Goedemorgen, -middag en -avond-topic

14-06-2009 09:15 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Goedemorgen allemaal,

[img]http://www.grandprofile.com/Myspace_Com ... Friday.gif[/img

Heb een ontbijtje gemaakt voor iedereen

Goedemorgen!

Prima ontbijt, Dushi. Thanx.

*Neemt croissant en glas jus*

Even een vluggertje

Goedemorgen-middag en avond!
G O E D E N A V O N D ! ! !

Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Inderdaad Justy; YES WEEKEND

Goedenavond trouwens, ben druk bezig met het huishouden/haten maar alles wat ik vandaag doe, hoef ik in het weekend niet meer te doen....
Snjókorn falla, á allt og alla
Voor een ontbijtje is het nog te vroeg. Voor een goedemorgen trouwens ook maar dat is het al wel

Voor anderen trouwens niet, want voor hen is het een goedenacht of een goedenavond als ze net thuiskomen uit hun werk.

Goedemiddag werkt denk ik alleen als je aan de andere kant van de wereld zit. Wat blijft er op dit tijdstip dan over?

Hoi
Goeiemorgen Dush
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen MV, jij ook al aan het genieten van je zaterdagmorgen?
Zijn jullie al of nog steeds op?
Goedemorgen trouwens....sorry....
Goedemorgen Leo Beo mijn,

Ik ben nog op al heb ik eventjes 2 uurtjes mijn ogen dicht gehad. En jij? Nog geen slaap?
Nou genieten niet. Ik had nog wel even langer willen slapen. Werd helaas om 4 uur wakker en kan niet meer slapen. Gelukkig had ik de laptop mee naar boven genomen. Verveel me altijd snachts. Beetje herhalingen kijken op uitzending gemist en hopen dat ik strakjes nog een beetje indommel.

En jullie ladies, wat zijn jullie vroeg. Bewust?
Ik kan niet slapen.

Poes weg nog steeds en mijn schoonvader gaat overlijden. Niet nu maar wel binnenkort en dat hebben we gisteren ven hemzelf gehoord.

Fien en Wé hebben erg veel verdriet en dat maakt dan weer indruk op mij.

Slapen lukt dus niet erg momenteel.
Niet bewust MV, ben daarstraks lekker gaan slapen en helaas uren te vroeg al weer wakker. Maar ik heb de goddelijke luxe dat ik gewoon straks weer terug mijn bed in kan als ik weer moe wordt.
Och Leo toch ik kan begrijpen dat je dan de slaap niet echt kunt vatten. He wat ontzettend vervelend voor je.
Potverdorie Lé, wat een verschrikkelijk nieuws. Ja kan me voorstellen dat Fien en Wé er kapot van zijn, en jij ook natuurlijk. Fien zeker helemaal, die zal zoiets nog nooit hebben meegemaakt op haar leeftijd? Ook moeilijk als ouders om daarmee om te gaan.

Beer nog niet terug. Ook lekker, niets gehoord van die flyers die je hebt opgehangen?

Slaapt Wé wel nu?
Wé slaapt als een os gelukkig en Fien ook nog.

Vandaag gaan de posters aan de bomen. Ik ben benieuwd.

Zo raar, mijn jongen die maar niet thuiskomt, bah.

Mijn schoonvader, ja bah, wat erg. Hij wilde met Fien praten en die reageerde zo mooi, zo erg als een kind, eerst heel emotioneel maar later zo praktisch egoïstisch ook (hoe moet dat dan met mijn verjaardag? Als je dood bent dan kun je ook niet op mijn verjaardag komen en dan krijg ik geen cadeau van je.......)

Het thema is nu 'opa gaat dood' en daar zullen we de komende tijd wel even druk mee zijn. Geeft niks, dood hoort bij leven maar het is wel erg triest natuurlijk.
Hoe is het met jou Doesj?
Hmm lekker posting gemaakt knalt FF eruit.

Le wat fijn dat ondanks alles We en Fien wel goed slapen. Nu jij nog. Want ik denk dat het nu al erg verdrietig is, maar de "echte klap komt natuurlijk nog. En dan ben je ook weer hard nodig -als rots in de branding- dus ook jij heb je rust broodnodig.

Met mij is alles goed, kort nachtje maar wat wil je ook anders: normaal sta ik rond half zes op zodat ik uiteindelijk om half 8 op kantoor zit. Maar dat hoeft sinds een maand of wat niet meer. Ik werk tegenwoordig vanuit huis. Ideaal omdat je dan wat langer kunt blijven liggen en geen OV stress meer hebt. Maar mijn bioklok is nog ontregeld.
*zingt heel zachtjes een slaapliedje zodat Le in slaapt valt en MV ook langzaam wegdoezelt*
Wat ben je toch lief Dushi.....

Heerlijk dat je vanuit huis kunt werken, wat een luxe!

Ja, zo'n bioklok zet je niet zomaar uit, dat is rot, ik herken het, we staan hier door de week ook voor zes uur op altijd, omdat Wé naar Utrecht moet. Herkenning dus hoor!
En ja, ik ga maar weer naar bed, kijken of het nog een uurtje lukt.

MV en Doesj!
Succes lieve Leo, en mag je maar heerlijk diep in slaap vallen zodat je iets uitgeruster opstaat.

Thuiswerken zou meer mogelijk moeten zijn in Nederland. Scheelt files, scheelt ov ellende en zo kan ik nog wel meer redenen opsommen. Ai We ook al zo vroeg uit de veren op de doordeweekse dagen. Tja, dan hoef ik je weinig uit te leggen. En nu hup je bed in en tegen het warme lijf van We aankruipen, wie weet val je dan lekker in slaap
Geen tijd om bij te lezen, maar ik wil iedereen een hele goede morgen wensen!

Ik moet vandaag werken, maar daar heb ik juist zin in. Fijne dag allemaal!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Werkze vandaag La Vie met Rozen en ook jij een hele goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven