Goedkoop uitje in Den Haag

13-11-2009 10:41 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik mag (moet :-) ) voor een groep van negen volwassenen een middaguitje organiseren, met 'uit eten' na, in Den Haag.

Helaas heb ik een niet al te groot budget (vrijwilligersorganisatie, mensen met laag tot geen inkomen). Negen personen dus, tussen de 20 en 58 jaar.

Ooit woonde in Den Haag, maar ben al een paar jaar de stad uit.

Zelf kan ik nog wel ergens een goedkoop leuk eettentje vinden denk ik (hoewel tips altijd welkom zijn!). Maar weten jullie leuke musea, activiteiten, rariteiten of iets dergelijks om een groepje mensen een middagje mee bezig te houden??
stadswandeling? bijvoorbeeld van het historisch museum langs de paleizen...
Tweede kamer bezoeken.

Vroeger was dat gratis.

Rondleiding kost wel geld.

Strandwandeling in Scheveningen (gratis).
een stukje duurder maar wel heel leuk is de stampotvaart
Euhm dat panorama ding is ook leuk, panorama mesdag ofzo?
is het in het weekend? want er worden zoooo vaak gratis leuke activiteiten georganiseerd in Den Haag. Je moet het alleen net weten. Als je een datum hebt?
Hey toet,

Tweede Kamer is idd gratis. Mensen vinden dat over het algemeen heel erg leuk.

Welke dag is je uitje? Tweede Kamer is namelijk alleen leuk op dinsdag, woensdag en donderdag.

Als je het wat vindt, kan ik je wel wat contact gegevens doormailen.

Eten kan zeer goedkoop in de Chineze buurt (dat is in het centrum). Is dan wel chinees natuurlijk, maar erg lekker!
Ook leuk De Ooievaart.

Vaar je door Den Haag.
Dinsdag 29 december is het.
Ah, dan is de Tweede Kamer niet leuk. Die zijn dan met reces.
wat dacht je van een stadswandeling en daarna schaatsen op de hofvijfer of het plein? (Er ligt elk jaar een kunstijsbaantje)
quote:Liselotte4 schreef op 13 november 2009 @ 10:56:

Ah, dan is de Tweede Kamer niet leuk. Die zijn dan met reces.Wel lekker rustig
Weten jullie ook organisaties die iets workshopperigs (vreselijk woord, ik weet het!) doen??
quote:Meeko schreef op 13 november 2009 @ 10:54:

Ook leuk De Ooievaart.

Vaar je door Den Haag.Ja, dat is idd leuk. Hebben wel al paar keer gedaan. Goede tip voor anderen die iets leuks willen doen in DH!
Musea te kust en te keur Toet! Van Escher in het Paleis tot aan het Gemeentemuseum. Kijk vooral ook even op http://www.lekkerweg.nl/nl/steden/denhaag/

Wat ook leuk is en misschien niet zo duur, is een fijne wandeling in het natuurgebied Meijendel. Eventueel met gids of op basis van een GPS-speurtocht. Juist als het een mooie winterdag is, is het daar ook prachtig gewoon. Vlak aan het strand. En dan lekker warme choco met slagroom op de Scheveninger boulevard drinken daarna.
quote:Soepkippie schreef op 13 november 2009 @ 10:46:

een stukje duurder maar wel heel leuk is de stampotvaartIs dat ook met de ooievaart??
Workshopperig ;-): geen ervaring maar via Google: http://www.beleefhetinden ... Ouyr-vch54CFYsz3god6DrEnw
quote:Tia Dalma schreef op 13 november 2009 @ 11:06:

Workshopperig ;-): geen ervaring maar via Google: http://www.beleefhetinden ... Ouyr-vch54CFYsz3god6DrEnwLeuke dingen, maar ietwat te prijzig!!
Pink Pepper organiseer ook workshops in Den Haag

www.pinkpepper.nl
Ook leuk als uit eten gaan, (heb alleen geen idee of je voor grote groepen kan reserveren) the piano's, daar heb ik vandaag gegeten voor 40 euro voor 4 personen (!). Hartstikke leuk en gezellig restaurant en vrij centraal gelegen. Vlakbij het buitenhof bij die oude pathé bioscoop.

Kan alleen geen site vinden krijg alleen maar die van Scheveningen.
Dat restaurant heet Vapiano, Buitenhof 45-51, tel. 070 365 06 87

Verder zijn er veel musea in Den Haag (Mesdag. Gemeente, Mauritshuis, Fotomuseum. Escher etc. etc.). Strand, bos, parken.
Hee, leuke tips!

Die Vapioano ken ik niet. Eens even op googlen!
http://www.eethuisdezon.nl/

Leuk, lekker en niet al te duur (vegetarisch en biologisch) eten.

Aangezien jullie een vrijwilligersclub zijn, misshcien eens contact opnemen met het Hof, die die haagse vrijwilligers bundelt, misshcien hebben zij een leuke activiteit?

http://www.hofnet.nl/index.php?id=65

Ik denk nog even na.
Heee, het oude Chezval is dus weer terug? Leuk!
Ja heel leuk (en lekker). Ze hebben ook een tijdje boven het syndicaat gezeten, maar hier zitten ze goed op hun plek. Zeke rmet groetere groep is reserveren wel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven