Goede autorijschool Leiden?
vrijdag 5 februari 2010 om 14:08
Hallo!
Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus pleur ik hem maar gewoon bij 'overig', dat is altijd goed denk ik
Mijn vraag is of iemand een goede autorijschool weet in Leiden. Binnenkort wil ik gaan starten met autorijlessen, maar ik vind het erg lastig om een goede autorijschool uit te kiezen. Zo keek ik op internet rond en zag een cursus van de ANWB staan. Ik dacht meteen: goh, ANWB, dat moet wel goed zijn. Maar toen ik dat aan anderen vertelde riep iedereen dat die cursus juist heel erg slecht was.. . Oftewel: loedoe is ietwat in de war en denkt: laat ik aan meerdere mensen vragen welke rijschool zij aanraden.
Overigens hoorde ik laatst iemand zeggen dat Han Lacourt goed is: klopt dat?
Alvast bedankt
Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus pleur ik hem maar gewoon bij 'overig', dat is altijd goed denk ik
Mijn vraag is of iemand een goede autorijschool weet in Leiden. Binnenkort wil ik gaan starten met autorijlessen, maar ik vind het erg lastig om een goede autorijschool uit te kiezen. Zo keek ik op internet rond en zag een cursus van de ANWB staan. Ik dacht meteen: goh, ANWB, dat moet wel goed zijn. Maar toen ik dat aan anderen vertelde riep iedereen dat die cursus juist heel erg slecht was.. . Oftewel: loedoe is ietwat in de war en denkt: laat ik aan meerdere mensen vragen welke rijschool zij aanraden.
Overigens hoorde ik laatst iemand zeggen dat Han Lacourt goed is: klopt dat?
Alvast bedankt
vrijdag 5 februari 2010 om 14:33
Ik heb zelf bij Wolf gelest...zit in een totaal andere regio...maar was hier erg tevreden over, en ze zitten landelijk. Zeker ook omdat mocht het qua planning even niet uitkomen bij mijn eigen vaste instructeur (wegens vakanties aan die kant oid) ik dan door kon lessen bij een ander...wat incidenteel toch erg prettig was...dat voordeel heb je niet wanneer je bij een rijschool bestaande uit 1 persoon lest...
vrijdag 5 februari 2010 om 14:42
Ik heb ook niet in leiden gelest, maar in alphen. Dus wat dat betreft weet ik niet welke rijschool goed of slecht is. Maar wat roosje ook zegt: een rijschool met meer dan 1 instructeur is wel echt aan te raden. Zo kon ik gewoon doorlessen toen mijn rij instructeur op vakantie was en ook toen hij zijn enkel brak. Kreeg gewoon een andere instructeur terwijl
mijn eigen instructeur met zijn gipsen pootje achterin zat. Erg prettig!
mijn eigen instructeur met zijn gipsen pootje achterin zat. Erg prettig!
vrijdag 5 februari 2010 om 15:41
Loedoe, het is natuurlijk maar net welke instructeur je krijgt bij genoemde bedrijven.
Mijn ervaringen met Han Lacourt en Ton van den Bos dateren van 10 jaar geleden, dus ik denk dat de verschrikkelijk onaardige, onkundige en bejaarde instructeur die ik bij Lacourt had, inmiddels wel met pensioen zal zijn (althans dat mag ik hopen).
En ik weet niet of de zeer kundige, vriendelijke en bevlogen instructeur genaamd Eric (Erik?) nog bij Ton van den Bos werkt, maar hem zou ik iedereen aanraden.
Mijn ervaringen met Han Lacourt en Ton van den Bos dateren van 10 jaar geleden, dus ik denk dat de verschrikkelijk onaardige, onkundige en bejaarde instructeur die ik bij Lacourt had, inmiddels wel met pensioen zal zijn (althans dat mag ik hopen).
En ik weet niet of de zeer kundige, vriendelijke en bevlogen instructeur genaamd Eric (Erik?) nog bij Ton van den Bos werkt, maar hem zou ik iedereen aanraden.