Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
10-10-2020 09:42
;-D Ach ik ben eraan gewend en katten zijn gezellig joh... :love:
Ha ik heb ook al een was erdoor, 2e zit er nu in maar machine nog niet aan :high5:
Erg fout en burgerlijk maar ik vind dat gekeutel op zaterdag fijn en ik kom echt tot rust als ik bed verschoond heb, was gedaan enz. :$
Haha ik ken het.. Niets zo lekker als een verschoond bed :heart: De mijne zit ook in de was nu.

Ik zit te twijfelen om zometeen even te gaan kijken of ik nog wat winterkleding kan scoren. Aan de ene kant heb ik geen zin om met mondkapje een kledingwinkel in te gaan maar aan de andere kant: Vandaag heb ik er tijd voor en waarschijnlijk duurt het toch nog een hele tijd voordat die mondkapjes verleden tijd zijn.
Aankomende week heb ik het weer druk genoeg met werk..
Ik ga toch maar vanmiddag denk ik.
Idd erg lekker!
Ach zo erg zijn die mondkapjes niet hoor, ik doe het iig wel. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden maar ik wil doen tegen Corona wat ik kan, en dat is mijn verantwoordelheid nemen.
Zegt mevrouw de moraalridder ;)
Ben je nog gegaan?

Het is sinds vanmiddag echt rukweer hier, ik doe lekker niks meer, zit in huispak met dekentje in mn loveseat.
Ontopic: gloeiende gloeiende, ga ik een x aan een legpuzzel beginnen, gaat aardig en ik zie er de lol van in (het is best rustgevend), kan ik dat kreng niet afmaken omdat er stukjes ontbreken... :furious: :furious: :furious:
En het was nog wel een puzzel van de smurven, soort van jeugdsentiment :proud:
Heb er nog 1 maar die is stom...
Ik ben boos :steam:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 10-10-2020 23:22
1.91% gewijzigd
Ben de herfst nu alweer zat, wat een baggerweer... :@
Nee ik ben niet meer gegaan. Het begon te regenen dus ik ben officieel chagrijnig :P
Ben maar in huis bezig geweest. Net de afwas gedaan en mijn bed weer opgedekt.

Vanavond rampenfilmavond. Ik vermaak me wel :popcorn: Dekentje, wat lekkers.. Ik ben niet bereikbaar :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam Total loss thuis. Niet zo gek na die drukke dagen. Nog even Pokemon gespeeld want we moesten toch wachten tot onze Indische rijsttafel werd bezorgd( die heerlijk was). Nu even met Netflix op de bank waar ik denk ik niet keer vanaf kom. Wil beetje op tijd naar bed en dan morgen hopelijk uitgerust en fit.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
10-10-2020 18:59
Ben de herfst nu alweer zat, wat een baggerweer... :@
Nou en dat!
Kwebbeltje91 schreef:
10-10-2020 19:23
Nee ik ben niet meer gegaan. Het begon te regenen dus ik ben officieel chagrijnig :P
Ben maar in huis bezig geweest. Net de afwas gedaan en mijn bed weer opgedekt.

Vanavond rampenfilmavond. Ik vermaak me wel :popcorn: Dekentje, wat lekkers.. Ik ben niet bereikbaar :proud:
:high5: :popcorn:
Dolf: doe rustig aan. En ja echt k**weer, het stortregende net hier...
Ik vind herfstweer juist fijn. Mits je niet naar buiten hoeft uiteraard.
Lekker series kijken terwijl het buiten regent. Geen luidruchtige buren die buiten aan het kloten zijn.
Hier kletteren de eikels op het dak, dat is ook wel apart.
Misschien wel mijn favoriete jaargetijde.
Dit is mijn minst favoriete jaargetijde. Alhoewel ik het wel erg mooi vind hoe de bomen nu verkleuren.

Ik ben een beetje geïrriteerd. Een vriend wilde binnenkort iets afspreken. Ik heb geweigerd en gezegd dat ik buiten werk om in quarantaine ga. Hij begreep dat niet, want 'je sluit jezelf op.' Ja schat, maar ik werk in de zorg. Ik kom met kwetsbare mensen in contact en ik wil mijzelf en hen graag beschermen.

Uiteindelijk een flinke discussie gehad. Komt wel weer goed maar ik heb hier en daar toch wel meer onbegrip gemerkt van verschillende mensen, afgelopen dagen over mijn keuze. De meeste mensen respecteren het hoor, en geven me groot gelijk. Maar sommige mensen.. :steam: En natuurlijk, ik ga nu ook liever leuke dingen ondernemen. Maar het is even niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Het was gek weer vandaag. Ik heb nog een halfuur met een vestje aan in de zon gezeten en een paar uur later had ik een afspraak een paar kilometer verderop en regende het pijpenstelen :roll:
Alle reacties Link kopieren
Niks van aantrekken Kwebbel, je doet wat je goed lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vind herfst alleen leuk als de zon schijnt. Ik haat kou en regen.
RikM schreef:
10-10-2020 20:57
Ik vind herfstweer juist fijn. Mits je niet naar buiten hoeft uiteraard.
Lekker series kijken terwijl het buiten regent. Geen luidruchtige buren die buiten aan het kloten zijn.
Hier kletteren de eikels op het dak, dat is ook wel apart.
Misschien wel mijn favoriete jaargetijde.
Nou eigenlijk heb ik dat ook wel, series kijken bij rotweer is veel leuker als bij lekker weer. Als ik niet naar buiten moet idd.
Moest ik wel maar ik was alweer thuis toen het ging regenen.
Maar ik word vrolijk en chill van de zomer en ik heb het niet koud dan...

Idd Kwebbel, ben het met Dolfje eens, laat hem lekker vinden wat hij wil.
Ik vind je erg verstandig, je bent door je werk nou eenmaal kwetsbaarder.
Ik heb ook besloten om voorzichtiger te zijn en weer veel dingen te gaan mijden aangezien ik ook met vrij veel mensen in contact kom., al is dat dan wel beschermd en meestal op afstand
(Nogmaals ik ben niet bang om ziek te worden maar je kan moeilijk vinden dat iedereen zich aan de regels moet houden en het zelf niet doen...)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 10-10-2020 22:18
27.98% gewijzigd
dolfje schreef:
10-10-2020 21:32
Niks van aantrekken Kwebbel, je doet wat je goed lijkt.
Probeer ik ook niet te doen.
Kwebbeltje91 schreef:
10-10-2020 22:17
Probeer ik ook niet te doen.
:cheer2:
Beter niet in discussie, al is dat wel makkelijker gezegd dan gedaan...
Phoebemeaculpa schreef:
10-10-2020 22:20
:cheer2:
Beter niet in discussie, al is dat wel makkelijker gezegd dan gedaan...
Dat klopt.. ;)
Kwebbeltje91 schreef:
10-10-2020 22:34
Dat klopt.. ;)
Ik weet er alles van.. ik bedenk me dat meestal ook te laat... :bonk:
Ik zat Liberg te kijken, maar nu gaan de oogjes dicht...
Afbeelding
Phoebemeaculpa schreef:
10-10-2020 23:24
Ik weet er alles van.. ik bedenk me dat meestal ook te laat... :bonk:
Ik zat Liberg te kijken, maar nu gaan de oogjes dicht...
Haha heel herkenbaar :proud:

Goedemorgen :) Ik zit net aan de koffie. Dadelijk weer Hendrik Groen kijken. Heerlijk rustig mijn zondag starten.
Ik heb vandaag pyjama-dag.
Kwebbeltje91 schreef:
11-10-2020 09:17
Haha heel herkenbaar :proud:

Goedemorgen :) Ik zit net aan de koffie. Dadelijk weer Hendrik Groen kijken. Heerlijk rustig mijn zondag starten.
Ik heb vandaag pyjama-dag.
Ik ook ongeveer... (mijn klusman komt om 12u even langs maar om daarvoor niet in huiskloffie te zijn lijkt mij wat overdreven...)
:high5:
Alle reacties Link kopieren
lord ik had een mini hangover gister..., was iets te gezellig vrijdag :hihi: en raar om 21.00 last call te horen... :-?

netflix: ik ben langzaam weer aan het kijken offline kijk ik naar Jane ik weet het niet hoor met dit laatste seizoen... :-?

@phoebes mijn kat doet ook de laatste tijd komt om 07.00/08.00 krijsend de slaapkamer binnen en gaat vervolgens naast mij liggen
hij heb wel gisteren een muis gevangen na 100 jaar :lol: vriend mocht de crime scene opruimen :twisted: ik ook wat een schijtweer... :frusty:

@kwebbel online.nl :lol: :hug: mensen zijn echt hoofdpijn ik maak me wel een beetje zorgen om de aanstaande pers conferentie..., toen ik vrijdagavond naar huis liep zag ik mensen doodleuk hutje mutje in de rij staan voor cafe's / avondwinkels :facepalm: WTF mankeert deze mafklappers denk ik dan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge: ;-D hahaha jouw kat...

Nou schiet mij maar lek hoor... :nut:, voorspellen ze schijtweer, schijnt de zon.
Daar gaat mn pyama-dag... ;) (gaat hem toch niet worden want ben duidelijk niet in die mood)
Zouden er cursussen bestaan om op je kont te leren zitten? Ik heb daar echt de verkeerde genen voor :furious:
Rouge__ schreef:
11-10-2020 10:09
lord ik had een mini hangover gister..., was iets te gezellig vrijdag :hihi: en raar om 21.00 last call te horen... :-?

netflix: ik ben langzaam weer aan het kijken offline kijk ik naar Jane ik weet het niet hoor met dit laatste seizoen... :-?

@phoebes mijn kat doet ook de laatste tijd komt om 07.00/08.00 krijsend de slaapkamer binnen en gaat vervolgens naast mij liggen
hij heb wel gisteren een muis gevangen na 100 jaar :lol: vriend mocht de crime scene opruimen :twisted: ik ook wat een schijtweer... :frusty:

@kwebbel online.nl :lol: :hug: mensen zijn echt hoofdpijn ik maak me wel een beetje zorgen om de aanstaande pers conferentie..., toen ik vrijdagavond naar huis liep zag ik mensen doodleuk hutje mutje in de rij staan voor cafe's / avondwinkels :facepalm: WTF mankeert deze mafklappers denk ik dan.
Ja ik ben ook erg benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-10-2020 11:01
Ja ik ben ook erg benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen..
Ik ook. Ik vrees een hoop strengere maatregelen. Vind het rot en oneerlijk dat de horeca zo bestraft wordt terwijl je in de supermarkt ook over de koppen kan lopen soms.

Wij hebben al twee keer een rondje gewandeld voor en na ontbijt. Nu tijd voor koffie.
dolfje schreef:
11-10-2020 11:29
Ik ook. Ik vrees een hoop strengere maatregelen. Vind het rot en oneerlijk dat de horeca zo bestraft wordt terwijl je in de supermarkt ook over de koppen kan lopen soms.
Hier ben ik het mee eens... alhoewel een supermarkt wel wat noodzakelijker is ivm eerste levensbehoeften dan horeca.
Verder duim ik echt dat er snel vaccinaties komen en we kunnen kappen met al die dog en ponyshows :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven