Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Leuk, wakker worden met een pijnlijke nek. Hopen dat het wegtrekt in de loop van de dag, anders maar even de fysio bellen..
Kwebbeltje91 schreef:
01-12-2020 07:29
Leuk, wakker worden met een pijnlijke nek. Hopen dat het wegtrekt in de loop van de dag, anders maar even de fysio bellen..
Same here....(stijf, niet echt pijnlijk)
Sterkte :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.Dadelijk eerst strijken en dan sporten en vanavond werken. Het is een beetje saai zo. En dit weer vind ik het ergste wat er is. Grijs en koud en nat.
Alle reacties Link kopieren
Balen, Kwebbel.

Inderdaad vreselijk weer buiten.
Phoebe1982 schreef:
30-11-2020 22:02
:whut: Goede forummeet... met zijn allen bij RIk alle 3 de delen nog een x kijken met al het bonusmateriaal erachter aan :proud:

Dat wordt een lange forummeet dan; alleen het bonusmateriaal duurt al iets van 26 uur...


Hier ook wakker geworden met een pijnlijke nek! Op de kou gelegen waarschijnlijk.

En ik moet naar de tandarts vandaag, en daar heb ik zoooo geen zin in. :'(


Afbeelding
Succes bij de tandarts Rik.

Pijnlijke nek is al een stuk minder gelukkig.
Nu even thuis wat eten en daarna weer de deur uit.
Het is alweer achter de rug hoor. Stelt allemaal niet zo veel voor maar het is niet mijn favoriete bezigheid, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger panisch voor de schooltandarts, later ging het beter en ben nu niet bang meer maar leuk is anders.

Ik heb vanmiddag een rondje gefietst en zit ik een beetje te lezen en forummen tot het tijd is om te gaan.
Ben benieuwd hoe de collega’s het hebben ervaren nu de mondkapjes verplicht zijn. Ik was dus in de sportschool en daar moet je hem in de algemene ruimte waar je je jas hangt dus op maar nauwelijks mensen hadden dat dus. Die jongen zei
“ ja het moet eigenlijk wel” hij zal er ook geen zin in gehad hebben om mensen erop te moeten wijzen.
RikM schreef:
01-12-2020 10:37
Dat wordt een lange forummeet dan; alleen het bonusmateriaal duurt al iets van 26 uur...


Hier ook wakker geworden met een pijnlijke nek! Op de kou gelegen waarschijnlijk.

En ik moet naar de tandarts vandaag, en daar heb ik zoooo geen zin in. :'(


Afbeelding
Jaaaaaaaaaaaa leuk!!!! :cheer2: :cheer2:
Bedankt trouwens, nu heb ik dus weer zin om die films te kijken... :facepalm:
(Maar ik ken ze nu echt wel...)

Fijn dat het meeviel bij de tandarts, mijn hobby is het ook niet...
RikM schreef:
01-12-2020 15:43
Het is alweer achter de rug hoor. Stelt allemaal niet zo veel voor maar het is niet mijn favoriete bezigheid, zeg maar.
Mijn hobby is het ook niet.. Nu heb ik een goed gebit, even afkloppen. Maar ik ben ook altijd zo strontnerveus..

Hier zit de werkdag er alweer op. Na werk gelijk mijn klok naar de maker weggebracht, ben benieuwd. Het is een bijzondere klok dus wil er zuinig op zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gelukkig geen schooltandarts, maar ken meerdere mensen die daar een trauma van hebben. Eentje die al begon met: "Smoel open!"
Ik moet over 3 weken naar de tandarts, controle. Was vorig jaar niet geweest.

Mijn oom heeft een domper te verwerken. Zijn botjes in zijn ene voet bevatten allemaal scheurtjes. Een bijwerking van suikerziekte door zijn niermedicatie. Hij zou morgen geopereerd worden. Maar nu is zijn teen heel dik en rood en kan de operatie niet doorgaan. Wordt minstens 2 maanden uitgesteld en al die tijd moet hij met zijn voet omhoog zitten en zich verplaatsen met een rolstoel. Dat heeft hij al een paar weken en nu moet het nog langer.

Mijn bestelling van schilderen op nummer is vanmiddag pas verstuurd van die firma. Het is onderweg naar het vliegveld in Hongkong. Wist niet dat het van zo ver moest komen. Hebben ze dat niet in NL?
Heb je dat via Ali Express besteld hondenmens?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
01-12-2020 17:32
Heb je dat via Ali Express besteld hondenmens?
Nee, van Yourpaintingworld.
Dat is dus dropshipping. Dan denk je iets in Nederland te bestellen, maar zij bestellen het op hun beurt gewoon in China. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
ik en printers gaan ook niet samen heb er altijd ruzie mee, vooral de laatste moest het ontgelden, poes beet doodleuk de kabels door.

Eens met Dolf winter heeft weinig voordelen.... |-)

weer geen kerstboom dit jaar... :sigh: maar volgend jaar wel :biggrin: want ik ga verhuizen :cheer2: half januari :hyper: ga eindelijk groter wonen
heb ook geen kerstplannen alleen naar mijn ouders en schoonouders


@phoebes schandalig :whip: al vind ik de 1ste 3 seizoenen het leukste ben een beetje huiverig voor dit seizoen vanwege Lady Di
vond het eerste deel ook wel leuk vooral om tezien hoe het was ontstaan enz en hello legolas :love:

@kwebbel GOT heb ik ook niet gezien, expeditie Robinson, WIM ook niet totaal niet aan mij besteed.

@watervrouw, LOTR heb ik pas nog met vriend gebingd, had alleen het laatste deel niet gezien sprong nog net niet van de bank toen ik de ontknoping zag >:-(
vriend wilt ook heel graag naar N-Z, vriendin van mij is ook geweest

Harry Potter heb ik alle delen in de bios gezien, vond eerlijk gezegd alleen het 1ste deel echt FANTASTISCH :love: boeken vind ik echter geweldig tijdens mijn laatste Amerikaanse trip 2 boeken gekocht van HP compleet geïllustreerd super mooi

@hobbeltverder echt he :flirting: heb nog geen kinderen maar daar kan ik echt niet op wachten :cheer:
die heeft mijn vriend ook ligt ergens stof te vangen in de kast

@Rik ik heb echt haat voor tandartsten en kaakchirurgen die laatsten heeft mij een levenstrauma bezorgd.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Net weer een geniaal moment hoor. Ik loop naar de keuken om te kijken of de pizza al klaar is... Heb ik 'm niet in de oven gedaan. :facepalm:

Jullie mogen mij uitlachen.
RikM schreef:
01-12-2020 17:45
Net weer een geniaal moment hoor. Ik loop naar de keuken om te kijken of de pizza al klaar is... Heb ik 'm niet in de oven gedaan. :facepalm:

Jullie mogen mij uitlachen.
Wahahaha :rofl: Dit zou ook een actie van mij kunnen zijn :rofl:
Dan kun je lang wachten op je pizza :P Of leg hem in een hittegolf buiten, dan is ie zo gaar :proud:
hondenmens schreef:
01-12-2020 17:35
Nee, van Yourpaintingworld.
Hmm ken ik niet.
Vaak is het wel zo, net als Rik zegt, dat ze het opkopen vanuit bijv Ali Express..
Gefeliciteerd met je nieuwe woning, Rouge!
Hé wat leuk Rouge :) We horen het wel als de housewarming is he :P
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe woning, Rouge!
SJALALALALALALALAAAAAAASJALALALALALALALAAAAAAALALALALALALALALAAAA!!!
:whistle: B-)
Ik ben vrolijk, zonder rede, gewoon daarom.

Rouge: wat leuk, gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!! :cheer: :cheer2: :rose:
Ja ik weet het, ik zal het proberen af te kijken, als ik het leuk vind maar dat is het wel geloof ik.

RIk: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ach troost je, ik heb soms ook mn dagen niet... Toen ik net op mijzelf woonde heb ik een x 20 minuten met een blender staan te klooien tot ik erachter kwam dat ik de stekker er niet in had gedaan.
En is ook al jaren terug maar ik had een x mijn kookdag niet, ik woonde nog samen (ex vriend was kok maar die was er niet).
Ik heb het toen voor elkaar gekregen om 2 x een kant en klaar gerecht in de magnetron te laten verbranden. :$
En soms ben ik hier zo enthousiast aan het kokkerellen dat het brandalarm uit blijdschap mee gaat loeien... :proud:
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 01-12-2020 19:40
75.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-12-2020 17:45
Net weer een geniaal moment hoor. Ik loop naar de keuken om te kijken of de pizza al klaar is... Heb ik 'm niet in de oven gedaan. :facepalm:

Jullie mogen mij uitlachen.
Bij deze want deze is wel echt erg idd :rofl: :mrgreen:
Jongens ajb hou op over LOTR want ik moet me inhouden om deel 1 niet weer op te zetten en dan zit ik gebakken want dan wil ik voor de zekerheid ook 2 en 3 zien om te checken of ik het allemaal goed begrepen heb :proud:
(En omdat ik Gollum/Smeagol en Boombaard zo lollig vind... :biggrin:)

Kom, ik ga es in bad. Of douchen, dat weet ik nog niet.
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 01-12-2020 19:41
0.29% gewijzigd
Kwebbeltje91 schreef:
01-12-2020 18:00
Hé wat leuk Rouge :) We horen het wel als de housewarming is he :P
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga mee!!!! :hyper: :lol: B-) :applause:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven