Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Lekker Kwebbel!
Dolf Handsmades taile heb ik ooit een seizoen van gezien, te heftig voor mij.
Ik ben hoogsensitief en ik weet dat het gespeeld is maar sommige heftige verhalen komen nogal aan bij mij en kan ik niet goed hebben.
Deze muis moet werken vandaag, tot 17u zelfs :puh:
Vivamuis schreef:
09-10-2020 08:44
Deze muis moet werken vandaag, tot 17u zelfs :puh:
Werk ze Muis!
Phoebemeaculpa schreef:
09-10-2020 08:55
Werk ze Muis!
Doe ik Phoebe :-D
Vandaag neem ik een beetje minder hooi op mijn vork dan de overige dagen.
Voorkomen dat ik overspannen het weekend inga. Want ook al is het vrij eentonig werk, de baas verwacht toch vaak meer dan het maximum :roll:
Vivamuis schreef:
09-10-2020 09:15
Doe ik Phoebe :-D
Vandaag neem ik een beetje minder hooi op mijn vork dan de overige dagen.
Voorkomen dat ik overspannen het weekend inga. Want ook al is het vrij eentonig werk, de baas verwacht toch vaak meer dan het maximum :roll:
Goed zo, je doet wat je kunt hoor, die baas van jou moet niet zo zeuren ;)
Vivamuis schreef:
09-10-2020 09:15
Doe ik Phoebe :-D
Vandaag neem ik een beetje minder hooi op mijn vork dan de overige dagen.
Voorkomen dat ik overspannen het weekend inga. Want ook al is het vrij eentonig werk, de baas verwacht toch vaak meer dan het maximum :roll:
Goed voor jezelf zorgen inderdaad. Doe ik nu ook.

Mijn werkweek zit er weer op. Ik was vanmorgen aan het werk en merkte dat cliënt aardig liep te snotteren :-? Toch maar even mezelf in de gaten houden komende dagen..
Goede raad dames!
Kwebbeltje hopelijk word je niet ziek, ik duim.
Ik hoop het ook niet vivamuis. Ik denk niet dat cliënt het heeft hoor, ze was verder niet aan het hoesten en ze is er zelf ook heel alert op (anders had ze me wel afgebeld). Maar je weet het niet..
Alle reacties Link kopieren
Zo ik zit heel even buiten in de zon in mijn pauze. Ben er lui van geworden maar moet nog 3 uur...
dolfje schreef:
09-10-2020 13:49
Zo ik zit heel even buiten in de zon in mijn pauze. Ben er lui van geworden maar moet nog 3 uur...
:cheer2: :cheer2: :cheer2: Go Dolf, nog ongeveer anderhalfuur.
Ik ben net thuis, ff oud papier weggesmeten, nu zit ik lekker onderuit in huispak en ik hoef lekker niks meer van mijzelf. Heerlijk gevoel :proud:
Goed bezig Phoebe. Ik ben weer bezig met diamond painten. Buiten regent het dus een goed excuus ;)

De laatste uurtjes Dolfje!
Alle reacties Link kopieren
pffft the handmaid tale is facking heftig maar idd ook facking goed!! al werkte het dit seizoen wel op mijn zenuwen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Kwebbeltje91 schreef:
09-10-2020 15:28
Goed bezig Phoebe. Ik ben weer bezig met diamond painten. Buiten regent het dus een goed excuus ;)

De laatste uurtjes Dolfje!
Hier heeft het niet geregend,het was wel lekker weer.
Ik had op de markt Roti gehaald, met extra peper (volgens mij had ze er mme jeanette ingedaan, in de roti) dus Phoebs staat ff in de fik ;-D

Rouge: ik ga die serie niet verder kijken, ook al vond ik s1 goed. Echt te heftig voor mij.

Gloeiende gloeiende, heb ik weer, eerst heb ik het koud dus radiatoren aan en huispak, en nu heb ik het weer heet.
Zucht.
Je wordt niet ziek he Phoebe?

Ik ben op videoland Divorce aan het kijken :proud: Even lekker verstand op 0, heerlijk.
:hug: voor wie wil.

Weekend start altijd met uurtje random Queen(en solo) via internetradio. Leuk die achtergrondinfo er tussendoor. (dat Q-topic loopt niet zo hard, ik spam dan maar hier)
Zoveelste Karin Slaughter uit, nog drie te gaan. Heb de nieuwste te leen, dus een paar uit deze serie opgescharreld en meestal toch het idee dat ik ze al kende.... Nouja het houdt me van de straat, vindt Rutte wel goed :-P
Kwebbeltje91 schreef:
09-10-2020 18:16
Je wordt niet ziek he Phoebe?

Ik ben op videoland Divorce aan het kijken :proud: Even lekker verstand op 0, heerlijk.
Nee hoor, dat was ik niet van plan.
Divorce is leuk!
Watervrouw :hug: terug, ik heb ook een boek uit de bieb gehaald.
En ook weer Videoland (Netflix doe ik niet meer zolang ze dat ideal gezeik niet oplossen) dus laat de herfst maar komen ;)
Phoebemeaculpa schreef:
09-10-2020 18:42
Nee hoor, dat was ik niet van plan.
Divorce is leuk!
Watervrouw :hug: terug, ik heb ook een boek uit de bieb gehaald.
En ook weer Videoland (Netflix doe ik niet meer zolang ze dat ideal gezeik niet oplossen) dus laat de herfst maar komen ;)
Goed zo ;)
Ja Divorce is echt leuk. Ik heb een zwak voor Waldemar haha.

Netflix kijk ik niet meer zoveel, wil het nog wel even aanhouden eigenlijk want ik wacht nog steeds op het 2e seizoen van Avlu. Maar geen idee of dat ooit nog komt. Jane hebben ze ook heel laat erop gezet pas. Zou in april al online komen..
Nou ja, lang leve videoland ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben na het eten nog een eindje gelopen, maar nu verzet ik geen stap meer. Na mijn pauze vanmiddag was het ineens stervensdruk. Morgen nog een dag en dan 2 dagen vrij.
Ik lig net in mn mand, ik vind het wel best...
Slaap lekker lady's!
Nog even doorbijten morgen Dolfje.

Slaap lekker dames! Ik kijk nog even Divorce en duik er dan ook in. Ben nog niet moe haha.
Hier nog 1 die de binnenkant van haar oogleden gaat bekijken 😴
Schlaf gut Mädels.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken een film maar werden onderbroken doordat man gebeld werd ( hij is de hele week oproepbaar). Na de film meteen naar bed.
Goedemorgen!
Net wakker, mede dankzij mijn mobiele, pluizige viervoetige wekkertje die mij over mijn gezicht likte ;-D (Geen idee waarom maar dat doet ze altijd om 7 uur als ik dan nog slaap)
En nu breken ze de boel af dus de boodschap is duidelijk dat ik op moet staan van die mormels. (Hallo het is zaterdag, stomme beesten... ;) )

:yawnee: Ik ga koffie halen...
Wahaha ik blij dat ik geen kat heb Phoebe :proud:

Ik werd wakker omdat ik naar de wc moest. Ik zit nu ook aan de koffie en de wasmachine draait ook al.
Kwebbeltje91 schreef:
10-10-2020 08:40
Wahaha ik blij dat ik geen kat heb Phoebe :proud:

Ik werd wakker omdat ik naar de wc moest. Ik zit nu ook aan de koffie en de wasmachine draait ook al.
;-D Ach ik ben eraan gewend en katten zijn gezellig joh... :love:
Ha ik heb ook al een was erdoor, 2e zit er nu in maar machine nog niet aan :high5:
Erg fout en burgerlijk maar ik vind dat gekeutel op zaterdag fijn en ik kom echt tot rust als ik bed verschoond heb, was gedaan enz. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven