Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Ik hou niet van die fantasie-achtige films/series. Alhoewel ik The Rain echt waanzinnig goed vond.
Kwebbeltje91 schreef:
30-11-2020 18:52
Ik heb ooit 1 keer de mol goed geraden :proud: De rest zat ik er allemaal naast.
:high5:
"gisteren' toen ik van die BN-ers maar eentje kende als gemenerik in een soap besloot ik dat dat de mol was en ze was het ook nog :rofl:
Watervrouw333 schreef:
30-11-2020 19:58
:high5:
"gisteren' toen ik van die BN-ers maar eentje kende als gemenerik in een soap besloot ik dat dat de mol was en ze was het ook nog :rofl:
Inge Ipenburg? Martine Hafkamp haha. Die had ik ook goed!
Ooit Lord of the rings deel 1 in de bios gezien. Is er (nog) nooit van gekomen om opnieuw te kijken en dan deel 2 en 3 erachteraan te gooien.
Harry Potter inmiddels wel gezien, denk ook wel twee keer en keer of drie gelezen..
Oh god, Harry Potter :rofl:

Ooit 1 film van gekeken. Had ik dat maar nooit gedaan. HP en de geheime kamer. Niet verstandig als je bang bent voor spinnen :O
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-11-2020 19:59
Inge Ipenburg? Martine Hafkamp haha. Die had ik ook goed!
Ik ook. Was een van de weinige keren dat ik het goed had.
Kwebbeltje91 schreef:
30-11-2020 19:59
Inge Ipenburg? Martine Hafkamp haha. Die had ik ook goed!
:yes: :high5:
Alle reacties Link kopieren
Alle Lotr in de bios gezien en thuis op dvd ook nog eens.
Harry Potter vind ik ook leuk. Wil ze eigenlijk allemaal wel eens opnieuw zien. Ook allemaal gelezen.
dolfje wijzigde dit bericht op 30-11-2020 22:37
57.09% gewijzigd
dolfje schreef:
30-11-2020 20:14
Alle Lotr in de bios gezien en thuis op dvd ook nog eens.

Ik heb zelfs de extended edition boxset met bonusmateriaal. Zijn 12 dvd's geloof ik. :$

Dat is wel het meest nerdy wat ik in huis heb, volgens mij. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Haha nou geeft toch niks. Wij hebben 2 bandjes gekocht waarmee hé automatisch pokemon kunt vangen en aan stops kunt draaien. Ook behoorlijk nerdy :P
Dolfje je hebt groot gelijk, qua werk (ik quote je expres even niet, weet niet of je het nog weg wilt halen).
Watervrouw333 schreef:
30-11-2020 18:31
Vooralsnog geen plannen om aan Netflix te beginnen. Als ik de marketingmachine mag geloven ben ik nu de enige die The Crown nog niet gezien heeft :P
En Game of thrones... :mrgreen:
GOT heb ik ook niet gezien. Ik heb hem op DVD maar ik kom er niet aan toe en ik heb er ook niet zo'n zin in.
Had laatst toen mn tv er ff uitlag het begin een stukje gezien. Zal wel een kwestie van doorzetten zijn maar ik weet niet of ik er wat aan vind.

LOTR heb ik een paar maanden terug gezien, alle 3, :heart: :heart: :heart:
De meest geweldige films ever, my presious thiiiiiiiiiing.... :bonk: :proud:
(Eerlijk gezegd heb ik wel weer zin maar ik heb ze toen ook een paar x gekeken omdat het best een ingewikkeld verhaal is en je moet het goed volgen. En de tijd nemen want het is natuurlijk een lange zit)
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 22:06
7.09% gewijzigd
RikM schreef:
30-11-2020 20:18
Ik heb zelfs de extended edition boxset met bonusmateriaal. Zijn 12 dvd's geloof ik. :$

Dat is wel het meest nerdy wat ik in huis heb, volgens mij. ;-D
:whut: Goede forummeet... met zijn allen bij RIk alle 3 de delen nog een x kijken met al het bonusmateriaal erachter aan :proud:
(Uiteraard na die ***Corona, en als het retekoud of kutweer is...)

WV DIe andere delen moet je eigenlijk ook ff kijken hoor, het hele verhaal is gewoon zo mooi....
ik vond deel 1, Fellowship of the ring, erg mooi, 2 the two towers, vond ik de 1e x wat minder, de 2e x ging ik het wat beter snappen ipv al die vechtscenes door te spoelen, en deel 3 is spannend maar erg mooi.
He ik was net een beetje afgekickt maar ik krijg weer zin om het te kijken, alleen al de filmlocaties zijn zo ontzettend mooi.
En het is ook gewoon een leuk verhaal, en ontzettend nerdy.

Ich liebe nerd-dingen. Ok ik ben ook wel een ontzettende nerd, en ik ben er trots op :proud:
(Ik ben bijvoorbeeld ook dol op The davinci code, ook wel redelijk nerdy)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
30-11-2020 20:18
Ik heb zelfs de extended edition boxset met bonusmateriaal. Zijn 12 dvd's geloof ik. :$

Dat is wel het meest nerdy wat ik in huis heb, volgens mij. ;-D
He wat leuk een mede addict!

Harry potter heb ik ook in een schitterende boxversie (de boeken dan... en uiteraard Engelstalig)
Ik kan niet wachten tot mijn kind oud genoeg is zodat ik ze kan gaan voorlezen!!!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
phoebe, als je het verhaal echt wilt snappen moet je gewoon de boeken gaan lezen en vooruit, de eerste keer (keren..) mag dat best in de NL vertaling... het verhaal is nog zoveel rijker en uitgebreider dan in de boeken!!

En dan daarna The Silmarrilion lezen. Dan snap je pas echt hoe het zit met Middle Earth... He nu bedenk ik me ineens dat het daar wel weer eens tijd voor wordt. Ik herinner me, nu ik dit schrijf, wat een heerlijk boek voor het in slaap vallen dat was, the silmarillion, allemaal korte hoofdstukjes die je zo weer even weglegt.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-11-2020 18:39
The Crown en GOT heb ik ook nog nooit gezien. Ook geen behoefte aan ;)

En als enige Nederlander kijk ik ook geen Expeditie Robinson :P Echt iedereen die ik spreek kijkt het. Ik heb het weleens geprobeerd maar vind het gewoon 3 keer niks.

Oh ja, en Boer Zoekt Vrouw kijk ik ook niet.
Hahahaha oké + 1 !!!

Ik ben zelfs zo'n zonderling dat ik nooit ook maar 1 aflevering van Big Brother, de Bus en (veeeel) later, Utopia heb gezien.

Ik ben dan wel weer trouw kijken van Temptation Island, althans, de normale TV versie (niet Videoland, dat hebben we niet)



Game of thrones dacht ik te gaan lezen. Ik had de hele boekenserie (nieuw) gekocht, maar ben na een pagina of 80 afgehaakt; akelig, bloederig, eng en gruwelijke wreedheden. Mij iets (oké, veeeell....) te heftig. Serie dus ook nooit gekeken. Ik hou van fantasy maar niet van horror en enge dingen, het moet vooral suggestief blijven, niet kunnen en sfeervol zijn.
Wat ik wel een fantastische fantasyreeks vind (maar momenteel écht niet meer het geduld / tijd voor kan opbrengen) is het Rad des Tijds van Robert Jordan.
We gingen voor de beelden van Nieuw Zeeland :P
En alle acteurs hadden als aandenken een ring gekregen met een of andere inscriptie.

Wel origineel: slecht weer wensen bij een meet :P
HobbeltVerder schreef:
30-11-2020 22:16
phoebe, als je het verhaal echt wilt snappen moet je gewoon de boeken gaan lezen en vooruit, de eerste keer (keren..) mag dat best in de NL vertaling... het verhaal is nog zoveel rijker en uitgebreider dan in de boeken!!

En dan daarna The Silmarrilion lezen. Dan snap je pas echt hoe het zit met Middle Earth... He nu bedenk ik me ineens dat het daar wel weer eens tijd voor wordt. Ik herinner me, nu ik dit schrijf, wat een heerlijk boek voor het in slaap vallen dat was, the silmarillion, allemaal korte hoofdstukjes die je zo weer even weglegt.
Dan in de films bedoel je ;)
Al gedaan en ik snap het hoor...
Ik bedoelde meer dat het over het algemeen niet een heel erg simpel verhaal is.
En ook weer wel, qua hoofdlijnen.
Het is vooral lang en er gebeurt veel.

Ho stop, im also an addict hoor... ;)
De 3 delen een paar x gezien en de boeken gelezen.

Wv ;-D

Kwebbel ik dacht ook dat ik fantasy niks vond, tot ik LOTR zag, deel 1.
Toen wilde ik de andere 2 ook zien. :popcorn:
Ooit tipte een collega dat ik LOTR wel leuk zou kunnen vinden (ik las toen weer eens HP). 6 jaar later inmiddels.................
Nu hoog tijd om een boek van Dan Brown uit te lezen ;-D
Ben niet nerdy genoeg om alle beweringen te checken maar hij houdt het wel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Ik quote mezelf maar dat was niet de bedoeling. Heb inderdaad mijn eerdere post aangepast Kwebbel.
Ben nog steeds wel somber maar mocht het naar mijn tevredenheid geregeld kunnen worden gaat dat ook wel over denk ik zo.
Gaan zo maar eens naar bed. Morgen ben ik in de ochtend vrij omdat ik vandaag een overleg had. Ga dan mooi even sporen want later in de week komt dat er niet meer van denk ik.
dolfje wijzigde dit bericht op 30-11-2020 22:41
83.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dan in de films bedoel ik natuurlijk...it's been a long day my friend.

Watevrouw, bedoel je dat je in Nieuw-Zeeland waS?

Oh man ik heb net de hele wikipedia pagina van Robert Jordan en van het Rad des Tijds gelezen en ik denk serieus dat ik ze ga herlezen, ik ben destijds (jaar of 3 a 4 geleden) niet voorbij deel 8 gekomen dus op zich nog een deel of 6 te gaan... maar dat verhaal is zo intens complex dat ik alles eerst moet herlezen om uberhaupt verder te kunnen lezen .
N-Z stond (en staat) op de droomlijst.... LOTR-1 zou een voorproefje hebben kunnen geven ofzo. Heb er alleen niets van onthouden geloof ik..

:sheep:
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
30-11-2020 22:41
N-Z stond (en staat) op de droomlijst.... LOTR-1 zou een voorproefje hebben kunnen geven ofzo. Heb er alleen niets van onthouden geloof ik..

:sheep:
Hhahaha zo kijkt mijn man ook altijd films... met zijn ogen dicht :popcorn: :P :couple: :sheep: :rofl: :zzz:
Watervrouw333 schreef:
30-11-2020 22:34
Nu hoog tijd om een boek van Dan Brown uit te lezen ;-D
Ben niet nerdy genoeg om alle beweringen te checken maar hij houdt het wel spannend.
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! The DC heb je echt zo uit. En de film is mijn lievelingsfilm maar het boek is nog wel beter.

:yawnee: :sun: :daisy: Goedemorgen!
Ik begin, ondanks de gaap smiley, gelukkig al te wennen aan mijn nieuwe ritme en dat is erg fijn.
Fijne dag allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven