Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Ik dacht er trouwens dus EINDELIJK eens aan om te kijken naar handcreme, in de winkel. Was bijna alles uitverkocht :O op 1 merk na. Maar die vind ik niet fijn, dus heb hem niet gekocht. Verdorie. Dan van de week maar naar de drogist..
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel muh :sigh: :thunder: :steam: :swear: !!!!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
11-05-2020 15:25
Ik verveel muh :sigh: :thunder: :steam: :swear: !!!!!!
Die neiging had ik ook dus ik ben maar even thuis gaan werken/ verder gegaan met een online training die
ik vanuit mn werk gekregen heb. (Meerdere online trainingen, geen verplichting maar gewoon om de tijd te doden)
Daar houd ik nu mee op want ik ben moe.

Kwebbel: niet erg goedkoop maar ik heb ontdekt dat de handcremes van Rituals heel erg fijn zijn.
Ik heb hele droge en gevoelige handen en ik moet echt goede hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat had ik eigenlijk ook wel kunnen doen en online training. Morgenvroeg eens kijken of er nog wat leuks bij zit. Heb er in de laatste weken 4 gedaan waarvan 2 verplicht.
Ik ben nu een beetje lui, mijn energie is denk ik opgegaan aan het sporten en bed verschonen en nog wat dingetjes hier.
Bij de super heb je eerst de wagentjes, dan de klaphekjesingangvandewinkel en dan de mandjes. Het nieuwe normaal is dus voorlopig dat als ik een mandje pak ik goed moet opletten of iemand met een wagentje staat te wachten om daarheen te gaan waar ik wil gaan. Ofzoiets.

Ik keek even in het tijdschriftenvak en zag een damesweekblad met een special over thuisknippen of zoiets (ik weet al niet meer hoe ze het noemden) , net niet goed geplanned van die redactie :P
Watervrouw333 schreef:
11-05-2020 17:19
Bij de super heb je eerst de wagentjes, dan de klaphekjesingangvandewinkel en dan de mandjes. Het nieuwe normaal is dus voorlopig dat als ik een mandje pak ik goed moet opletten of iemand met een wagentje staat te wachten om daarheen te gaan waar ik wil gaan. Ofzoiets.

Ik keek even in het tijdschriftenvak en zag een damesweekblad met een special over thuisknippen of zoiets (ik weet al niet meer hoe ze het noemden) , net niet goed geplanned van die redactie :P
:rofl:

Ik deed overigens nooit boodschsppen met een karretje, altijd een mandje maar ik begin het wel relaxed te vinden.
Ik denk trouwens dat ik voorlopig een paar x een online bestelling ga doen bij de biosuper. Dat kon in het begin van de crisis niet maar nu wel :yes:
Niet te veel want dat wordt dan wel erg prijzig maar ik vind biologisch eten best wel lekker en voor 2085 ben ik bij Picnic niet aan de beurt.
Ik doe wel altijd boodschappen met zowel een mandje als karretje. Ligt er ook net aan hoeveel ik nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook. Meestal een mandje als ik alleen ben en als ik met man ben of op de fiets een karretje.

Hebben net nog even een rondje gewandeld. Koude wind dat mag van mij wel ophouden.
Ja die wind maakt het zeker koud. Terwijl het verder hier de hele dag al zonnig is.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook en het stuk wat we in de zon liepen was nog wel lekker maar daarna achter de bomen niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Hier mag je alleen nog met een karretje binnen. en ik ben een mandje gewend, dus nu moet ik oppassen dat ik alles wel in mijn tas krijg, zon karretje heeft meer ruimte en je voelt niet hoe zwaar het intussen is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kwebbeltje91 schreef:
11-05-2020 19:09
Ik doe wel altijd boodschappen met zowel een mandje als karretje. Ligt er ook net aan hoeveel ik nodig heb.

Dat lijkt me onhandig. ;)
RikM schreef:
11-05-2020 20:09
Dat lijkt me onhandig. ;)

Haha.
Ik ben nu eenmaal onhandig :P ;)
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel nog een verlate knuffel van mij :hug:

@hondenmens :hihi: dromen zijn bedrog

@phoebes, fijn geniet van de voorpret. zal er over denken.

@dolfje.., nah de tickets zijn nogal overdrevenprijzig, vooral in de zomer kan het wel is oplopen tot 2500 bij de KLM dan . en in Dec moet je een jaar van te voren te boeken want die vluchten zit standaard vol.
van hotels weet ik eigenlijk niet, zal wel oke zijn. als mijn ouders gaan huren ze meestal een huis.

mandje of wagen, ik ben team mandje heb een hekel aan die wagentjes nu helemaal dus je snapt ik mijd de appie

wind was inderdaad kut vandaag :-o ben sowieso allergisch voor wind :nope:
ik ben echt zwaar chagerijnig , ik verveel me, en alles irriteert me, denk dat ik ongesteld moet worden :facepalm: en ik wil mijn kat zijn nek opdraaien
Relax we're all crazy, it's not a competition
Kwebbeltje91 schreef:
11-05-2020 20:13
Haha.
Ik ben nu eenmaal onhandig :P ;)
:high5: Daar heb ik ook wel eens last van...
Rouge: :proud: gaat wel over en houd je kat toch maar heel... (Die van mij braken net nog de woonkamer af.. rare beesten, de oudste wordt donderdag 12 maar ze vertikt het voorlopig nog om zich als een bejaard beest te gedragen. Ik zat een x my cat from hell te kijken, zegt de kattengedragsdeskunige dat een kat van 11 rustiger en langzamer is. Zeg je dat ook even tegen mijn Roadrunner/Speedy Consales/Racekonijn dacht ik... :nut:)

