Goedemorgen, -middag en -avond-topic
maandag 1 maart 2010 om 01:16
Het is nog nacht, maar ik ben nog wakker. Wil de sluiting van de olympische spelen zien. *gaat de vaatwasser uitruimen, bergt alle schone vaat op en stopt alvast het beetje vuile vaat in de afwasmachine en dekt alvast de tafel voor het ontbijt*
Het ziet er misschien wat chic uit maar dat heb ik expres gedaan. Het kan zijn dat je de maandagmorgen blues hebt dus een gedekte tafel moet dit enigszins verzachten.
Het ziet er misschien wat chic uit maar dat heb ik expres gedaan. Het kan zijn dat je de maandagmorgen blues hebt dus een gedekte tafel moet dit enigszins verzachten.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 01-03-2010 01:16
Reden: Goedemorgen alvast ;-)
Reden: Goedemorgen alvast ;-)
% gewijzigd
maandag 1 maart 2010 om 05:18
maandag 1 maart 2010 om 05:24
maandag 1 maart 2010 om 11:23
woensdag 3 maart 2010 om 13:06
Goedemiddag allemaal,
Met zo'n kerel in je bed dan hoef je toch ook niet te eten. Tenminste dat is het laatste waar ik aan denk om met hem samen te doen
Enige equivalent die ik kan bedenken is: de week is door het de midden. (is in ene aan het twijfelen over het juiste lidwoord, nog steeds van slag van die lekkere man)
Ik dacht even wat anders voor de lunch. Hoop dat iedereen het lust. Ik heb namelijk even wat sushi besteld. Sushi van Dushi
Voor iedereen een bordje:
Met zo'n kerel in je bed dan hoef je toch ook niet te eten. Tenminste dat is het laatste waar ik aan denk om met hem samen te doen
Enige equivalent die ik kan bedenken is: de week is door het de midden. (is in ene aan het twijfelen over het juiste lidwoord, nog steeds van slag van die lekkere man)
Ik dacht even wat anders voor de lunch. Hoop dat iedereen het lust. Ik heb namelijk even wat sushi besteld. Sushi van Dushi
Voor iedereen een bordje: