Gelukkig Nieuwjaar
zaterdag 4 februari 2012 om 23:32
Ik vier oud en nieuw op 3 en 4 februari in plaats van in december. Vandaag is voor mij dus nieuwjaarsdag. En o, wat heb ik een mooi jaar in het vooruitzicht. Na 20 jaar ziek zijn gaat het de afgelopen maanden eindelijk goed. Alles onder controle. Over een paar maanden studeer ik af. En in het najaar ga ik - als het meezit - starten met een traject om moeder te worden.
Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.
Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.
Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
zondag 5 februari 2012 om 11:31
maandag 6 februari 2012 om 01:11
@ Nummerzoveel: succes met je operatie. Hoop dat jij dan de 7e een gelukkig nieuwjaar kunt vieren.
@ Redband: en ben jij dit jaar door de keuringen heengekomen en daardoor ook weer een goed jaar dat je tegemoet kan zien?
@ Turkooiss: ik prefereer gelukkig nieuwjaar boven gefeliciteerd , maar je hebt gelijk....
@ MV: ik denk dat jouw zegeningen in ieder geval te vinden zijn in de liefde van jouw drie haarballetjes...
@ Redband: en ben jij dit jaar door de keuringen heengekomen en daardoor ook weer een goed jaar dat je tegemoet kan zien?
@ Turkooiss: ik prefereer gelukkig nieuwjaar boven gefeliciteerd , maar je hebt gelijk....
@ MV: ik denk dat jouw zegeningen in ieder geval te vinden zijn in de liefde van jouw drie haarballetjes...