Ik lig al in bed, ik ben gesloopt...
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
11-05-2020 21:19


@dolfje.., nah de tickets zijn nogal overdrevenprijzig, vooral in de zomer kan het wel is oplopen tot 2500 bij de KLM dan . en in Dec moet je een jaar van te voren te boeken want die vluchten zit standaard vol.
van hotels weet ik eigenlijk niet, zal wel oke zijn. als mijn ouders gaan huren ze meestal een huis.
Nou dat soort prijzen betaal ik echt niet. De rondreis die ik zag van twee weken is 1600€. En dat is inclusief vlucht.
Nou ja we zullen zien volgend jaar.
Dank je Rouge.

Ik moet ook eigenlijk naar bed, morgen gaat de wekker om 7u. Maar ik ben nog helemaal niet moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig er ook in. Trusten allemaal.
Mijn Surinaamse collega hield altijd skyscanner en dergelijke in de gaten. En dan ging ie een keer buiten de vakanties. Verbllijf was via familie. Soms redelijk korte termijn geloof ik, dat moet ook maar net kunnen met je werk...

Ik liep tot aan C-crisis nooit met een wagentje voor in mijn eentje, ook mandjes die je kunt rijden droeg ik altijd. Dan wist ik tenminste wat voor gewicht ik naar huis moest slepen. Zal blij zijn als ik binnenkort weer mijn eigen shopper tot mandje om kan dopen, nog makkelijker voor het inschatten van volume en gewicht.

Looproutes doet mijn super niet aan anders zou ik geheid meerdere keren langs de kassa moeten en tussendoor boodschappen in bewaring geven bij de servicebalie. Iets met richtingsgevoel

Beetje Smeris aan het bingen op npostart. Wordt nu wel na elke aflevering uitgelogd. Zo kom ik nog eens aan iets anders toe zullen ze wel denken :P

Mijn personenweegschaal is overleden. Was zo'n vintage analoog geval. Ga er maar vanuit dat ie een jaar of anderhalf geleden wel betrouwbaar was, maar nu was ik 8 kilo. Nog een wonder dat ik niet ben omgewaaid :proud:
Mijn supermarkten hebben ook geen looproutes, gelukkig.
Watervrouw :rofl: Lekker houden die weegschaal, goed voor je ego :proud: , alhoewel 8 kilo is wel errug weinig haha..

Goedemorgen. Moet zo werken maar heb te lekker geslapen want ik ben niet wakker te krijgen ondanks:
-lichtwekker
-yoga
-zit aan mn 2e mok koffie
Geen idee waarom, heb er normaal geen moeite mee...

En ik heb Droomland, van Andre sr en Paul de Leeuw in mijn hoofd en ik heb echt geen idee hoe ik daaraan kom.

Ik heb overigens mijn grijze bankhoes vervangen voor de rode, wilde de grijze even wassen, maar gek genoeg vind ik het best geinig staan... misschien houd ik het wel een tijdje zo. (Ga ik commentaar op krijgen maar ik woon hier dus dikke l**... :biggrin: )
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik heb een beetje uitgeslapen want had vannacht weer een of andere nachtmerrie over insluipers in ons huis of zo. Ik weet niet meer precies maar ik weet dat man me wakker schudde.
Ben al naar jumbo, bakker en Kruidvat geweest en het was heerlijk rustig.
Heb nu al eten gekookt voor morgen want dan weer de hele dag op mijn benen staan.
Ga straks even wandelen nog denk ik.
Goedemorgen,

1e adresje zit er alweer op. Vannacht wel goed geslapen maar ben toch best moe. En loop ook wat te snotteren door de hooikoorts. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
(6) >:-( :furious: Wat is mijn broer(tje) toch een oetlul. Had net mijn moeder huilend aan de lijn. Zondag is hij bij hun geweest, zoals elke week, maar toen vertelde hij dat hij zaterdagavond bij een vriend in een flatje is gaan gamen. Mijn moeder en stiefvader zitten verdorie nogal in een risicogroep. Nu zorgt mijn moeder ondanks alle lichamelijke klachten nog steeds niet goed voor zichzelf want roken en drinken maar dit is natuurlijk ook niet bevorderlijk. Ze durft de deur amper uit om boodschappen te gaan doen.
Is idd niet erg handig Dolf, ik snap dat je enigszins geirriteerd bent...

:| :'( Mijn chocola is op, heb alleen nog een stukje puur en daar ben ik niet erg dol op...
De katten gaan het niet halen en ik heb geen zin...
Meeeeeeeehhh, dat heb ik weer hoor... :'( ;-D

Het was r*tedruk op kantoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven