Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

06-05-2020 22:29 3000 berichten
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!
Afbeelding

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren ;)
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.

Happy new topic :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO :proud:)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
Is Rik op anoniem?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee..

Ik heb net toen ik me ging aankleden meteen even mijn tshirts opnieuw georganiseerd in de kast en de badkamer provisorisch gepoetst. Genoeg nuttigs voor vandaag :P
Straks en morgen nog werken.
dolfje schreef:
17-07-2020 09:06
Ook als je geen lid bent kun je je daar aanmelden en gratis boeken lezen.
Ooooww ok leuk!
Een tip voor je slaapproblemen: yin yoga voor het slapen gaan.

Ik weet het ook niet of Rik op anoniem is. Ik mis hem wel...
'Rik, in je mand! De dames, inclusief ikzelf, missen je ;-D
Ja, Rik is op anoniem. Jammer :(
Alle reacties Link kopieren
Hm stom, ik ging wandelen en had gisteren bedacht om dan meteen een cadeautje te kopen om morgen mee te nemen maar ik had mijn pinpas niet bij me.
Dan nu maar eerst even koffie thuis en dan loop ik even op en neer naar het centrum. Kan nog wel voor ik ga werken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kwebbel! Hopelijk wordt het toch een fijne dag ondanks alles.
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Kwebbel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kwebbeltje91 schreef:
17-07-2020 10:50
Ja, Rik is op anoniem. Jammer :(
:'( :'( :'(
Maar voor jou :daisy: :cheer2: :redrose: :sun: :gift: (Ik dacht dat je morgen jarig was, of toch vandaag?

:hyper: :yes: :rolling: het fietsendrama is eindelijk opgelost, wel anders dan verwacht. Reparatie zou mij toch minstens 250 E kosten, misschien nog hoger omdat het een wat oudere is en de kans is er dat het onderdeel niet meer te krijgen is.
Nu had ik de mazzel dat hij een mooie 2ehands voor dezelfde prijs had, helemaal nagekeken en dat heb ik ook gedaan.
Dat was een elektrische geweest waar ze een gewone van gemaakt hadden.
Fijn fietsje en ik ben blij want ik kan weer lekker crossen... :cheer:
Phoebemeaculpa schreef:
16-07-2020 22:10
Vakantie bieb app? Wat is dat? :$
https://www.onlinebibliotheek.nl/vakantiebieb.html hier kun je alvast een pdf met titels bekijken. Meestal redelijk luchtig leesvoer (ik houd van thrillers) enkele keer opletten of het een losstaand boek is of een deel uit een serie (ik geloof dat het dit jaar allemaal losstaande boeken zijn). Ik ben al jaren fan :)

Rik is inderdaad anoniem kwam ik ergens afgelopen week achter (geloof dat ik in dit topic op pagina 1 belandde en daar een anoniem tegenkwam die verderop als rik in een quote stond) :-|

Komende week nog het uitzendbureau contacten maar eerst maar eens weekend vieren :jump:
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 17-07-2020 17:44
4.62% gewijzigd
Dank Watervrouw!
Rik we zullen je missen :|
(Vd andere kant, geen hanen meer in het kippenhok.. :biggrin: :proud: :applause:)
Alle reacties Link kopieren
:hug: ik deel ook even knuffels uit

Afbeelding
kwebbel :bigkiss:

@phoebes moet het niet zijn uit je mand? :$
of 10 min meditatie helpt ook ;-)

RikM is idd op anomiem jammer
ik ben gesloopt, had vanmiddag rijles gaat eerug goed, inparkeren ging super goed, binnekort aan de theorie wagen heb nu al de zenuwen O_O :-[
daarna met een vriendin en haar zoontje op terras gezeten heeel gezellig lekker tapas gegeten :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemorgen. Volgens mij hebben wij een jarige hier!
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kwebbel!

Ik was gelukkig al wakker maar anders was ik het geworden van de werklui buiten. Het is verdorie zaterdag (6). Maandag ben ik vrij en zie de bui alweer hangen dan beginnen ze natuurlijk weer idioot vroeg.
dolfje schreef:
18-07-2020 08:46
Gefeliciteerd Kwebbel!

Ik was gelukkig al wakker maar anders was ik het geworden van de werklui buiten. Het is verdorie zaterdag (6). Maandag ben ik vrij en zie de bui alweer hangen dan beginnen ze natuurlijk weer idioot vroeg.
:there:
Je kunt als je durft even naar ze toe gaan en vriendelijk vertellen dat je snapt dat ze hun werk moeten doen maar of het een beetje zachter kan omdat je er wakker van wordt....
Alsjeblieft, voor jou
Afbeelding
Bedankt dames, ik was gisteren jarig :) Heerlijke avond gehad, fijn om iedereen weer te zien. Lag pas rond half 2 in bed haha.
Kwebbeltje91 schreef:
18-07-2020 14:50
Bedankt dames, ik was gisteren jarig :) Heerlijke avond gehad, fijn om iedereen weer te zien. Lag pas rond half 2 in bed haha.
Toch gister... oops dan zijn we een dag te laat maar je had gister waarschijnlijk toch te weinig tijd om te forummen... :lmao:
Fijn dat je het leuk gehad hebt en nog vele jaren :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Phoebemeaculpa schreef:
18-07-2020 15:23
Toch gister... oops dan zijn we een dag te laat maar je had gister waarschijnlijk toch te weinig tijd om te forummen... :lmao:
Fijn dat je het leuk gehad hebt en nog vele jaren :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Haha maakt niet uit, thanx. Gisteren was ik inderdaad deels niet thuis :P Heb zelfs amper mijn telefoon aangeraakt :P
Alle reacties Link kopieren
Gewerkt, gezelligheid gehad bij vrienden en nu net een half uurtje thuis en naar bed.
Afbeelding
Goedemorgen!

Is je fiets gemaakt Phoebe?

Ik zit nog in mijn ochtendjas, ga zo douchen. Lekker een lome zondag vandaag :)
Kwebbeltje91 schreef:
19-07-2020 10:06
Goedemorgen!

Is je fiets gemaakt Phoebe?

Ik zit nog in mijn ochtendjas, ga zo douchen. Lekker een lome zondag vandaag :)
Lekker, geniet ervan.
Nee, ingeruild voor een andere 2e hands fiets die net veel kostte als de reparatie. (Die misschien niet eens gemaakt kon worden omdat ze niet zeker wisten of ze een onderdeel konden krijgen)
dolfje schreef:
17-07-2020 09:17


Buitenland met verjaardag is voor mij bijna vaste prik.
Heb 1x mijn verjaardag in het buitenland gevierd, denk dat ik dat vaker ga doen. Genoeg kansen voor de volgende verjaardag, want die valt in 2021 dus hoop dat er dan een aantal landen (nog steeds) gewoon bereikbaar zijn...

Vanochtend tijdens het net-niet-wakker-zijn me heel even verheugd op een lummeldag-met-oppaspoezel morgen, maar me al heel snel realiserend dat morgen een WERKdag is :O :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een beetje uitgeslapen tot een uur of 10. Toen na het ontbijt meteen gaan wandelen en boodschappen voor vanavond gedaan. En ik heb net buiten mijn boek uitgelezen. Nu wordt het helaas bewolkt en wat frisser.
Man kijkt F1 op tv dus ik moet even kijken of ik aan een nieuw boek ga beginnen of een serie op de iPad ga kijken.
Soms is het beter om inderdaad dan een andere fiets te kopen Phoebe.

Ik heb net 1,5 uur gefietst, was goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben kapot.. ik kreeg vannacht een hele gekke allergische reactie, stond nog net niet huilend onder de koude douche heb een tabeltje genomen maar een van de bijwerkingen is dat je heel suf wordt en het is blijkbaar nog steeds niet uitgewerkt :( :'( vanaaf maar vroeg naar bed.

@phoebes heb ik ook gedaan hele tijd terug, geen spijt van heb er een fijne fiets voor terug gekregen :)
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven