Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

woensdag 6 mei 2020 om 22:29
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO
)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren

Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO

overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd

zondag 24 mei 2020 om 13:03
Nee ik niet, mijn vriend. Ok ik een beetje dan door hem.
Haaaaaallooooooo ben ik weer, wat zijn jullie alweer actief vandaag zeg!

zondag 24 mei 2020 om 13:04
Daar had ik als vega nog niet aan gedacht hoewel ik wel altijd zei dat vleeseters een risico nemen als ik vlees voor ze moet maken want vegaburgers hoeven nooit gaar en vlees moet dat wel...
Diverse oppaspoezels krijgen vers/rauw vlees ipv het kattevoer uit de winkel. Dus ik dacht dat onbewerkt vlees bedoeld voor mensen ook wel altijd gewoon zou moeten kunnen

zondag 24 mei 2020 om 13:22
jahoor, gekookte kip houdt die ook van, maar dat krijgt hij niet altijd vanwege de kruiden enz
maar dat weerhoudt hem er niet van om te stelen/bedelen. hij heeft al een paar keer geprobeerd om een stuk te jatten voornamelijk bij vriend omdat die vaak niet oplet tijdens het eten

ik ook , ben sowiso een beetje panisch voor rauw eten
je kan zelfs ingevroren kuikens kopen bij sommige zaken maar daar begin ik niet aan vind ik te zielig
ik denk sowiso dat een katten maag best aardig wat kan hebben, die van mij vreet muizen ook helemaal op

@vesper, oh echt ik wist wel dat snorharen ook voor balans zorgen haha weer wat geleerd. heeft mijn kat vaak rare acties

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 24 mei 2020 om 13:35
Sterker nog, de bacteriën worden waarschijnlijk al door hun speeksel gedood. Katten zijn natuurlijk wel carnivoren, dat was ik voor het gemak even vergeten (omdat het van die snoezige gezelschapsdieren zijn).
zondag 24 mei 2020 om 13:41
Ik vind het maar fris vandaag. Schoonmoeder is jarig maar we hebben afgesproken om zaterdag te gaan dan wordt het beter weer als het goed is en kunnen we hopelijk in de tuin zitten. Vandaag gaat zwager met gezin dus ze hebben in elk geval bezoek. En gisteren hadden ze bezoek en donderdag ook al geloof ik. Ik zei al je moet een blokkenschema maken
Wel jammer want normaliter zien we alle nog levende ooms en tantes van man op deze dag.

zondag 24 mei 2020 om 14:56
Ik heb maine coons in het oppaskattennetwerk, die krijgen inderdaad wel eens een kuiken..
Wij hadden ooit én een kat én een hamster als huisdier. Ontsnapping uit de kooi heeft hamster niet overleefd. We vonden alleen het velletje terug,
Rond diezelfde tijd wel eens een artikeltje gelezen over vega(n) mensen die hun katten ook op plantaardig dieet zetten. Eentje deed het volgens hun zeggen goed, de ander waren ze toch weer kattevoer gaan geven. Achteraf denk ik dat die ene gewoon nog ergens anders een geheim eetadresje had.
Wij hadden ooit én een kat én een hamster als huisdier. Ontsnapping uit de kooi heeft hamster niet overleefd. We vonden alleen het velletje terug,
Rond diezelfde tijd wel eens een artikeltje gelezen over vega(n) mensen die hun katten ook op plantaardig dieet zetten. Eentje deed het volgens hun zeggen goed, de ander waren ze toch weer kattevoer gaan geven. Achteraf denk ik dat die ene gewoon nog ergens anders een geheim eetadresje had.

zondag 24 mei 2020 om 15:46
HAHAHAAHHA dat is zeker waar moordenaars zijn het

heftig, heb ook wel is gehoord van een konijn die was ontsnapt en vervolgens werd aangevallen door een buurt hond..Watervrouw333 schreef: ↑24-05-2020 14:56Ik heb maine coons in het oppaskattennetwerk, die krijgen inderdaad wel eens een kuiken..
ik wordt daar echt een beetje giftig van...,, katten zijn carnivoren je kan geen vegetariers van ze maken, dat is heel slecht voor hun maag . net zo iets als die ouders in Belgie(?) toen die hun pasgeboren baby veganistisch eten gaven en dat kind belande in het ziekenhuis daar door.

zondag 24 mei 2020 om 15:51
Ik blijf dat ronduit dierenmishandeling vinden. Als je als vegetariër of veganist geen vlees in huis wil hebben, moet je gewoon geen kat nemen. Er is best een kans dat ik weer terugkeer naar vegetarisch eten maar daar gaan mijn katten weinig van merken.
Ik wil vandaag nog even werken maar ik heb nul concentratie. Blegh.
Ik wil vandaag nog even werken maar ik heb nul concentratie. Blegh.

zondag 24 mei 2020 om 17:12
Het is dat het nu weer wat afgekoeld is want anders had ik er vandaag de dunne eenpersoonsdekbedjes opgegooid.
Denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga. Moet niet vergeten om in de diepvries te kijken en er eten voor morgenavond uit te halen. Ben morgen vast heel moe en dan geen zin om over eten na te denken.
Denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga. Moet niet vergeten om in de diepvries te kijken en er eten voor morgenavond uit te halen. Ben morgen vast heel moe en dan geen zin om over eten na te denken.
zondag 24 mei 2020 om 18:51
ik wilde het niet zeggen maar idd

zondag 24 mei 2020 om 19:14
Dolfje, dat ga ik ook doen, vroeg naar bed want veel te kort geslapen. (Nee niet alleen omdat het erg gezellig was met mijn vriendje
, we konden ook niet erg goed slapen,toch best een beetje spannend voor allebei, zo'n eerste x bij elkaar slapen)
He jammer dat het pas 7 uur is, ik zou best nu al naar bed willen

He jammer dat het pas 7 uur is, ik zou best nu al naar bed willen

zondag 24 mei 2020 om 20:59

zondag 24 mei 2020 om 21:50
Nee we hebben het echt rustig aan gedaan, ook natuurlijk door de ramadan.Kwebbeltje91 schreef: ↑24-05-2020 21:15Oh bleef ie voor de eerste keer slapen Phoebe? Dacht al vakerMaar is altijd even spannend inderdaad
![]()
Ja idd maar het was fijn en totaal niet ongemakkelijk

Zo, ik lig erin...

maandag 25 mei 2020 om 08:26
ah fijnPhoebemeaculpa schreef: ↑24-05-2020 21:50Nee we hebben het echt rustig aan gedaan, ook natuurlijk door de ramadan.
Ja idd maar het was fijn en totaal niet ongemakkelijk![]()
Zo, ik lig erin...![]()

Lekker geslapen?
Ik ben vandaag vrij, straks de was wegwerken en even de weekboodschappen halen.
maandag 25 mei 2020 om 08:36

maandag 25 mei 2020 om 11:58

maandag 25 mei 2020 om 15:02
Ja heerlijk! Jij ook?Kwebbeltje91 schreef: ↑25-05-2020 08:26ah fijn
Lekker geslapen?
Ik ben vandaag vrij, straks de was wegwerken en even de weekboodschappen halen.

maandag 25 mei 2020 om 15:04
Ja, eigenlijk wel. Ben ook vrij snel in slaap gevallen. Daar heb ik de laatste tijd wat moeite mee. Geen idee waarom, maar als ik eenmaal slaap, slaap ik wel de hele nacht door, dus dat scheelt.
Net de boodschappen gedaan, nu thuis wat aan het rommelen.

maandag 25 mei 2020 om 15:06
Waar liggen ze dan?

maandag 25 mei 2020 om 16:33
Ik vond het de 1e paar weken heerlijk maar inmiddels vind ik thuiswerken behoorlijk ruk en ik word er niet minder moe van, eerder meer.
Ik snap het hoor en ik accepteer het maar het valt mij behoorlijk tegen.
Ik ben ook enorm plichtsgetrouw, misschien geen goede combi.
Nou ja er zijn ergere dingen en aangezien ik mezelf 2 dagen per week op kantoor gekletst heb valt het ook wel mee.
Inmiddels klaar en ik zit lekker onderuit.
Vanavond Pom
Ik snap het hoor en ik accepteer het maar het valt mij behoorlijk tegen.
Ik ben ook enorm plichtsgetrouw, misschien geen goede combi.
Nou ja er zijn ergere dingen en aangezien ik mezelf 2 dagen per week op kantoor gekletst heb valt het ook wel mee.
Inmiddels klaar en ik zit lekker onderuit.
Vanavond Pom