Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Rouge__ schreef:
17-01-2021 11:24
ben dat inpakken echt zat, woonkamer staat vol maar voelt alsof ik nog niet eens op de helft ben :frusty:

Wat heeft een mens veel spullen hè. :D
Daar kom je pas achter als je alles moet inpakken. En waarschijnlijk heb je zelfs al heel veel weggegooid.
Kraaienpootje schreef:
17-01-2021 09:44
Oh die ken ik niet. Ik ben nu Bridgerton aan het kijken (niet nu, nu, maar ik volg de serie..) en die vind ik ook erg leuk!

Mijn vriend is een schat aan het zijn deze ochtend. Hij heeft me net voorzien van een tweede kop koffie op bed en is nu mijn hond aan het uitlaten, zodat ik lekker kan relaxen en forummen :-)
Wat lief van hem!

Ik heb mn beddengoed gister al gewassen.
Net geyogaad maar dat was het wel weer voor vandaag, heb zin in een bankhangdagje
en de sneeuw is behoorlijk aan het smelten...
Alle reacties Link kopieren
Hier is alle sneeuw al wel weg.
Ben klaar met het uitruimen. Gaan zo ff blokje om. Niet te ver vanwege mijn voet maar wel even frisse neus.
Alle reacties Link kopieren
Leuk he Rouge, verhuizen :proud:

Hier loopt mijn schema wat uit haha. Ik wilde gaan eten toen er een vriendin belde, en toen we net ophingen belde mijn ouder.
Nu dus aan het eten en dadelijk maar lekker even een frisse neus halen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de sneeuw ook weg :-D . Denk dat er maar iets van 3 cm gevallen is. Komende dagen dooi gelukkig. Ook beter voor mijn huid. Ik heb nu een paar open wondjes op mijn rechterhand die maar niet dichtgaan. En daar speelt de kou een grote rol in.

Succes met verhuizen, Rouge! Als het mee zit zal ik eind dit jaar verhuizen.
RikM schreef:
17-01-2021 12:07
Wat heeft een mens veel spullen hè. :D
Daar kom je pas achter als je alles moet inpakken. En waarschijnlijk heb je zelfs al heel veel weggegooid.
Dat vond ik het leukste van verhuizen 4 en 5 jaar terug, van alles wegsmijten. (Vooral spullen die ex na tig x achter zn kont aanlopen nog niet opgehaald had :biggrin: :proud: ;-D)
Idd je komt er zo wel achter hoeveel rotzooi je hebt. (Ik had nog het een en ander meegesleept maar dat heb ik de 1e LD opgeruimd)
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 17-01-2021 14:21
14.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat geloof ik Phoebe. Je bent geen opslagruimte.

Wij hebben rondje gelopen en nu staat de soep aan en ga ik eerst mijn boek uitlezen en dan Wie is de mol kijken.
Even een serieus onderwerp...

Hebben jullie dat nooit, dat je soms moeite hebt om op dit forum mee te lezen omdat je er voortdurend aan herinnerd wordt hoeveel lelijke mensen er bestaan? (lelijk van binnen)

Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik topics moet mijden omdat ik gewoon echt niet goed word van de reacties.
Of ligt dat aan mij en ben ik gewoon weer toe aan een forumvakantie?
Ik forum meestal selectief.

De negeerknop is handig en sommige pijlers zijn geblokkeerd. Mijn definitie van forumvakantie: vooral niet lezen zonder ingelogd te zijn want dan zie je álle pijlers en álle forummers.
Wat dat betreft ben ik wel weer aan vakantie toe geloof ik. Nieuwsminderen en dan wel de actueel/covid-pijlers lezen is niet logisch...
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-01-2021 16:37
Even een serieus onderwerp...

Hebben jullie dat nooit, dat je soms moeite hebt om op dit forum mee te lezen omdat je er voortdurend aan herinnerd wordt hoeveel lelijke mensen er bestaan? (lelijk van binnen)

Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik topics moet mijden omdat ik gewoon echt niet goed word van de reacties.
Of ligt dat aan mij en ben ik gewoon weer toe aan een forumvakantie?
Ja heel herkenbaar. Ik ben sinds kort weer aan het meeschrijven in een topic maar dan wordt er amper op me gereageerd. Dan weet ik ook gelijk weer waarom ik destijds ben weggegaan uit dat topic.
Heb je die lelijke mensen op je blokkeerlijst staan? Dat scheelt iets.
Dat helpt niet echt want tegen de tijd dat je iemand wilt blokkeren heb je al die narigheid al gelezen. :(

Nieuwsminderen probeer ik ook maar het is nauwelijks te doen; je kunt de tv of internet niet aanzetten of je wordt gebombardeerd met allerlei coronatoestanden. En het is zelden goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan het wel helpen, zodat je in de toekomst niet meer de berichten van diegene leest. Tenzij diegene wordt gequoot.

Maar verder ben ik het helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
@dolf verschrikkelijk he, ik wordt er ook enorm onrustig van huis ziet er wel leger uit maar voelt niet zo als ik zie wat er nog ingepakt moet worden. :'(
misschien stel ik aan kan ook :-?

@watervrouw ik heb dat probleem nu gelukkig even niet werd er soms moedeloos van :-? wie zijn al die 151 mensen vroeg ik me regelmatig af :bonk: :frusty:

@Rik hou op schei uit met me :bonk: al voor mijn kleding heb ik al bijna 6 dozen nodig, vorige keer had ik bijna 8 volle vuilniszakken weg gedaan nu heb ik er 2 ook heb ik een stapeltje grof vuil wat kan :puh:
vaak genoeg maar ook dat je denkt lord heb je die weer met haar/zijn/het onzin denk dat sommige het ook expres doen of dat het een onderwerp is wat hun ergernis voed kan helaas geen namen noemen

@truitje
Afbeelding
komende 10 jaar ga nergens meer :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blauwetrui schreef:
17-01-2021 17:27
Ja heel herkenbaar. Ik ben sinds kort weer aan het meeschrijven in een topic maar dan wordt er amper op me gereageerd. Dan weet ik ook gelijk weer waarom ik destijds ben weggegaan uit dat topic.
Heb je die lelijke mensen op je blokkeerlijst staan? Dat scheelt iets.
Dat had ik tot een paar weken geleden ook, echt niet leuk als je als nieuweling in een topic gewoon genegeerd word.
Rouge: ik ben 4/5 jaar geleden 2 x in 1 jaar verhuisd en ik roep nog steeds dat ik de komende 50 jaar niet meer verhuis, ik weet dus echt hoe je je voelt. Verhuizen is gewoon soms nodig maar je moet 100 miljoen dozen inpakken, tig dingen regelen, adreswijzigingen, lost blablabla, vervolgens die 100 miljoen dozen weer uitpakken en meubels verplaatsen die iemand stom neergezet heeft, en leuk hoor, een nieuw huis maar mentaal duurt het nog wel even voor je over de verhuisstress heen bent en en beetje gewend bent aan je nieuwe plek.
Oww en dan vergeet ik nog dat jij net als ik een huisdier hebt die niet van veranderingen houdt en ook nog weken loopt te stressen. (In het nieuwe huis zsm feliway plaatsen!!! Al een paar dagen voor opa komt)
Ik ben nog steeds blij dat ik het toendertijd gedaan maar verhuizen is the hell en ik heb een fijn huis gelukkig waar ik echt de komende 20 jaar blijf zitten...
(Ok ik had wel hulp van familie maar ik was en ben alleen, jij gaat samen met je vriend verhuizen, dat scheelt wel)

Lalalala, ik heb de hele dag MvP zitten bingen :proud: :proud: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten allemaal!
Kijken nog een aflevering en dan ga ik nog even mediteren en slapen.
En dan mogen jullie morgen allemaal duimen dat ik een goede uitkomst krijg wat betreft mijn werk....
RikM schreef:
17-01-2021 18:02
Dat helpt niet echt want tegen de tijd dat je iemand wilt blokkeren heb je al die narigheid al gelezen. :(

Nieuwsminderen probeer ik ook maar het is nauwelijks te doen; je kunt de tv of internet niet aanzetten of je wordt gebombardeerd met allerlei coronatoestanden. En het is zelden goed nieuws.

Of je leest het toch omdat je nieuwsgierig bent. Ik ken het en het is echt niet leuk hoe sommigen hier met elkaar omgaan.
Wat ook misschien wel helpen kan is bepaalde pijlers of topics mijden want bij bijvoorbeeld de relatiepijler is het echt altijd hetzelfde.. ipv to adviseren gaan ze discusseren en dat wordt altijd gedoe...

Goedemorgen zonder zorgen! :daisy:
Dolfje: ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Succes Dolfje.

Ik heb gisterenavond heel slecht nieuws over iemand gekregen.. Dus die blue monday is hier wel heel erg van pas momenteel.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Blauwetrui!
Alle reacties Link kopieren
dank je
Sterkte Blauwetrui!

Succes Dolfje!
Afbeelding
Ow, het is Blauwe Maandag vandaag, dat verklaart een hoop. Heb er al een paar dagen last van eigenlijk.
Heb ook het idee dat het dit jaar extra depri is vanwege dat corona gedoe wat maar duurt.
Watervrouw333 schreef:
18-01-2021 08:33
Afbeelding
Zo dit ken ik... ach ze ligt zo lekker zeggen mensen soms als ze bij mij komen maar de zitplekken zijn bezet.
Ben ik niet gevoelig voor, ik bonjour ze er dan gewoon af hoor...

Niet zo leuk, ik kreeg net van mijn manager een appje dat mijn collega, die ik van de week nog gezien heb (wel op afstand) positief getest is.
Ik ben licht verkouden en hoesterig, ik wil geen risico nemen dus ik heb net gebeld en na overleg besloten dat ik mij laat testen, ik heb
gelukkig begin van de middag al een afspraak kunnen maken. Dat is wel fijn.
(Maar goed ik heb er natuurlijk niet veel zin in..)
Stomme Corona ook... :thunder:
Oei, da's niet fijn. Dan duimen we ook voor jou.
(Ik heb wel maar twee duimen, maar ik doe mijn best)
Blauwetrui schreef:
18-01-2021 07:49
Succes Dolfje.

Ik heb gisterenavond heel slecht nieuws over iemand gekregen.. Dus die blue monday is hier wel heel erg van pas momenteel.
:hug: :hug: :hug: nogmaals.
Thnx Rik, ik ga er zo heen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven