Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Kan het me goed voorstellen Phoebe. Ik ben zo blij dat ik nog volop werk heb, en dus bijna dagelijks wel van huis ben. Een vriend van me werkt in de evenementenwereld en die zit dus al weken thuis. Zelfs maanden misschien.
Nu zijn er heel voorzichtig weer wat opdrachten maar zijn werkgever heeft mensen moeten ontslaan, echt zo heftig. Vriend heeft nog werk maar ik hoop oprecht voor hem dat zijn werk blijft bestaan.

Is er al enig zicht op wanneer je (meer) op kantoor mag werken?
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2020 16:37
Kan het me goed voorstellen Phoebe. Ik ben zo blij dat ik nog volop werk heb, en dus bijna dagelijks wel van huis ben. Een vriend van me werkt in de evenementenwereld en die zit dus al weken thuis. Zelfs maanden misschien.
Nu zijn er heel voorzichtig weer wat opdrachten maar zijn werkgever heeft mensen moeten ontslaan, echt zo heftig. Vriend heeft nog werk maar ik hoop oprecht voor hem dat zijn werk blijft bestaan.

Is er al enig zicht op wanneer je (meer) op kantoor mag werken?
Nee maar ik werk (chronisch vermoeid/arbeidsbeperking) 3 halve dagen in totaal waarvan 2 op kantoor (ik werkte eerst 2 dagen thuis maar dat trok ik niet meer) dus het is in mijn geval geen drama al is het rustig op kantoor en dat vind ik erg saai, ik vind mn thuiswerkdag saai en vermoeiend worden en ik mis sommige collega's en de normale sfeer op kantoor enorm.
En ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt, ik begin er genoeg van te krijgen...

Mijn katten vinden het overigens niet zo erg dat ik meer thuis ben ;)
Phoebemeaculpa schreef:
25-05-2020 17:07
Nee maar ik werk (chronisch vermoeid/arbeidsbeperking) 3 halve dagen in totaal waarvan 2 op kantoor (ik werkte eerst 2 dagen thuis maar dat trok ik niet meer) dus het is in mijn geval geen drama al is het rustig op kantoor en dat vind ik erg saai, ik vind mn thuiswerkdag saai en vermoeiend worden en ik mis sommige collega's en de normale sfeer op kantoor enorm.
En ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt, ik begin er genoeg van te krijgen...

Mijn katten vinden het overigens niet zo erg dat ik meer thuis ben ;)
Ah zo. Mensen zijn er eigenlijk ook gewoon voor gemaakt om onder andere mensen te komen. Ik merk dat ook wel in mijn omgeving. Je hebt een doel om uit bed te komen.
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2020 17:27
Ah zo. Mensen zijn er eigenlijk ook gewoon voor gemaakt om onder andere mensen te komen. Ik merk dat ook wel in mijn omgeving. Je hebt een doel om uit bed te komen.
Ja idd, ik denk ook dat iedereen dat lastig vindt en dat is hartstikke menselijk.
Al ben ik wel erg goed in mijzelf vermaken en ik verveel me zelden, dus zo'n ramp is het niet hoor...
Stelletje amateurs zijn jullie, ik werk altijd vanuit huis. :lmao:

(maar ja, soms mis ik het wel om collega's te hebben)
Nou.. Dat was de eerste en laatste keer dat ik vissticks in de airfryer deed. :facepalm: Was heel lang geleden dat ik ze op had, dus dacht; laat ik het weer eens eten.
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2020 17:44
Nou.. Dat was de eerste en laatste keer dat ik vissticks in de airfryer deed. :facepalm: Was heel lang geleden dat ik ze op had, dus dacht; laat ik het weer eens eten.
:hihi:
Ik lust dat ook niet, die dingen smaken naar niks...
Rik: jaaaaaaaaa ik weet het maar jij bent het gewend. Wij niet dus wij zijn zieliger.
En ik heb de 1e paar weken thuis te hard gewerkt en ik heb nu thuis niet erg veel meer te doen maar goed dat is het probleem van mijn werkgever ..
Phoebemeaculpa schreef:
25-05-2020 19:18
:hihi:
Ik lust dat ook niet, die dingen smaken naar niks...
Rik: jaaaaaaaaa ik weet het maar jij bent het gewend. Wij niet dus wij zijn zieliger.
En ik heb de 1e paar weken thuis te hard gewerkt en ik heb nu thuis niet erg veel meer te doen maar goed dat is het probleem van mijn werkgever ..
Nou ja ze kwamen niet heel florissant uit de airfryer. Waarschijnlijk heb ik ze er te lang in laten zitten :facepalm: Dus je kunt je dan wel voorstellen dat mijn eetlust even weg was :rofl: De rest is wel gelukt hoor.
Alle reacties Link kopieren
@dolfje, de helft van de tijd weet ik niet eens welke dag het is :hihi:

@RikM :rofl:

@kwebbel bij mij vallen ze altijd uit elkaar :bonk: ben er ook niet super dol op

ik heb nog wrap vulling van gister,mag een wonder heten alleen jammer dat de kaas op is.
morgen naar de pedicure :lol: zin in kan ik teminste weer rustig op mijn blote voeten rond lopen zonder dat ik me doodschaam :proud:

lekker gefietst vandaag, was wel ''druk'' op straat blijkbaar moest iedereen even de schade van gister inhalen :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
25-05-2020 19:49
@dolfje, de helft van de tijd weet ik niet eens welke dag het is :hihi:

@RikM :rofl:

@kwebbel bij mij vallen ze altijd uit elkaar :bonk: ben er ook niet super dol op

ik heb nog wrap vulling van gister,mag een wonder heten alleen jammer dat de kaas op is.
morgen naar de pedicure :lol: zin in kan ik teminste weer rustig op mijn blote voeten rond lopen zonder dat ik me doodschaam :proud:
Ik kan in juni pas op afspraak dus ik moet nog een tijdje rondlopen met horrorvoeten...
Rouge ja dat was nu dus ook het geval.. Daaag vissticks :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
25-05-2020 19:52
Ik kan in juni pas op afspraak dus ik moet nog een tijdje rondlopen met horrorvoeten...
mijn pedicure komt tijdelijk aan huis vandaar, maar mijn tante heeft ook een afspraak maar die is pas 3 juni aan de beurt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat stond ook nog op mijn lijstje om voor dit voorjaar een pedicure te zoeken maar dat is er nu nog niet van gekomen.

Ben behoorlijk moe al was het een stuk rustiger dan vorige week, wel daarna heel veel gedaan nog en na het eten met man gaan wandelen dus nu lekker onderuit.
@Rik als sleutels niet in tas 1 of tas 2 liggen en ook niet ernaast op tafel/kast dan is het hoog tijd om mijn jaszakken te checken.
(pas als hittegolf vergevorderd is blijft die jas een keer thuis). Heb momenteel dus én in jas én in tas geloof ik

Had vanochtend een afspraak, dus toen wist ik welke dag het was maar als je me een uurtje of twee later had verteld dat het woensdag of vrijdag is had ik het ook (even) geloofd denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik was later vandaag ook wel even in de war welke dag het was, werkte met een collega met wie ik normaal altijd op woensdag werk.

Morgen heb ik weer een gebroken dienst. Dus ochtend en dan rond etenstijd weer paar uur terug. Niet fijn maar ja ook weer niet zo erg want het is dichtbij. En in de middag komen de boodschappen.
dolfje wijzigde dit bericht op 26-05-2020 08:32
0.61% gewijzigd
Het is de wereld op zijn kop, geen idee wat verliefdheid doet met een mens maar ik ben compleet van mijn padje af. Ik lag vroeg in bed maar ging er weer uit om mijn shirts en toplades uit te mesten. (Ik heb vaak op gekke momenten zin om op te ruimen of schoon te maken...)
Ik lig er weer in maar ik ben niet moe en heb geen zin om te slapen terwijl ik normaal slaap zodra mijn hoofd mijn kussen raakt...

Ik heb overigens vorige week een karrevracht eten in huis gehaald zodat ik wat minder naar de supermarkt hoef.
Misschien heb ik wat overdreven, ik kan met gemak een maand ingesneeuwd worden... (Al is de kans denk ik niet zo groot dat het gaat sneeuwen eind mei... :proud:)
Ik ga toch proberen te slapen. Toedeleduitjes! :bigkiss:
Ga eens een heel eind weg met je sneeuw :rofl: Laat dat maar lekker in december vallen ofzo. En dan een leuk klein laagje, niet dat we half ingesneeuwd worden :P
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik voel me nog moe, werden bruut wakker om half acht toen hier buiten de ondergrondse container werd geleegd. Dat moet natuurlijk met veel kabaal. Gisteren was het de plantsoenendienst. Daarom slapen wij bijna altijd met het raam dicht. Zelfs met oordoppen slaap ik daar niet doorheen.
dolfje schreef:
26-05-2020 08:35
Goedemorgen.
Ik voel me nog moe, werden bruut wakker om half acht toen hier buiten de ondergrondse container werd geleegd. Dat moet natuurlijk met veel kabaal. Gisteren was het de plantsoenendienst. Daarom slapen wij bijna altijd met het raam dicht. Zelfs met oordoppen slaap ik daar niet doorheen.
Oww ik wel, met gemak.
Hier ook veel geluid en kabaal maar ik slaap vrij diep en je kan bij mij snachts een kanon afschieten naast mn bed.
Alleen inslapen is soms lastig bij veel herrie hierachter. (Ik heb mn raam wel open en ik heb waxbolletjes en daarmee hoor je erg weinig. Te koop bij Kruidvat

Zo het was een beetje chaotisch op kantoor, ik was lekker bezig maar nu ben ik gesloopt..
Middag,

Ik ben sinds 5u min of meer wakker. Had weer eens een afspraak staan, maar morgen kan ik me nog drie keer omdraaien als het weer zo vroeg is.

Nu lunchtijd en daarna eens bedenken wat ik zal gaan doen.
Kwebbeltje91 schreef:
26-05-2020 08:34
Ga eens een heel eind weg met je sneeuw :rofl: Laat dat maar lekker in december vallen ofzo. En dan een leuk klein laagje, niet dat we half ingesneeuwd worden :P
;-D :proud: wat betreft de hoeveelheid eten kan het iig wel...
(En dat vind ik erg lekker, dat mn diepvries weer ff lekker volgestouwd is...)
Watervrouw hopelijk ben je niet te moe nu, ik heb ook niet geweldig geslapen...
Alle reacties Link kopieren
Picnic is onderweg hoera. Net vast eten voor straks gemaakt, nu eerst koffie en dan verder met mijn boek tot ik weer weg moet. Ga als de boodschappen er zijn even lekker buiten zitten denk ik. Met dit weer is het niet erg een gebroken dienst maar afgelopen winter waren er dagen bij dat ik dus 4 keer op een dag door de regen moest fietsen..
De was hangt buiten. Moet vaker in mijn achtertuin komen, één van de planten staat er nu wel zielig bij dus vanavond moet daar even heel veel water op. De voortuin kan ik dan ook nog wel even checken, maar die wordt watertechnisch nog wel geholpen door de buur(tkinderen) af en toe.
:'( Ik wil ook Picnic maar dat schiet echt totaal niet op...
Ik ben (nog) niet moe, maar ga ook geen ingewikkelde dingen doen. Liep gistermiddag met twee tassen en op een gegeven moment miste ik er eentje. Stond nog in de winkel geduldig te wachten. Vandaag maar even niet met tassen en sleutels gaan sjouwen denk ik.. :idea:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven