Goedemorgen, -middag en -avond-topic
donderdag 25 februari 2010 om 07:59
donderdag 25 februari 2010 om 12:34
zaterdag 27 februari 2010 om 08:27
Meiden wat zorgden jullie gisteren toch weer goed voor me. Ontbijtjes, thee, lekker wat te eten en te snaaien voor in de avond helemaal top.
Vandaag geen tijd voor een ontbijtje, ga zo eerst boodschappen doen, daarna huishouden eens even van dichtbij bekijken en nog meer klusjes doen. Got to go...got to go....
Maar een hele goedemorgen en een heeeeeeeeeel fijn weekend
*houdt wel van kitsch plaatjes, zo fout dat het weer leuk wordt*
Vandaag geen tijd voor een ontbijtje, ga zo eerst boodschappen doen, daarna huishouden eens even van dichtbij bekijken en nog meer klusjes doen. Got to go...got to go....
Maar een hele goedemorgen en een heeeeeeeeeel fijn weekend
*houdt wel van kitsch plaatjes, zo fout dat het weer leuk wordt*
zaterdag 27 februari 2010 om 09:35
Goedemorgen!
*neemt een heerlijke sandwich en een kop thee*
Bedankt Elynn, goed gedaan.. En werkse dan maar!
Does, succes met huishouden en al je andere klusjes. Moet ook beuren ja, ik moet morgen aan de bak. Heb deze week niets gedaan, veel te druk gehad.
Snjo
Ik ga straks bokshandschoenen kopen, haha. Ja ja, ik zit sinds twee weken op boksen En het is gááf!
Maar ik gebruik dus die handschoenen van de boksschool en ik kan je vertellen, het is geen pretje hoe je handen ruiken na afloop. Gatverdamme. Zelfs na 4 wasbeurten stinken ze nog naar zweet van iemand anders. Dus nee, da's niets voor mij. Ik wil mijn eigen spullen en ruiken naar mijn eigen zweetlucht
Fijne dag allemaal!
*neemt een heerlijke sandwich en een kop thee*
Bedankt Elynn, goed gedaan.. En werkse dan maar!
Does, succes met huishouden en al je andere klusjes. Moet ook beuren ja, ik moet morgen aan de bak. Heb deze week niets gedaan, veel te druk gehad.
Snjo
Ik ga straks bokshandschoenen kopen, haha. Ja ja, ik zit sinds twee weken op boksen En het is gááf!
Maar ik gebruik dus die handschoenen van de boksschool en ik kan je vertellen, het is geen pretje hoe je handen ruiken na afloop. Gatverdamme. Zelfs na 4 wasbeurten stinken ze nog naar zweet van iemand anders. Dus nee, da's niets voor mij. Ik wil mijn eigen spullen en ruiken naar mijn eigen zweetlucht
Fijne dag allemaal!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 27 februari 2010 om 11:12
zondag 28 februari 2010 om 07:57
Goedemorgen! *gaaaaaap*
Mijn zoon besloot vanmorgen om 6.30 uur dat het wel genoeg was zo, dat warme bed. Grrr.. Wat is dat toch met kinderen en het niet kunnen uitslapen? Ik zal er nooit aan wennen.
Maar ja, we maken er maar weer het beste van
Ik zet alvast een lekker ontbijtje klaar, slapen jullie nog maar wat, ik roep jullie zo wel.
Mijn zoon besloot vanmorgen om 6.30 uur dat het wel genoeg was zo, dat warme bed. Grrr.. Wat is dat toch met kinderen en het niet kunnen uitslapen? Ik zal er nooit aan wennen.
Maar ja, we maken er maar weer het beste van
Ik zet alvast een lekker ontbijtje klaar, slapen jullie nog maar wat, ik roep jullie zo wel.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.