Geliefd op het forum
donderdag 27 augustus 2015 om 19:18
quote:duistercontinent schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:
[...]
Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten.
Maar het is wel magerder dan een schaal bitterballen.
[...]
Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 augustus 2015 om 19:19
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:18:
[...]
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_mayo.jpg[/img]Tapa's?
[...]
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_mayo.jpg[/img]Tapa's?
donderdag 27 augustus 2015 om 19:19
Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier?
donderdag 27 augustus 2015 om 19:20
quote:Velma schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:
[...]
Ok
Forummers uit het Spuugpaleis
Forummers uit het 3000+ topic
Forummers uit het Celebs flateurs/onflateus ( en schijn/ zwanger of niet ) topic
en nog heel veel zwervende forummers
vind ik allemaal héél erg leuk ik ook van jou hoor
[...]
Ok
Forummers uit het Spuugpaleis
Forummers uit het 3000+ topic
Forummers uit het Celebs flateurs/onflateus ( en schijn/ zwanger of niet ) topic
en nog heel veel zwervende forummers
vind ik allemaal héél erg leuk ik ook van jou hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goh mwa, ik heb geen idee wie je bent. Dus je bent bij mij niet geliefd of ongeliefd, alleen maar onbekend. Ik heb zomaar het vermoeden dat je dat erg vindt en graag (on)geliefd wil zijn (niet door mij maar in het algemeen).
Anyway, ik vermoed dat de meeste mensen ook geen idee hebben wie ik ben. Tja. Vind ik eigenlijk niet erg
Om het positiever te maken inderdaad, zoals viva-amber zegt. Ik vind Cateautje lief!
Anyway, ik vermoed dat de meeste mensen ook geen idee hebben wie ik ben. Tja. Vind ik eigenlijk niet erg
Om het positiever te maken inderdaad, zoals viva-amber zegt. Ik vind Cateautje lief!
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:17:
Ik heb zoveel forummers lief. Leo, de Kitlers(nee dat is geen groepje), Eindje, Summer, Bella, Red, MwJack er zijn er vast nog meer maar daar kan ik even niet opkomen en jou ook
Ik heb zoveel forummers lief. Leo, de Kitlers(nee dat is geen groepje), Eindje, Summer, Bella, Red, MwJack er zijn er vast nog meer maar daar kan ik even niet opkomen en jou ook
donderdag 27 augustus 2015 om 19:21
quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:19:
Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier? Eenzamehans afkraken?
Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier? Eenzamehans afkraken?
donderdag 27 augustus 2015 om 19:22
quote:minnim schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:
Goh mwa, ik heb geen idee wie je bent. Dus je bent bij mij niet geliefd of ongeliefd, alleen maar onbekend. Ik heb zomaar het vermoeden dat je dat erg vindt en graag (on)geliefd wil zijn (niet door mij maar in het algemeen).