Goedemorgen, -middag en -avond-topic
zaterdag 20 juni 2009 om 09:55
quote:snjokorn schreef op 19 juni 2009 @ 20:47:
Ze staat nu op het balkon en ik zit hier binnen. Moet ik nog in gaan grijpen (sorry hoor, geen ervaring). Ben je gek, die redt zich wel, joh. Af en toe 'koediekoe' roepen in haar richting en ze vindt het wel best.
Hamer ligt standaard in de logeerkamer (waar zij gaat slapen want in mijn bed is geen plaats).
Ze staat nu op het balkon en ik zit hier binnen. Moet ik nog in gaan grijpen (sorry hoor, geen ervaring). Ben je gek, die redt zich wel, joh. Af en toe 'koediekoe' roepen in haar richting en ze vindt het wel best.
Hamer ligt standaard in de logeerkamer (waar zij gaat slapen want in mijn bed is geen plaats).
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 20 juni 2009 om 09:56

zondag 21 juni 2009 om 11:14
Morning everyone! Eerste koffie is op, ga nu aan de tweede en mijn krantje uitlezen. Daarna nog wat aan mijn project voor mijn studie doen en dan naar de verjaardag van een vriendin. Dat wordt nu al een fijne zondag!
Ik heb zo'n abbo op Dagelijkse Gedachte, en die van vandaag was: vandaag gaan we mooie herinneringen maken voor de toekomst.
Ik heb zo'n abbo op Dagelijkse Gedachte, en die van vandaag was: vandaag gaan we mooie herinneringen maken voor de toekomst.
maandag 22 juni 2009 om 09:57
And again Goeiemorgen op deze fijne maandagochtend. Ík hoef lekker níet aan het werk, volgens mij slapen de gasten nog (en anders zijn ze lekker rustig), kan ik zo op m'n gemakkie even de krant lezen.
Fijne dag.
(ps. Lys, ga even naar het saaie topic, er hangt iets in de lucht).
Fijne dag.
(ps. Lys, ga even naar het saaie topic, er hangt iets in de lucht).
Snjókorn falla, á allt og alla