Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een rondje fietsend Pokemon gevangen, lang leve de gotcha want het is erg koud. Toen lekker broodjes gehaald en heel stom vergeten naar de apotheek te gaan , die is dicht maar er zit iets in de automatiek voor mij. Dus dat gaan we zo nog even doen.
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels weer thuis, heb gelijk mijn huispak aangetrokken :proud: Ben wat brak vandaag dus ik doe niet veel bijzonders. De wasmachine draait en ondertussen ben ik wat aan het opruimen en telefoontjes/appjes beantwoorden.
Ik heb uitstelgedrag tot een kunst verheven. Net besloten dat ik een boek ga lezen ipv pakjes wegbrengen :mrgreen:

Als het boek uit is kan het ook in een pakje. :yes:
Alle reacties Link kopieren
pfft ik heb alles opgehaald en weggebracht nu even bijkomen en dan inpakken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ging je nou volgend weekend over Rouge?

Hier sneeuwt het ondertussen al behoorlijk, zo blij dat ik thuis ben.
De 2e was is bijna klaar hier. Straks eet ik friet, normaal doe ik dat op vrijdag maar dat kon nu niet :P
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wel wat sneeuw nu maar nog niet veel.
Heb inmiddels huispak ook aan. Wij eten straks pizza.
Hier een mini beetje sneeuw, maar het blijft niet echt liggen :-(

Vanmorgen een lange wandeling gemaakt met vriend en hond. 14 km :-D
Nu lekker met een dekentje, thee een chocolade op de bank. Misschien zo nog exec het strand op met een beetje sneeuw...
Buurmeisje wil een sneeuwpop maken :there:

Horeca-ondernemer adverteert met afhaal-sneeuwballen :mrgreen:
(niet opgelet wat daar in zit)
Watervrouw333 schreef:
16-01-2021 14:39
Ik heb uitstelgedrag tot een kunst verheven. Net besloten dat ik een boek ga lezen ipv pakjes wegbrengen :mrgreen:

Als het boek uit is kan het ook in een pakje. :yes:
Ik ben echt het tegenovergestelde, ik mag soms best wat meer uitstellen.
Ik kan dat echt niet, ik word daar onrustig van, familiekwaaltje van moeders kant.
Ik was bij haar, heb bij haar gegeten, net nog ff snel naar de Lidl,
Sodemieters wat is het koud... ik heb mezelf in huispak gehezen en kom vandaag, en morgen denk ik
ook mn huis niet meer uit want ik bevries zo wat...
Kraaienpootje schreef:
16-01-2021 16:44
Hier een mini beetje sneeuw, maar het blijft niet echt liggen :-(

Vanmorgen een lange wandeling gemaakt met vriend en hond. 14 km :-D
Nu lekker met een dekentje, thee een chocolade op de bank. Misschien zo nog exec het strand op met een beetje sneeuw...
Owww lekker zeg!!! Erg leuk dat heel veel mensen ontdekken hoe leuk wandelen is.
Ja veel meer is er momenteel ook niet te doen maar dat maakt van een nood blijkbaar een deugd.
Hier is het inmiddels ook gaan sneeuwen, maar veel stelt het nog niet voor.

Nutteloos bericht van vandaag: heb vanmiddag bij moeder gegeten (Rare timing maar whatever), deed net nog een paar overgebleven pizzapuntjes in de oven. Daar heb ik net 1 hap van genomen en daar blijft het ook bij, bleeeeeeggghhhh
(Had ik vorige week gehaald voor nichtje en mij en dit was over, een glutenvrije, voor mij want prikkelbaar darm syndroom maar uiteindelijk heeft nichtje de helt daarvan opgegeten en ik een andere. Scheelt buikpijn wanneer het glutenvrij is dacht ik maar lekker is het niet... dan maar buikpijn hoor want hier word je ook niet vrolijk van)

Zucht, soms zijn er van die dagen, ik heb de vieze leftoverpizza inmiddels vervangen voor iets anders, kibbeling uit de airfryer met een beetje stokbrood. Daar doe ik dan boter op en een beetje zout, dat laatste ging een beetje mis net, ipv een beetje zout werd het een beetje veel zout.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb ik weer... ;-D
Oef het heeft toch best wel gesneeuwd hier... ziet er toch best wel mooi uit... :$
Alle reacties Link kopieren
Toen ik gisterenavond naar bed ging (rond 22.15 geloof ik, was bekaf) sneeuwde het nog behoorlijk.

Nu ligt er op mijn tuinstoelen nog een dun laagje, verder is alles weg.
Zit nu nog in mijn ochtendjas aan de koffie, vanmiddag wil ik wel even gaan wandelen. Verder nog wat dingen regelen en opruimen vandaag.. Ik verveel me niet haha.

Oh ja, en vanavond weer mijn ouder bellen.
Phoebs: ik heb van kinds af aan al veel gewandeld. Mijn ouders zijn wandelaars en ben het zelf ook altijd blijven doen. Ook meerdaagse wandelingen met tentje! :-) ik mis het!

Balen van de pizza en het stokbrood. .. soms heb je van die dagen....

Watervrouw: weet je al wat er in de sneeuwballen zit? Ik ben wel erg nieuwsgierig!

Ik lig nu nog lekker in bed met een kopje koffie. Lekker lui op de zondag!
Ik ben uit bed, zit in pyama op de bank en ik ben aan meisje van plezier begonnen.
Waarom maar ik had er niet veel van verwacht maar ben bij afl. 1 en ik vind het wel wat tot nu toe... :)
Oh die ken ik niet. Ik ben nu Bridgerton aan het kijken (niet nu, nu, maar ik volg de serie..) en die vind ik ook erg leuk!

Mijn vriend is een schat aan het zijn deze ochtend. Hij heeft me net voorzien van een tweede kop koffie op bed en is nu mijn hond aan het uitlaten, zodat ik lekker kan relaxen en forummen :-)
Witte chocolade met kokos geloof ik. Ondernemer zat net wat te ver weg om het te willen uittesten.

Heb gedroomd dat ik op mijn laatste werkdag (aantal werkplekken geleden) besloot om daar te blijven overnachten. Na een tijdje van gedachten veranderde en op kousenvoeten vertrokken. Uiteraard zonder werkpasje en zoiets als huissleutels. Ook geen ID dus de beveiliger wilde me niet toelaten tot mijn werk/slaapplek.
Iemand hier een duiding/uitleg bij? :fortune:
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
17-01-2021 09:52

Heb gedroomd dat ik op mijn laatste werkdag (aantal werkplekken geleden) besloot om daar te blijven overnachten. Na een tijdje van gedachten veranderde en op kousenvoeten vertrokken. Uiteraard zonder werkpasje en zoiets als huissleutels. Ook geen ID dus de beveiliger wilde me niet toelaten tot mijn werk/slaapplek.
Iemand hier een duiding/uitleg bij? :fortune:
Ja in de toekomst zal je door dat bedrijf benaderd worden want ze zijn nog niet klaar met jou en jij met hun :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een geroosterde boterham op met avocado en een gebakken ei. Lekker.
Had beddengoed eraf gehaald om er achter te komen dat ik de wasmachine al gevuld had met de werkkleren van man. Die moeten dus eerst nog.
En dan gaan we straks vast wat spullen uit de kamer halen die van de week geschilderd gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit het beddengoed ook in de was. En daarvoor heb ik eindelijk mijn kerst-jurkje gewassen :proud: Ik heb bijna nooit zwarte was dus ik heb het even opgespaard haha.

Dadelijk douchen, wat eten en straks even wandelen. De zon schijnt vrolijk dus wil toch even een frisse neus halen.
Alle reacties Link kopieren
@truitje yep heb gister al het servies ingepakt kom alleen dozen tekort maar mijn moeder heeft er nog een paar.

@phoebes vond het wel aardig maar ben niet begonnen aan de nieuwe seizoenen

sneeuw is inmiddels weer weg :worship: :cheer:
ik ga mijn nieuwe huisschoon maken en gordijnen ophangen kijken of ik nog wat kan meenemen

ben dat inpakken echt zat, woonkamer staat vol maar voelt alsof ik nog niet eens op de helft ben :frusty:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
17-01-2021 11:24

ben dat inpakken echt zat, woonkamer staat vol maar voelt alsof ik nog niet eens op de helft ben :frusty:
Nou ik benijd je niet. Ik schrok net al van alle spullen die we uit de kleine kamer hebben gehaald en opgestapeld hebben in de woonkamer en slaapkamer en word daar al heel onrustig van..
Als we het weer gaan inruimen moeten we eens kritisch kijken en toch meer weggooien...
Ik heb toch eens op woningnet gereageerd. 151 mensen voor me in de wachtrij :'(

Moet ik maar een ander excuus vinden om te ontrommelen en zien hoe dat moet zo zonder kringloopwinkels...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven