Getuige op bruiloft
zondag 5 april 2015 om 19:46
Mijn vriend en ik zijn gevraagd om getuige te zijn op de bruiloft van mijn schoonmoeder, zijn moeder. (Over 3 weken al)
Ik vind het erg leuk, maar vraag mij ook af: 'Hoe heurt het eigenlijk?'.......
Die dag zijn wij in de ochtend met zijn vieren in het gemeentehuis om de papieren te ondertekenen. In de avond wil ik uitpakken met een mooie fifties jurk, maar wat is voor ons gepast qua kleding wanneer wij naar het gemeentehuis moeten?
En heeft iemand nog een origineel idee om te geven/ doen?
Je kunt misschien denken 'Ach, doe wat je goed voelt, maar ik vind dit een bijzondere dag en wil het voor het bruidspaar zo goed mogelijk doen!
Thanks!
Ik vind het erg leuk, maar vraag mij ook af: 'Hoe heurt het eigenlijk?'.......
Die dag zijn wij in de ochtend met zijn vieren in het gemeentehuis om de papieren te ondertekenen. In de avond wil ik uitpakken met een mooie fifties jurk, maar wat is voor ons gepast qua kleding wanneer wij naar het gemeentehuis moeten?
En heeft iemand nog een origineel idee om te geven/ doen?
Je kunt misschien denken 'Ach, doe wat je goed voelt, maar ik vind dit een bijzondere dag en wil het voor het bruidspaar zo goed mogelijk doen!
Thanks!
Que Sera Sera
zondag 5 april 2015 om 19:52
zondag 5 april 2015 om 19:53
zondag 5 april 2015 om 19:55
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 april 2015 @ 19:52:
Ik zou niet speciaal iets origineels geven, maar iets waar ze erg blij van worden.
Origineel is; een hangbuikzwijn. Maar de kans is groter dat ze blijer worden van een overnachting in een bruidssuite.
Ik zou niet speciaal iets origineels geven, maar iets waar ze erg blij van worden.
Origineel is; een hangbuikzwijn. Maar de kans is groter dat ze blijer worden van een overnachting in een bruidssuite.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 april 2015 om 20:21
zondag 5 april 2015 om 21:16
Voor het stadhuis volstaat gewoon netjes. En verder is het ook afhankelijk van het weer. De ambtenaar heeft al gekkere dingen gezien, dus zolang je niet in je blootje gaat mag alles wel. Zelf zou ik wel kiezen voor iets waar ik me fijn in voel, want er worden (vast) foto´s gemaakt en dan is het wel leuk als die er een beetje feestelijk uitzien.
En geven/doen;
Een dinerbon, rondvaart, weekendje Parijs.... Beetje afhankelijk van het budget.
En geven/doen;
Een dinerbon, rondvaart, weekendje Parijs.... Beetje afhankelijk van het budget.
zondag 5 april 2015 om 23:18
maandag 6 april 2015 om 07:55