit: wat Snormel ook zegt dus: minder fris
Edit: wat Snormel ook zegt dus: minder fris
pingpong wijzigde dit bericht op 29-04-2011 22:04
Reden: Edit
Reden: Edit
% gewijzigd